search
menu

هتل Boutique Hotel SB Yeouido Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Boutique Hotel SB Yeouido Seoul
امکانات کلی بوتیک هتل اس بی یوئیدو سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله بوتیک هتل اس بی یوئیدو سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Boutique Hotel SB Yeouido Seoul


بوتیک هتل سه ستاره اس بی یوئیدو سئول در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه‌های متروی Yeongdeungpo خط ۱ و Singil خط ۱و ۵ قرار دارد. این هتل که به تازگی ساخته شده و در پاییز ۲۰۱۴ افتتاح شده است. کاخ Gyeongbokgung، موزه ملی کره و کلیسای میونگ دونگ از جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل هستند که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند. منطقه پر جنب و جوش Hongdae تنها ۱۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. در روستای Bukchon Hanok واقع در ۹.۵ کیلومتری هتل می‌توانید با بهترین هنرهای شهر آشنا شوید، جایی که می‌توانید با صحنه‌های هنری محلی آشنا شوید و آثار هنری اصلی را بخرید. اگر به دنبال خرید هستید به احتمال زیاد آن را در خیابان واکینگ میونگ دونگ در ۸.۱ کیلومتری هتل پیدا خواهید کرد. فرودگاه بین المللی گیمپو ۳۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Boutique Hotel SB Yeouido Seoul اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی بوتیک هتل اس بی یوئیدو سئول


امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل Boutique Hotel SB Yeouido Seoul اقامتی دلپذیر را برای میهمانان تضمین می‌کند. با دسترسی رایگان به اینترنت وای فای هتل، می‌توانید تصاویر خود را پست کنید و هر زمان که می‌خواهید به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. این هتل خدمات تاکسی را برای کمک به شما در سئول ارائه می‌دهد. پارکینگ در دسترس و رایگان است که توسط هتل برای میهمانان دارای وسایل حمل و نقل شخصی اختصاص داده شده است. در حین اقامت در این هتل فوق العاده، کارکنان با تجربه در میز پذیرش به صورت شبانه‌روزی می‌توانند به شما در ارائه خدمات متعددی از جمله خدمات دربان، چک این یا خروج سریع، انبار چمدان و صندوق امانات کمک کنند. این هتل حتی یک شومینه برای فضایی گرم در شب‌های سرد ارائه می‌دهد. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی هتل به شما کمک می‌کند که لباس های مسافرتی مورد علاقه خود را تمیز نگه دارید تا بتوانید چمدان‌های کمتری ببندید. این هتل غیر سیگاری است و هوای پاکیزه را تضمین می‌کند. استعمال دخانیات در مناطق مشخص شده برای سیگار مجاز است. دقت کنید که به هیچ وجه اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدماتی از قبیل ویلچر و سرویس بهداشتی ریل دار ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات با آسانسور امکان‌پذیر است. فکس و فتوکپی از دیگر خدماتی هستند که در بوتیک هتل اس بی یوئیدو سئول ارائه می‌شوند. برای پر کردن روزهای خود، حتما از امکانات فوق العاده ارائه شده در این هتل دیدن کنید. می‌توانید با بازدید از جکوزی، اسپا و سونا، خود را نوازش کنید و لذت ببرید. پرسنل با اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی و کره‌ای مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۷ سال به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل بوتیک اس بی یوئیدو سئول دارای انواع اتاق‌های دبل لوکس و توئین لوکس است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت خوبی را تجربه کنید. این هتل خدماتی مانند پرده کتانی و تهویه مطبوع را در اتاق‌ها به نفع میهمانان ارائه می‌دهد. با طیف وسیعی از امکانات، از جمله تلویزیون ال سی دی و وای فای رایگان می‌توانید سرگرم شوید. این هتل همچنین در برخی اتاق‌ها یخچال و قهوه ساز یا چای ساز را برای میهمانان فراهم می‌کند. هتل Boutique Hotel SB Yeouido Seoul با علم به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان دارد، در اتاق‌ها سشوار، لوازم بهداشتی و حوله ارائه می‌دهد. امکانات رفاهی داخل اتاق شامل سرویس اتاق ۲۴ ساعته و نظافت اتاق است.

رستوران هتل


بوتیک هتل اس بی یوئیدو سئول فاقد رستوران است. برای صرف غذا می‌توانید سری به رستوران‌های اطراف بزنید.

فاصله بوتیک هتل اس بی یوئیدو سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک یونگ دونگپو: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج FKI: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگمیو: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است