search
menu

هتل PJ Myeongdong Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل PJ Myeongdong Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل پی جی میوندونگ سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پی جی میوندونگ سئول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل PJ Myeongdong Seoul


هتل پی جی میوندونگ سئول از جمله هتل‌های رده بالای سئول است که در منطقه میوندونگ واقع شده و تنها چند قدم تا ایستگاه مترو فاصله دارد. امکانات خوب در کنار موقعیت جغرافیایی خوب توانسته هتل پی جی را به هتلی ایده‌آل برای اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز تبدیل کند. پیست مسابقه موتورسواری و مراکز خرید متعدد تنها بخشی از دیدنی‌هایی است که اطراف این هتل قرار دارند. بازار خیابانی خیابان میوندونگ از دیگر جاذبه‌هایی است که در طول اقامتتان در سئول حتما باید سری به آن بزنید. هتل پی چی با ارائه خدمات و امکانات مختلف توانسته رضایت مهمانانش را جلب و آنان را به طرفداران و مهمانان دائمی هتل تبدیل کند. حال که توجه‌تان نسبت به این هتل جلب شده بد نیست نگاهی به خدمات و امکانات مختلف آن داشته باشید تا بتوانید با آگاهی کامل در مورد محل اقامت خود تصمیم بگیرید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پی جی میوندونگ سئول


امکانات و خدماتی که هتل PJ Myeongdong Seoul ارائه می‌دهد نشان‌دهنده تلاشی است که این هتل در راستای جلب رضایت مهمانانش دارد. پی جی هتلی باسابقه در عرصه هتلداری است و انواع امکانات و خدمات را برای راحتی مهمانانش ایجاد کرده است. از جمله امکانات هتل مینی مارکتی است که تاحدی توانسته مهمانان را از مارکت‌های بیرون از هتل بی‌نیاز کند. دیگر امکان موجود در هتل، سالن کنفرانس و امکانات برگزاری جلسه است که برای مهمانان شاغل هتل و دانشجویان خدمتی کاربردی است. مهمانانی که به قصد اقامت برای مدتی طولانی بلیط هواپیما سئول خریده‌اند حتما پاکیزگی و شست و شوی لباس جزو دغدغه‌هایشان خواهد بود اما نگران نباشید چون هتل پی جی خدمات لباسشویی، خشک شویی و خدمات اتو و پرس شلوار را ارائه می‌دهد. نظافت هتل و اتاق‌ها نیز به صورت روزانه توسط کارکنان این بخش انجام می‌شود.
پی جی برای راحتی مهمانانش استعمال سیگار در هتل را ممنوع کرده و نه تنها اتاق‌هایی بدون سیگار بلکه راهروهای بدون سیگار هم دارد و مهمانانی که قصد سیگار کشیدن دارند باید از فضاهای مخصوص سیگار استفاده کنند.
کالسکه نوزاد در اختیار خانواده‌هایی قرار می‌گیرد که دارای نوزاد هستند.
برای مهمانان توان‌یاب و سالمند هتل علاوه بر آسانسور بین طبقات، رمپ ویژه ورودی نیز در نظر گرفته شده است.
اینترنت و پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز بانکی، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، میز تور، خدمات کانسیرج و صندوق امانات از دیگر خدمات و امکانات هتل هستند.

اتاق‌های هتل


از اتاق‌های استاندارد دابل گرفته تا سوییت‌ها و اتاق‌های خانواده همگی در هتل پی جی ایجاد شده تا مهمانان با توجه به نیاز خود اتاق مورد نظرشان را انتخاب کنند. طراحی شیک و سبک معاصری که در دکوراسیون و طراحی هتل به کار رفته باعث ایجاد حس آرامش و امنیت در مهمانان شده و در نتیجه اقامت و خواب راحت‌تری را تجربه خواهند کرد. اتاق‌های هتل همگی مجهز به عایق صدا هستند.

امکانات اتاق‌های هتل


در تمامی اتاق‌های هتل پی جی تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای/ کابلی قرار داده شده و برخی از اتاق‌ها دارای فضای نشیمن و بالکن اختصاصی هستند. چای/ قهوه ساز نیز برای رفاه بیشتر در اتاق‌ها قرار دارد. مهمانان در اتاق‌ها نیز امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. وان حمام،‌ بیده خصوصی، حوله، حوله تن‌پوش، دستمال کاغذی، شامپو و نرم کننده مو، صابون و شانه از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های هتل پی جی هستند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل فاقد امکانات سرگرمی و تفریحی است اما برای مهمانان ورزش دوست،‌ باشگاه مجهزی ایجاد شده که درب آن در طول روز به روی ورزشکاران باز است.

رستوران هتل


رستوران هتل در طبقه سوم قرار دارد و در وعده‌های غذایی صبحانه و نهار با انواع غذاهای آمریکایی و کره‌ای، به صورت بوفه پذیرای مهمانان هتل است.

فاصله هتل پی جی میوندونگ سئول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کودکان اینچئون: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بانگسان: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه میوندونگ: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مقبره جونگمیو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار نامدائمون: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است