search
menu

هتل At Home Seoul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل At Home Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل ات هم سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ات هُم سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل At Home Seoul


سئول شهری پر جاذبه است و قطعا یکی از معیارهای انتخاب هتل برای مسافران و گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اند، علاوه بر امکانات مناسب، موقعیت جغرافیایی هتل است و هتل ات هم سئول چنین مزیتی را دارد؛ پس کفش‌های پیاده‌رویتان را به پا کنید که برخی از جاذبه‌های سئول در چند قدمی هتلند. هتل ات هم سئول برای مسافرانی که به دنبال هتلی باصرفه و اقتصادی در دل سئول هستند گزینه اقامتی خوبی خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل ات هم سئول


ات هم شاید بر دوش خود ستاره‌های زیادی نداشته باشد اما تا حد توان خود تلاش کرده تا امکانات و خدمات مناسبی را برای مهمانانش ایجاد و اقامت خوشی را برای آن‌ها رقم بزند. دسترسی به اینترنت رایگان یکی از این امکانات است که با اقامت در At Home Seoul به آن دسترسی خواهید داشت. دسترسی به اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا هم به امور کاری خود برسید و هم با دوستان مجازیتان در ارتباط باشید و خاطرات سفرتان را با آن‌ها اشتراک بگذارید. اگر قصد اقامت طولانی‌تری در سئول داشته باشید قطعا خدماتی مانند نظافت روزانه اتاق‌ها و خدمات لباسشویی برایتان جزو معیارهای اولیه انتخاب هتل خواهد بود اما نگران نباشید چون هتل ات هُم این خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل دارای اتاق‌چمدان هم هست که می‌توانید در حین منتظر ماندن برای تحویل اتاق از این خدمات استفاده کنید. آسانسور، دستگاه وندینگ، ایستگاه کامپیوتر و فضای مخصوص سیگار دیگر امکانات و خدمات هتل ات هُم سئول هستند. هتل برای مهمانان توان یاب خود رمپ‌های ویژه ویلچر در ورودی ایجاد کرده است.
هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته است و اگر به خدماتی مانند تهیه بلیط نیاز داشتید می‌توانید به بخش کانسیرج هتل مراجعه کنید.

اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل راحتی و آسایش مورد نیاز را دارند هرچند که ابعاد اتاق‌ها شاید چندان بزرگ نباشد اما به اندازه‌ای هست که بتوان خوابی راحت در آن را تجربه کرد. اتاق‌های استاندارد دابل، اتاق‌های سوپرییور تویین، اتاق‌های سوپرییور دابل روم، اتاق‌های استاندارد تویین و اتاق‌های تریپل انواع اتاق‌های هتل را تشکیل می‌دهند.

امکانات اتاق‌های هتل


شاید اتاق‌های ات هُم امکانات چندانی مانند هتل‌های چندین ستاره را نداشته باشند اما امکاناتشان به اندازه‌ای هست که بتواند نیاز مهمانانش را پاسخگو باشد. سیستم تهویه مطبوع در تمامی واحدها تعبیه و کتری برقی و یخچال نیز برای رفاه بیشتر در اتاق‌ها قرار داده شده است. برای سرگرمی در اتاق‌ها تلویزیون ۴۰ اینچی صفحه تخت با کانال‌های کابلی/ ماهواره‌ای قرار دارد. لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز برای آسایش بیشتر در سرویس‌های بهداشتی قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل ات هُم سئول فاقد امکانات و خدمات سرگرمی تفریحی است اما شما می‌توانید با استفاده از راهنمای سفر به کره و سئول با جاهای دیدنی سئول آشنا شده و به بازدید جاذبه‌ها و مراکز مختلف شهر بروید.

رستوران هتل


خود هتل فاقد رستوران و غذاخوری است اما در چند قدمی آن انواع رستوران‌‌ها و کافه‌ها با منوی رنگارنگ پذیرای مهمانان هستند. به علاوه بد نیست اگر با خرید بلیط هواپیما خارجی به سئول سفر کرده‌اید علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی سری هم به غذاهای خیابانی شهر بزنید. شکم‌گردی در سئول قطعا تجربه متفاوت و خاصی خواهد بود که مشابه‌اش را شاید تجربه نکنید.

فاصله هتل ات هُم سئول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله هتل تا کاخ گیونگبوک: ۳۲ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا خیابان میونگدونگ: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا روستای هانوک بوکچان: ۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک فرهنگی تاریخی دونگدائمون: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک نامسان: ۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا بازار نامدائمون: ۱۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است