search
menu

هتل Radisson Blu Hotel Sandton, Johannesburg

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Hotel Sandton, Johannesburg
امکانات عمومی هتل رادیسون بلو سندتون ژوهانسبورگ
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رادیسون بلو سندتون ژوهانسبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Blu Hotel Sandton, Johannesburg


هتل رادیسون بلو سندتون در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی واقع‌شده است. این هتل بی‌نظیر پنج ستاره با موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. هتل زیبای رادیسون بلو سالانه از مهمانان زیادی میزبانی می‌کند و کارکنان برای فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند، مطمئناً شمار نیز از انتخاب این هتل برای اقامتتان پشیمان نخواهید شد.
این هتل در قلب منطقه تجاری سندتون واقع‌شده است، بدین‌جهت در صورت سفر کاری به شهر ژوهانسبورگ با انتخاب این هتل به‌راحتی می‌توانید به مراکز تجاری و اداری دسترسی داشته باشید و همچنین برگزاری جلسات کاری‌تان نیز در این هتل انجام می‌گیرند. با خرید بلیط هواپیما و اقامت در هتل Radisson Blu Hotel Sandton, Johannesburg خاطرات به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید در عرض چند دقیقه پیاده‌روی به مرکز بورس دسترسی داشته باشید و مرکز کنگره و مرکز خرید مشهور کامپلکس مارس نیز جزو جاهای دیدنی نزدیک به این هتل به شمار می‌روند. فرودگاه بین‌المللی اور تامبو نیز با ۳۰ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ و اتاق خانواده.

امکانات عمومی هتل رادیسون بلو سندتون ژوهانسبورگ


در فضای بیرونی این هتل زیبا مبلمان چیده شده و از تراس‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف را تماشا کنید. امکانات مربوط به شستشو در این هتل عبارت‌اند از خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس و تجارت در مرکز بیزینس این هتل انجام می‌گیرند و به‌راحتی می‌توانید جلسات کاری‌تان را در این مرکز برگزار کنید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. همچنین پارکینگ اختصاصی نیز بدون نیاز به رزرو قبلی بوده و هزینه آن جداگانه و به‌صورت روزانه دریافت می‌شود. پرسنل مجموعه به زبان‌های آفریقایی، انگلیسی، فرانسوی و زولو تسلط دارند. در لابی هتل Radisson Blu Hotel Sandton, Johannesburg می‌توانید از خدماتی مانند باربری، اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعت بهره‌مند شوید. برای دسترسی به طبقات این هتل نیز می‌توانید سوار آسانسور شده و برای افرادی که دارای مشکلات جسمانی هستند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


در مرکز سلامت این هتل می‌توانید از استخر، باشگاه بدن‌سازی و سونا بهره‌مند شوید. هتل رادیسون بلو دارای مرکز بدن‌سازی بوده و در هر ساعتی از روز می‌توانید در این باشگاه با انواع دستگاه‌های مجهز به‌ روز دنیا ورزش کنید. همچنین در طبقه هشتم هتل Radisson Blu Hotel Sandton, Johannesburg می‌توانید به استخر شنا دسترسی داشته باشید و از این طبقه چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. در کنار استخر صندلی‌های آفتاب‌گیری چیده شده و استفاده از سونا در این مجموعه شامل هزینه جداگانه است، اما استفاده از باشگاه بدن‌سازی و استخر رایگان بوده و در طول سال دایر هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد با چشم‌انداز شهر، اتاق اکسکیوتیو با چشم‌انداز پارک و دسترسی به استخر، سوئیت با چشم‌انداز پارک و دسترسی به استخر، سوئیت پریمیوم، اتاق سوپرییر با چشم‌انداز استخر، سوئیت دوخوابه با چشم‌انداز محوطه، سوئیت سه‌خوابه با چشم‌انداز محوطه. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی، تلویزیون و تلفن بهره‌مند شوید. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است، بدین‌جهت افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند. در داخل هر یک از واحدهای اقامتی هتل Radisson Blu Hotel Sandton, Johannesburg می‌توانید از حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، محافظ لپ‌تاپ، میز کار و کف فرش شده. در اتاق‌های این هتل هر آنچه برای اقامتی راحت موردنیاز باشد فراهم گردیده شده است، بی‌شک شبی آرام و در سکوت را تجربه خواهید کرد و اینکه تمامی لوازم به‌کاررفته شده برای راحتی مسافران هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل Vivace نام دارد و شما می‌توانید با خیال راحت فعالیت آشپزها را تماشا کنید که در حال آماده‌سازی غذا برای شما هستند و اینکه می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و تازه را در این قسمت سفارش دهید. بی‌شک از طعم غذاهای آفریقای جنوبی سیر نخواهید شد، بااینکه ذائقه آن‌ها با ایرانی‌ها تفاوت دارد، اما تنوع غذایی در این رستوران به‌قدری زیاد است که برای هر نوع سلیقه‌ای غذا وجود دارد. رستوران این هتل در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به‌صورت سلف‌سرویس و منویی از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

فاصله هتل رادیسون بلو سندتون ژوهانسبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ‌وحش ژوهانسبورگ: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا تئاتر سیویک: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا تئاتر ژوبورگ: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه مرکزی: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است