search
menu

هتل Grand InterContinental Parnas, an IHG Hotel Seoul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand InterContinental Seoul Parnas
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند اینترکانتیننتال پارناس سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هتل گرند اینترکانتیننتال پارناس سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Grand InterContinental Seoul Parnas


هتل گرند اینترکانتیننتال سئول پارناس از هتل‌های رده بالای و با سابقه سئول است که سال‌هاست پذیرای مهمانان و گردشگرانی بوده که به دنبال خرید بلیط هواپیما و اقامتی لاکچری در شهر سئول بوده‌اند. موقعیت هتل نیز به گونه‌ای است که به بسیاری از جاذبه‌های سئول دسترسی آسانی خواهید داشت. سئول امروزه جزو مقاصد محبوب سفر است که جاهای دیدنی فراوانی دارد به ويژه معابد و طبیعت آن در فصل شکوفه‌های گیلاس دیدنی‌تر هستند و سوژه بسیار خاصی برای عکس‌هایتان خواهند بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند اینترکانتیننتال پارناس سئول


هتل گرند اینترکانتیننتال سئول نه تنها به دلیل موقعیت جغرافیایی خود بلکه به دلیل ارائه خدمات و امکانات متنوع توانسته به خوبی رضایت مهمانانش را جلب و آنان را به مهمان وفادار خود تبدیل کند. هنگام سفر به کشورهای غیر انگلیسی زبان مانند ژاپن و کره یادگیری زبان یکی از چالش‌ها خواهد بود اما این چالش را در هتل گرند اینترکانتیننتال نخواهید داشت چون کارکنان علاوه بر زبان کره‌ای و ژاپنی به زبان انگلیسی نیز آشنا هستند. برای مهمانانی که اقامت طولانی‌تری را خواهند داشت، دیگر چالش سفر پاکیزه بودن لباس‌هایشان خواهد بود به همین دلیل هتل Grand InterContinental Seoul Parnas خدمات خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و نظافت روزانه را ارائه می‌دهد. گرند اینترکانتیننتال سئول پذیرش ۲۴ ساعته‌ای دارد‌ که برای تحویل سریع اتاق‌ها همه تلاش خود را به کار خواهد برد و مهمانان می‌توانند در حین مدت انتظار برای تحویل اتاق‌ها از خدمات اتاق چمدان و صندوق امانات هتل استفاده کنند. خدمات تبدیل ارز دیگر خدمتی است که می‌توانید با مراجعه به بخش پذیرش هتل دریافت کنید. مهمانان شاغل هتل می‌توانند در صورت نیاز از خدمات و امکانات برگزاری جلسه استفاده کنند.
برای مهمانان سالمند و توان‌یاب هتل علاوه بر رمپ ویژه ورودی، هشدار اورژانس در حمام و دستگیره در سرویس بهداشتی قرار داده شده است. راهروها و اتاق‌های بدون سیگار نشان از تصمیم هتل در رابطه با ممنوعیت سیگار در محیط‌های عمومی هتل دارد البته برای مهمانان سیگاری فضای مخصوص سیگار در نظر گرفته شده است. گرند اینترکانتیننتال پارناس سئول خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد که خدمتی کاربردی برای مهمانانی است که می‌خواهند بدون معطلی و سروقت به فرودگاه سئول برسند. خدمات بیدارباش، مینی‌مارکت، پارکینگ رایگان، خدمات کانسیرج، خدمات کرایه اتومبیل، خدمات تبدیل ارز و دستگاه خودپرداز بانکی از دیگر خدمات و امکاناتی است که توسط هتل گرند اینترکانتیننتال سئول ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل


هتل گرند اینترکانتیننتال اتاق‌های برای طراحی و دکوراسیون اتاق‌های خود سبکی ساده و در عین حال شیک و مدرن را در نظر گرفته که باعث ایجاد حس آرامش و راحتی بیشتر در هتل است. واحدهای اقامتی این هتل پنجره‌های نسبتا بزرگی هم دارند که نور مورد نیاز اتاق را تامین و فضای اتاق را بازتر نشان می‌دهد. اتاق‌های کلاسیک کینگ در بالاترین طبقات هتل هستند و اگر می‌خواهید صبحتان با منظره‌ای فوق‌العاده از سئول آغاز شود بد نیست اقامت در این نوع اتاق‌ها را امتحان کنید. نوع دیگر از اتاق‌های کینگ کلاسیک قابل دسترس با ویلچر و مناسب مهمانان توان‌یاب هتل است. سوییت‌های جونیور این هتل دسترسی به لانژ دارند.

امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل مبله و کف آن‌ها موکت شده است. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع و مجهز به قهوه/ چای‌ساز هستند. برای سرگرمی و تفریح در اتاق‌ها نیز تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای/ کابلی وجود دارد. تمامی اتاق‌ها مجهز به دوش جداگانه و سرویس بهداشتی آن‌ها مجهز به امکاناتی مانند حوله، سشوار، شانه و دیگر لوازم بهداشتی هستند. مهمانان در اتاق‌های خود امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل و دریافت خدمات روم سرویس را خواهند داشت.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل دارای استخر سرپوشیده‌ای است که فقظ برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است. باشگاه ورزشی با مربی اختصاصی در اخیتار مهمانان ورزشکار است و اگر از ورزش و یا گشت و گذار خسته شدید، می‌توانید سری به سونای هتل بزنید.

رستوران هتل


۴ رستوران بوفه و لاکارته گزینه‌های غذاخوری‌ای هستند که هتل پیش روی مهمانانش قرار داده. این رستوران‌ها انواع غذاهای آمریکایی، چینی، آسیایی، اروپایی و غیره را در ۳ وعده غذایی آماده و برای مهمانان سرو می‌کنند.

فاصله هتل هتل گرند اینترکانتیننتال پارناس سئول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله هتل تا کتابخانه استارفیلد: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا برج تجارت: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوئکس: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا رودخانه هان: ۲ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه گانگام: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است