search
menu

هتل Dong Seoul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dong Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل دنگ سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دنگ سئول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Dong Seoul


هتل دنگ سئول یکی دیگر از هتل‌های مرکز شهر سئول است که خدمات و امکانات مناسبی در کنار موقعیت جغرافیای خوب را ارائه می‌دهد. در فاصله چند قدمی هتل مراکز خرید و جاذبه‌های مختلفی هستند که بد نیست در طول مدت اقامتتان سری به آن‌ها بزنید. به جز دسترسی خوب به جاهای دیدنی و ایستگاه‌های مترو، دنگ خدمات و امکانات مناسبی هم در اختیار مهمانانش قرار داده که توانسته رضایت بسیاری از آن‌ها را جلب کند. البته این را هم باید گفت که دنگ هتلی میان رده است و شاید نواقصی در برخی از خدمات خود داشته باشد. با این اگر به دنبال هتلی اقتصادی و به صرفه در قلب سئول هستید بد نیست Dong Seoul را به عنوان یکی از گزینه‌های اقامتی در ذهن داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل دنگ سئول


هتل دنگ با ارائه مجموعه‌ای از خدمات و امکانات مختلف تلاش کرده تا نیازهای گردشگران سئول را پاسخ دهد و میزبان خوبی برای مهمانانی شود که با خرید بلیط هواپیما خارجی به سئول سفر کرده‌اند. ثبت و اشتراک گذاری خاطرات سفر در صفحات مجازی جزو جداناپذیر و لذت‌بخش سفر است و دسترسی به اینترنت لازمه این اشتراک گذاریست. هتل دنگ با ارائه وای‌فای رایگان امکان اتصال و دسترسی به اینترنت را نه تنها در اتاق‌ها بلکه در فضاهای عمومی هتل فراهم کرده است.
هتل Dong Seoul پذیرش ۲۴ ساعته‌ای دارد که کارکنانش با خوشرویی آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع‌تر اتاق‌ها انجام می‌دهند. شما می‌توانید در طول مدت زمان تحویل اتاق از خدمات اتاق چمدان هتل استفاده کنید.
مهمانانی با خرید بلیط هواپیما به سئول سفر کرده‌اند و قصد اقامت طولانی‌تری دارند، نگران نظافت و پاکیزگی البسه خود نباشند چون هتل خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی را ارائه می‌دهد. البته این خدمات فاقد کارکنان بخش هستند و شما خودتان باید با پرداخت هزینه از دستگاه‌های رختشویخانه استفاده کنید.
اتاق کنفرانس، مرکز تجاری، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، آسانسور و کامپیوتر از دیگر خدمات و امکانات موجود در هتل هستند.

اتاق‌های هتل


هتل دنگ اتاق‌های مختلفی مطابق با نیاز و درخواست مهمانانش ایجاد کرده که شامل انواع اتاق‌های دلوکس تویین، اتاق‌های تریپل و اتاق‌های دابل هستند.

امکانات اتاق‌های هتل


تمامی اتاق‌های هتل دنگ مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و خدمات نظافت به صورت روزانه در آن‌ها ارائه می‌شود. کتری برقی، بطری آی و یخچال از جمله لوازم آشپزخانه‌ای هستند که در اتاق‌‌های هتل مشاهده خواهید کرد. اتو و میز اتو در صورت درخواست در اتاق‌ها قرار داده خواهد شد. برای اینکه مهمانان در اتاق‌ها سرگرم شوند، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی در همه اتاق‌ها قرار داده شده است. بخش سرویس بهداشتی اتاق‌ها شامل حمام، بیده، دوش و وان جداگانه، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل دنگ فاقد خدمات سرگرمی و تفریحی است و تنها خدمات سرگرمی هتل اتاق کارائوکه آن است در ساعات مختلفی از روز پذیرای مهمانان هتل است. هتل گیفت شاپی هم دارد که می‌توانید در صورت تمایل سوغاتی و یادگاری‌های کوچکی از آن تهیه کنید. بعلاوه درب مراکز خرید و جاهای دیدنی سئول همواره به روی مهمانان باز است.

رستوران هتل


گزینه‌های غذاخوری هتل شامل کافی‌شاپ و رستورانی است که علاوه بر انواع غذاهای خوش طعم، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را به همراه میان‌وعده‌هایی خوش مزه برای مهمانان هتل سرو می‌کند. البته در صورت تمایل می‌توانید طعم غذاهای خیابانی سئول را نیز بچشید.

فاصله هتل دنگ سئول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار گوئی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار جایانگ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دنیای لاته: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج سئول: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا مجموعه کاخ چانگدئوک گانگ: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است