search
menu

هتل Hotel Kukdo Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Kukdo Seoul
امکانات عمومی هتل کوک دو سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل کوک دو سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Kukdo Seoul


هتل ۴ ستاره کوک دو یکی از هتل‌های بسیار مناسب در شهر سئول در کره جنوبی است. این هتل به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو و موقعیت قرارگیری عالی خود در میان توریست‌ها و گردشگران طرفداران زیادی دارد، مخصوصاً هم مسافران جوان در هنگام سفر با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل یکی از خاطره‌انگیزترین سفرها را تجربه می‌کنند. با توجه به اینکه این هتل در منطقه جونگ گو در شهر سئول واقع‌شده است، با یک دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو یولجیرو ۴ گا دسترسی داشته باشید و با ۸ دقیقه پیاده‌روی نیز به ایستگاه مترو چونگ مورو بروید و از جاهای دیدنی شهر سئول مانند موزه ملی کره بازدید کنید. علاوه بر آن، فرودگاه بین‌المللی گیمپو نیز از طریق اتوبوس قابل‌دسترس است که ایستگاه این اتوبوس دقیقاً در سمت راست هتل Hotel Kukdo Seoul واقع‌شده است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی و میز پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کوک دو سئول


از امکانات عمومی این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط اشاره کرد. علاوه بر آن، پارکینگ اختصاصی نیز به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. یکی از مزیت‌های این هتل دارا بودن یک طبقه مخصوص خانم‌ها است که در صورت سفر خانم‌ها به صورت انفرادی و مجردی می‌توانند در این طبقه اتاق رزرو کنند. پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات بوده و در لابی می‌توانید به‌طور روزانه از روزنامه و اتاق چمدان بهره‌مند شوید. همچنین در مرکز بیزینس می‌توانید جلسات خود را برگزار کنید. در قسمت شستشوی هتل Hotel Kukdo Seoul می‌توانید از خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در لابی این هتل سر بزنید. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند، ارتباط خوبی با مسافران برقرار می‌کنند. در لابی می‌توانید به مینی مارکت بروید و امکان کرایه اتومبیل به همه مسافران داده می‌شود. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


ازلحاظ امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه‌ها می‌توانید ورزش کنید. علاوه بر آن، در بخش اسپا می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل پریمیر، اتاق توئین پریمیر، اتاق خانواده پریمیر، اتاق توئین بانوان، اتاق تریپل پریمیر، اتاق توئین دوبل دلوکس. اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر هستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، بطری آب، چای‌ساز و قهوه ساز بهره‌مند شوید. هر یک از سوئیت‌های هتل Hotel Kukdo Seoul دارای حمام اختصاصی مجهز هستند. با توجه به اینکه این هتل دارای اتاق‌های مدرن با طراحی شیک هستند، اقامتی بسیار به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل عبارت‌اند از گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، فضای نشیمن. همچنین توجه داشته باشید که در داخل واحدهای اقامتی این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

فاصله هتل کوک دو سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع Myeongdong: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج ان سئول: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دروازه Gwanghwamun: ۲ کیلومتر
کیلومتر فاصله تا کاخ Gyeongbokgung: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است