search
menu

هتل Hamilton Hotel Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hamilton Hotel Seoul
امکانات کلی هتل همیلتون سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل

درباره هتل Hamilton Hotel Seoul


هتل همیلتون سئول یک هتل چهار ستاره مدرن است که در سال ۱۹۷۳ ساخته شده و درست رو به روی ایستگاه متروی Itaewon (خط ۶) قرار دارد. ایستگاه راه آهن شماره ۶ در ورودی هتل، بسیار مناسب برای حمل و نقل است. این هتل دارای موقعیت عالی برای سفرهای کاری، گردشگری و خرید است که راحتی زیادی را به مسافران ارائه می‌دهد. در Itaewon غذاهای خوشمزه زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها لذت برد و مناظر زیبای زیادی را تماشا کرد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل می‌توان به معبد جونگمیو، موزه ملی کره و کلیسای میونگ دونگ اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی گیمپو است که در ۱۷.۴ کیلومتری هتل واقع شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سئول را داشته باشید، هتل Hamilton Hotel Seoul گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل همیلتون سئول


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند. دسترسی به اینترنت رایگان ارائه شده در داخل هتل شما را در تمام مدت اقامت با دنیای مجازی در ارتباط نگه می‌دارد. کاوش در سئول با خدمات تاکسی موجود در هتل راحت‌تر می‌شود. برای میهمانانی که با ماشین وارد می‌شوند، پارکینگ رایگان ارائه می‌شود. رزرو بهترین بلیط‌ها با کمک خدمات بلیط و تورهای هتل آسان می‌شود. برای اقامت طولانی‌تر یا هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در دسترس است. به دلایل بهداشتی، سیگار کشیدن در هر جای هتل مجاز نیست. برای میهمانانی که مایل به سیگار کشیدن هستند، مناطق مشخص شده برای سیگار در دسترس است. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید.
میهمانان می‌توانند سفرهای یک روزه را در میز تور ترتیب دهند یا در باشگاه ورزش کنند. این هتل همچنین دارای یک مرکز تجاری و استخر روباز است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. پایان آرامش‌بخش هر روز با بازدید از ماساژ، جکوزی، اتاق بخار، اسپا و سونا امکان پذیر است. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می‌توانند با خدماتی که برای آ‌ها در نظر گرفته شده اقامت راحتی را تجربه کنند. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. پرسنل هتل Hamilton Hotel Seoul به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی مسلط هستند و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل همیلتون سئول عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق توئین لوکس
• اتاق سه تخته
• سوئیت
اتاق‌های دارای تهویه مطبوع به سادگی مبله شده‌اند و هر کدام مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و مینی‌بار هستند. در اتاق‌ها امکانات اتو و حمام اختصاصی با امکانات دوش آب گرم نیز گنجانده شده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت پرسرعت هستند. نگران تشنگی خود نباشید زیرا یخچال، آب بطری، قهوه‌ساز یا چای‌ساز در اتاق‌ها وجود دارد. وسایل حمام به اندازه سایر وسایل مهم هستند و در هتل سشوار، حوله و لوازم آرایشی و بهداشتی در حمام‌های میهمان وجود دارد.

رستوران هتل


هر روز صبح می‌توانید روز خود را با یک صبحانه خوشمزه در هتل همیلتون شروع کنید. روزهای تعطیل خود را بدون قهوه صبحگاهی که هر روز صبح در کافه موجود است شروع نکنید. تعدادی از گزینه‌های عالی برای غذاخوری در هتل به شما اطمینان می‌دهد که همیشه انتخاب‌های راحت و خوشمزه‌ای خواهید داشت.

فاصله هتل همیلتون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا گالری هنری پیووالنگ: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه صنایع دستی یونگسان: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه ملی کره: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دونگ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگمیو: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است