search
menu

هتل Gangnam Family Hotel Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gangnam Family Hotel Seoul
امکانات کلی گانگنام فمیلی هتل سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله گانگنام فمیلی هتل سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gangnam Family Hotel Seoul


هتل سه ستاره گانگنام فمیلی در محله‌ای در گانگنام سئول واقع شده است که در یک منطقه خرید و نزدیک ایستگاه مترو قرار دارد. مرکز هنری سئول و تئاتر شارلوت از نقاط برجسته فرهنگی هستند و برخی از فعالیت‌های این منطقه را می‌توانید در خیابان کوکیوون و میونگ ‌دونگ تجربه کنید. مرکز ارتباطات سرگرمی SM و Lotte World نیز ارزش بازدید دارند. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به کلیسای جامع میونگ دونگ، موزه ملی کره و معبد بونگئونسا اشاره کرد. مرکز همایش‌های بین المللی COEX تنها سه ایستگاه با ایستگاه متروی مجاور فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی گیمپو است که ۲۱.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اتوبوس لیموزین فرودگاهی که از فرودگاه بین‌المللی اینچئون حرکت می‌کند، یک توقف مستقیم در رو به روی هتل دارد. ترمینال اتوبوس اکسپرس سئول ۳.۵ کیلومتر با شما فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Gangnam Family Hotel Seoul سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی گانگنام فمیلی هتل سئول


همه پیشنهادات ارائه شده توسط هتل خانوادگی گانگنام به تضمین اقامتی دلپذیر کمک می‌کند. یک میز ۲۴ ساعته وجود دارد که خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتو و همچنین خدمات نگهداری از چمدان را ارائه می‌دهد. وای فای رایگان در مناطق عمومی و پارکینگ رایگان نیز ارائه می‌شود. یک مرکز تجاری ۲۴ ساعته و ایستگاه کامپیوتر در هتل Gangnam Family Hotel Seoul وجود دارد. گشت و گذار در سئول با خدمات تاکسی موجود در هتل آسان می‌شود. تمام نیازهای شما می‌تواند توسط فروشگاه‌های رفاه بدون نیاز به رفتن به جایی برطرف شود. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. صندوق امانات نیز در نگهداری از اشیای با ارزش به شما می‌کند. سیگار کشیدن در هر نقطه از این هتل مجاز نیست. برای میهمانان سیگاری مناطق مشخص شده برای سیگار در دسترس است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل نخواهید داشت. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدماتی مانند ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را تجربه کنند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. سونا برای میهمانان زن با پرداخت هزینه ارائه می‌شود. کارکنان با تجربه و با اخلاق گانگنام فمیلی هتل سئول به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، چینی و کره‌ای صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Gangnam Family Hotel Seoul عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین لوکس
• اتاق توئین خانوادگی
• اتاق سه تخته لوکس
متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل زیبا تجربه کنید. این هتل ۱۵۶ اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع را ارائه می‌دهد که از طریق راهروهای بیرونی قابل دسترسی هستند. هر اقامتگاه به صورت جداگانه مبله بوده و دارای تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و وای فای رایگان است. اتاق‌های این هتل ۳ ستاره آشپزخانه‌های کوچک با یخچال، اجاق گاز، مایکروویو و ظروف آشپزی دارند. امکانات تجاری مانند میز و تلفن نیز ارائه می‌شود. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از چای‌ساز یا قهوه‌ساز موجود در اتاق خود استفاده کنید.

رستوران هتل


هتل فاقد رستوران است. صبحانه در رستوران GN در هتل Best Western Gangnam واقع در مجاورت هتل خانوادگی گانگنام موجود است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های نزدیک اطراف هتل بروید.

فاصله گانگنام فمیلی هتل سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان: ۶۰۰ متر
فاصله تا معبد بونگئونسا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دونگ: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگمیو: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است