search
menu

هتل Four Seasons Hotel Seoul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Four Seasons Hotel Seoul
امکانات عمومی هتل فور سیزنز سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فور سیزنز سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Four Seasons Hotel Seoul


هتل پنج ستاره فور سیزنز در شهر سئول واقع شده است. این هتل به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود دسترسی به ایستگاه مترو بسیار آسان بوده و از این طریق نیز دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری امکان پذیر خواهد بود. در هنگام اقامت در این هتل در عرض چند دقیقه پیاده روی می‌توانید به گوانگ وامون پلازا بروید، همچنین کاخ گیونگ بوکگانگ و مرکز هنری سجونگ و سیتی هال در عرض ۱۰ دقیقه قابل‌دسترس هستند. با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Four Seasons Hotel Seoul خودتان را برای سفری بی نظیر آماده کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامتی و اسپا و بار.

امکانات عمومی هتل فور سیزنز سئول


بخش پذیرش و مرکز بیزینس به طور ۲۴ ساعته دایر هستند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. مسیر ۴۰ دقیقه‌ای از هتل فور سیزنز تا فرودگاه گیمپو را می‌توانید با ۴۰ رانندگی طی کنید، همچنین فرودگاه بین‌المللی اینچئون نیز در عرض ۷۰ دقیقه قابل‌دسترس است. با توجه به اینکه در این هتل به حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود، باید بابت این کار هزینه مربوطه را پرداخت کنید. اینترنت وای فای نیز در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی نیز بدون رزرو قبلی در هتل Four Seasons Hotel Seoul دایر گردیده شده و برای استفاده از آن باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در صرافی موجود در این هتل می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید و اتاق چمدان و خدمات باربری جزو سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل هستند. امکاناتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی در بخش شستشو انجام می‌گیرند و هرکدام شامل هزینه جداگانه هستند. بخش بیزینس نیز محلی برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس‌های مسافران است. همچنین مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در هتل فور سیزنز در نظر گرفته‌شده است. تمامی کارکنان در این هتل به زبان‌های انگلیسی و کره‌ای مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی و سونای سنتی کره اشاره کرد که مطمئناً لحظات خوشی در انتظار شماست. استخر شنای موجود در این هتل رایگان بوده و در طول سال دایر است. انواع ماساژ در بخش اسپا و سلامتی این هتل ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از ماساژها باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در هنگام اقامت در هتل Four Seasons Hotel Seoul می‌توانید به بخش گلف رفته و بازید کنید. در باشگاه بدن‌سازی نیز همراه با مربی اختصاصی ورزش کرده و لحظات خوشی را تجربه کنید. سونای مخصوص کشور کره در دنیا مشهور بوده و این خدمات در طبقه نهم هتل ارائه می‌شود که شامل سونای خشک و بخار است، علاوه بر آن نیز می‌توانید از حمام عمومی بهره‌مند شوید. بی‌شک در این هتل از این خدمات نهایت لذت را خواهید برد. برای سرگرمی کودکان نیز کلاب بازی وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


تمامی واحدهای اقامتی مدرن بوده و اتاق‌ها دارای دکوراسیون شیکی هستند. همه سوئیت‌ها دارای پنجره از کف تا سقف هستند و از این پنجره‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از مرکز تاریخی شهر را تماشا کنید. انواع اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ پریمییر، اتاق دوبل پریمییر، اتاق کینگ پریمییر کورنر، اتاق کینگ کلاب، اتاق خانواده گرند، سوئیت کینگ اکسکیوتیو با چشم‌انداز شهر، اتاق کینگ دلوکس، اتاق کینگ خانواده پریمییر و اتاق خانواده گرند. از امکانات ارائه‌شده در داخل این اتاق‌های هتل Four Seasons Hotel Seoul می‌توان به تلویزیون، ریموت، مینی آیپد و روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته اشاره کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از کمد لباس، فرش، گاوصندوق، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، میز کار.

رستوران هتل


میهمانان در این هتل می‌توانند انواع غذاهای کره‌ای، چینی و ژاپنی، ایتالیایی و بین‌المللی را در رستوران میل کنند. همچنین در قسمت بار می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید. پنج رستوران در هتل Four Seasons Hotel Seoul دایر هستند که عبارت‌اند از رستوران The Market Kitchen غذاهای بین‌المللی را به صورت بوفه‌ای، رستوران Boccalino غذاهای ایتالیایی به صورت منویی، رستوران Akira Back غذاهای ژاپنی و بین‌المللی را در وعده‌های ناهار و شام به صورت منویی و رستوران Yu Yuan غذاهای چینی را به صورت منویی و رستوران Maru غذاهای کره‌ای، سوشی، محلی، آسیایی، بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را به صورت منویی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل فور سیزنز سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۶۰۰ متر
فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است