search
menu

هتل Baiton Seoul Dongdaemun Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baiton Seoul Dongdaemun Hotel
امکانات کلی هتل بیتون سئول دانگ دامون
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیتون سئول دانگ دامون تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Baiton Seoul Dongdaemun Hotel


هتل بیتون سئول دانگ دامون یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر سئول است. سئول به عنوان پایتخت کره جنوبی توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. آسمان‌خراش‌های متعدد، معماری مدرن و معابد متنوع از جذابیت‌های شهر سئول به شمار می‌روند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سئول می‌توانید به راحتی از تمام جاهای دیدنی این شهر بازدید نمایید. هتل Baiton Seoul Dongdaemun با موقعیت مکانی مناسبی که دارد، گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در هتل بیتون سئول دانگ دامون دسترسی راحتی به جاهای دیدنی سئول خواهید داشت. کاخ چانگ دیوک گونگ کمتر از ۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو از دیگر امتیازات اقامت در هتل بیتون سئول است؛ با بهره‌گیری از سیستم حمل‌و‌نقل عمومی به راحتی می‌توانید از تمام جاذبه‌های سئول بازدید نمایید. بیتون سئول دانگ دامون گزینه خوبی برای سفرهای دو نفره است. چنانچه قصد سفر به کره‌ جنوبی دارید، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های سئول برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل بیتون سئول دانگ دامون


هتل بیتون سئول دانگ دامون در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. در ساختمان ۲۱ طبقه هتل بیتون سئول دانگ دامون امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل بیتون سئول ۲۴ ساعته است، در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۱ انجام می‌گیرد. کارکنان هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت برای مهمانان تلاش می‌کنند. از امکانات اساسی دیگر هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور، خودپرداز، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، فکس، فتوکپی و صندوق امانات اشاره کرد. با اقامت در این هتل از خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان و فاکتور برخوردار خواهید شد. خدمات خشک‌شویی و لاندری در ازای پرداخت هزینه اضافی به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی گیمپو در ۱۸ کیلومتری هتل قرار دارد و با استفاده از تاکسی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان تشریف ببرید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل بیتون سئول دانگ دامون دارای ۱۶۴ واحد اقامتی شیک و راحت است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. این مجموعه دارای واحدهای اقامتی متنوعی است و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. تنوع واحدهای اقامتی هتل بیتون سئول شامل اتاق دوبل، اتاق تویین، اتاق تریپل، اتاق خانواده تویین، اتاق ۴ نفره، اتاق دوبل کوچک، سوئیت کینگ، سوئیت خانواده و سوئیت پرزیدنشال است. تمام واحدهای اقامتی این مجموعه عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. یخچال، کتری برقی، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، میز، تلفن و رخت‌آویز از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها هستند. هر واحد دارای ۱ حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. توجه داشته باشید استعمال سیگار در واحدهای اقامتی این مجموعه ممنوع است. لازم به ذکر است واحدهای اقامتی هتل بیتون سئول ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه فرمایید.

امکانات تفریحی هتل


یکی از بزرگ‌ترین امتیازات اقامت در هتل بیتون سئول دسترسی راحت به جاهای دیدنی سئول است. حین گردش در اطراف هتل با بسیاری از مراکز دیدنی سئول روبرو خواهید شد. در اوقات فراغتتان می‌توانید به باشگاه ورزشی هتل سر بزنید.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. رستوران هتل Slow Coach نام دارد و انواع غذاهای کره‌ای و آمریکایی در آن سرو می‌شود. صبحانه‌های کانتیننتال، آمریکایی، آسیایی و بوفه انرژی کافی برای شروع ۱ روز هیجان‌انگیز را تامین خواهند کرد. لازم به ذکر است رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی نیز در همسایگی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای کره‌ای هستند. رستوران‌های Bada Fish Restaurant و CJ Food WORLD تنها ۱۵۰ متر تا هتل بیتون فاصله دارند.

فاصله هتل بیتون سئول دانگ دامون تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ چانگ دیوک گونگ: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۲ کیلومتر
فاصله تا دهکده بوکچون هانوک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار نام‌دمون سئول: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوئکس: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است