search
menu

هتل Conrad Seoul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Conrad Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل کنراد سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کنراد سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Conrad Seoul


اقامت در شهر پر جنب و جوشی مثل سئول تجربه متفاوتی از سفر و تعطیلات خواهد بود که خاطره‌‌اش تا مدت‌ها در ذهن‌تان حک می‌شود و اقامت در هتلی خوب، شیرینی چنین سفری و دو چندان خواهد کرد. هتل کنراد سئول یکی از هتل‌های رده بالای سئول است و با خدمات و امکانات متنوعی که ارائه می‌دهد، تجربه اقامت لاکچری و اشرافی را برای مهمانانش رقم می‌زند. کنراد رو به رودخانه هان قرار دارد و جزو هتل‌های برتر و منتخب توسط جایزه جهانی سفر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل کنراد سئول


اولین دغدغه در خرید بلیط هواپیما و سفر به کشورهای غیر انگلیسی زبان، بلد بودن زبانشان است. زبانی که بشود با آن ارتباط برقرار کرد. اما نگران نباشید، چون هتل کنراد سئول کارکنانی آشنا به زبان انگلیسی دارد که کارتان را بسیار راحت‌تر می‌کند. برخورد حرفه‌ای این کارکنان نیز نشان از دقتی دارد که برای آموزش و استخدام نفرات خود به کار برده. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در تحویل اتاق‌ها بسیار سریع عمل می‌کند اما اگر روند تحویل اتاق‌تان با تاخیر مواجه شد، می‌توانید از خدمات اتاق‌چمدان و صندوق امانات هتل استفاده کرده و چمدان و وسیله‌های ارزشمند خود را در هتل به امانت بگذارید. مهمانان شاغل هتل در بخش مرکز تجاری به خدماتی مانند دستگاه فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری جلسه دسترسی خواهند داشت. برای مهمانان سالمند و توان‌یاب هتل علاوه بر آسانسور بین طبقات، اتاق‌هایی قابل دسترس با ویلچر ایجاد شده است. سیگار کشیدن در محیط‌های عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل هتل دارای راهروها و اتاق‌های بدون سیگار است اما برای سیگاری‌ها فضای مخصوص سیگار ایجاد شده است. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات تبدیل ارز و کانسیرج از دیگر خدمات ارائه شده توسط هتل کنراد هستند. اینترنت هتل باهزینه است و برای هر ۲۴ ساعت ۲۱۵۰۰ وون کره جنوبی دریافت می‌شود. ورود حیوانات خانگی به هتل آزاد است اما در قبال آن هزینه‌ای از صاحبان حیوانات دریافت خواهد شد.

اتاق‌های هتل


یکی از خوبی‌های کنراد، داشتن اتاق‌هایی بدون آلرژی است که برای بسیار از افراد اتاقی ایده‌آل است. کف همه اتاق‌ها موکت شده و دارای امکانات و خدماتی هستند که اقامت را برای مهمانان راحت‌تر و دلپذیرتر می‌کند.

امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. تمامی اتاق‌ها مجهز به دوش و سرویس بهداشتی آن‌ها مجهز به امکاناتی مانند حوله و دیگر لوازم بهداشتی هستند. برای سرگرمی و تفریح در اتاق‌ها تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای/ کابلی وجود دارد تا مهمانان اوقات فراغتشان در اتاق را به تماشای برنامه‌های متنوع تلویزیونی بنشینند. حوله تن‌پوش، سشوار، دستمال کاغذی، حمام خصوصی و دمپایی از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های هتل است. مینی‌بار و چای/ قهوه‌ساز نیز در اتاق‌ها قرار دارد.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل کنراد دارای جکوزی، مرکز اسپا، سونا و ماساژ است که برای تجدید قوا بعد از گشت و گذار در جاهای دیدنی سئول حسابی می‌چسبد. مهمانان ورزشکاری که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند، می‌توانند سری به باشگاه ورزشی هتل زده و برنامه‌های تمرینی خود را دنبال کنند و یا در بخش مینی گلف هتل مهارت‌های دقت و تمرکز خود را به چالش بکشند.

رستوران هتل


کنراد ۳ کافه و رستوران دارد که در ۳ وعده مختلف غذایی با انواع غذاهای خوش طعم و مزه پذیرای مهمانان هتل هستند. البته در صورت تمایل می‌توانید به شکم‌گردی در سئول هم پرداخته و از غذاهای خیابانی این شهر لذت ببرید.

فاصله هتل کنراد سئول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله هتل تا مرکز خرید آی اف سی سئول: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک یئویدو: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا رودخانه هان: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی کره: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه سئول: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار نامدائمون: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است