search
menu

هتل Banyan Tree Club & Spa Seoul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Banyan Tree Club & Spa Seoul
امکانات عمومی هتل بانیان کلاب اند اسپا سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بانیان تری کلاب اند اسپا سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Banyan Tree Club & Spa Seoul


هتل بانیان تری کلاب اند اسپا هتلی ۵ ستاره در شهر سئول است. این هتل دارای موقعیت قرارگیری خوبی است و از این محل به جاهای دیدنی شهر سئول دسترسی آسانی خواهید داشت. با اقامت در این هتل در عرض ۱۱ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از منطقه تاریخی خرید دانگ دامون و برج سئول بازدید کنید. همچنین با یک ساعت رانندگی از هتل Banyan Tree Club & Spa Seoul می‌توانید به فرودگاه اینچئون دسترسی داشته باشید. پس بهتر است به فکر خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل باشید و سفری رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به سه استخر شنا، اینترنت وای فای رایگانِ، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی و مرکز سلامتی و اسپا.

امکانات عمومی هتل بانیان کلاب اند اسپا سئول


اینترنت وای فای رایگان بوده و در سراسر هتل قابل‌دسترس است. برای برگزاری جلسات کاری مسافرانی که برای کار و تجارت عازم شهر سئول می‌شوند، امکانات مربوطه با هزینه مجزا در بخش بیزینس در نظر گرفته‌شده است. همچنین در این مرکز می‌توانید از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. خدمات دیگر نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. در لابی هتل بانیان تری کلاب می‌توانید از صرافی برای تبدیل ارز، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. سالن زیبایی و آرایشی نیز در لابی این هتل دایر شده و مسافران هتل Banyan Tree Club & Spa Seoul می‌توانند در صورت لزوم از خدمات این سالن بهره‌مند شوند. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی و کره و ویتنامی تسلط دارند، با مسافران از سراسر دنیا ارتباط برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به اسپا، استخرهای سرپوشیده و روباز، باشگاه بدن‌سازی همراه با مربی اختصاصی اشاره کرد. با شنا در استخر روباز این هتل می‌توانید تصویر خیره‌کننده از شهر سئول را تماشا کنید. سه استخر در این هتل تعبیه‌شده است که استخر اول سرپوشیده بوده و به صورت رایگان در طول سال دایر است. استخر دوم و سوم روباز هستند که استخر دوم مخصوص بزرگ‌سالان است و به صورت فصلی با هزینه مجزا دایر می‌شود. درنهایت، استخر سوم مناسب کودکان است و استفاده از این استخر رایگان است. سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در هتل Banyan Tree Club & Spa Seoul انواع ماساژ در مرکز اسپا است، همچنین سونا و گلف نیز سایر تفریحات در هتل بانیان تری کلاب محسوب می‌شوند. برای بازی تنیس می‌توانید به بخش بازی سر بزنید و برای ساعت‌ها سرگرم شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هریک از طبقات موجود در این هتل شامل ۲ تا ۴ واحد اقامتی است که اتاق‌ها لوکس بوده و تصویر پانورامای زیبایی از پنجره اتاق‌ها قابل‌مشاهده است. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دلوکس نامسان، اتاق پریمییر نامسان، سوئیت نامسان، سوئت پریمییر نامسان، اتاق دلوکس بانیان، اتاق بانیان و سوئيت بانیان. اتاق‌های موجود در داخل این هتل مدرن بوده و همگی دارای دکوراسیون شیکی هستند، همچنین از داخل اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار زیبایی از کوه نامسان را می‌توانید تماشا کنید. فضای نشیمن و حمام اختصاصی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، قهوه ساز، کاناپه تخت شو، کتری برقی، میز کار، تلویزیون. همچنین توجه داشته باشید که تمامی طبقات و اتاق‌ها در هتل Banyan Tree Club & Spa Seoul از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و در ورودی هریک از واحدهای اقامتی مسیری برای عبور ویلچر تعبیه‌شده است. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در طول روز می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را سفارش دهید، همچنین تنوع منو در رستوران این هتل به‌قدری زیاد است که مطمئناً از طعمشان سیر نخواهید شد. روم سرویس یکی دیگر از امکانات ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌رود که به صورت ۲۴ ساعته دایر است. سه رستوران در این هتل فعالیت می‌کنند که در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی، اروپایی و کره‌ای را در وعده‌های غذایی به صورت منویی انتخاب کرده و سفارش دهید.

فاصله هتل بانیان تری کلاب اند اسپا سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ان سئول: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا ورلد لاته: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است