search
menu

هتل Best Western Premier Gangnam Hotel Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Premier Gangnam Hotel Seoul
امکانات عمومی هتل بست وسترن پریمیر گانگ نام سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن پریمیر گانگ نام سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Premier Gangnam Hotel Seoul


هتل بست وسترن پریمیر گانگ نام یکی از هتل‌های ۴ ستاره بسیار شیک در شهر سئول است. این هتل مخصوصاً برای سفرهای دونفره و زوج‌های جوان گزینه مناسبی به شمار می‌رود و اینکه با اقامت در این هتل می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر سئول دسترسی آسانی داشته باشید. علاوه بر این‌ها، به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاه دسترسی آسانی به فرودگاه خواهید داشت که همین امر در جلب رضایت مسافران نقش زیادی دارد تا با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Best Western Premier Gangnam Hotel Seoul سفری زیبا داشته باشند. با انتخاب این هتل برای اقامت در عرض ده دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو گانگ نام و یوک سام دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این‌ها، برای دسترسی به فرودگاه علاوه بر شاتل فرودگاهی چندین ایستگاه مترو دایر شده است. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی از موزه ملی کره نیز بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل بست وسترن پریمیر گانگ نام سئول


با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان به صورت گسترده بهره‌مند شوید. همچنین اینترنت با سیم نیز در این هتل دایر شده است. مرکز بیزینس در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به دلیل کار و تجارت عازم شهر سئول می‌شوند. خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرند. پارکینگ اختصاصی برای مسافران دایر شده است و به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده می‌شود. در لابی هتل Best Western Premier Gangnam Hotel Seoul می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایلش و چمدان‌هایمان را به این قسمت بسپارید. میز تور و گردشگری نیز در لابی هتل دایر گردیده شده و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر آشنا می‌سازند. در بخش صرافی می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید و اینکه در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. با توجه به اینکه کارکنان در این مجموعه مجرب و کارآزموده هستند، همگی به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای، ترکی استانبولی و چینی تسلط دارند. لازم به ذکر است که همه کارکنان با مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل Best Western Premier Gangnam Hotel Seoul می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا ساعتی خوش را تجربه کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق سینگل سوپرییر، سوئیت، اتاق توئین و دوبل کانکتینگ. تمامی اتاق‌ها مدرن بوده و چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به شهر دارند. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و سایر امکانات داخل اتاق‌های هتل Best Western Premier Gangnam Hotel Seoul نیز می‌توان به تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق و حمام اختصاصی اشاره کرد. سایر فعالیت‌ها و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز کار. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید این امر را رعایت کنند. در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی مسیری برای رفت‌وآمد ویلچر تعبیه‌شده است. یکی از نکات قابل‌توجه در رابطه با واحدهای اقامتی این هتل وجود دیوارها و پنجره‌های عایق صداست که اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل نیز انواع غذاهای غربی و محلی را در زمان‌های وعده‌های غذایی ارائه می‌دهد. همچنین مسافران می‌توانند از انواع نوشیدنی‌های خنک و تازه در قسمت بار و کافی‌شاپ این هتل سفارش دهند.

فاصله هتل بست وسترن پریمیر گانگ نام سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دنیای لاته ۶ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک المپیک: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است