search
menu

هتل InterContinental Coex Seoul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل InterContinental Seoul COEX, an IHG Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل اینترکانتیننتال كئوکس سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترکانتیننتال كئوکس سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل InterContinental Seoul COEX, an IHG Hotel


هتل اینترکانتیننتال كئوکس سئول یکی از هتل‌های رده بالای سئول است که سال‌هاست آغوش خود را به روی مهمانانی باز کرده که با خرید بلیط هواپیما به سئول سفر کرده‌اند. این هتل لاکچری با ارائه خدمات و امکانات مختلف تجربه اقامتی لوکس در دل سئولی را به شما هدیه می‌دهد که امروزه با تفریحات، سرگرمی‌ها و وسیله‌های مدرنی که دارد توجه هر گردشگری را به خود جلب کرده است. این هتل در منطقه مرکز تجارت جهانی سئول قرار و تا مجموعه کئوکس سئول تنها ۳۵۰ متر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل اینترکانتیننتال كئوکس سئول


هتل اینترکانتیننتال كئوکس سئول دارای کارکنانی است که به زبان انگلیسی و ژاپنی آشنا هستند پس از بابت مکالمه مشکلی نخواهید داشت. کافی است چند کلمه انگلیسی بلد باشید. برخورد خوب کارکنان و آمادگیشان برای کمک و راهنمایی مهمانان نشان‌دهنده اهمیت مهمان‌نوازی برای مجموعه هتل دارد. پاکیزگی و نظافت محیط از جمله مسائل با اهمیت برای هتل است چون به مسئله سلامت مهمانان مربوط می‌شود به همین دلیل است که خدمات نظافت روزانه به صورت مرتب در هتل انجام می‌شود. خدمات خشک‌شویی، لباسشویی و اتو دیگر خدماتی هستند که هتل برای بخش پاکیزگی در نظر گرفته است.
پذیرش ۲۴ ساعته‌ هتل علاوه بر خدمات تحویل اتاق، خدمات اتاق چمدان و صندوق امانات را نیز ارائه می‌دهد. خدمات تبدیل ارز دیگر خدمتی است که می‌توانید با مراجعه به بخش پذیرش هتل دریافت کنید. اگر سفرتان به سئول با اهداف کاری باشد قطعا به خدماتی مانند دستگاه فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری جلسه دسترسی نیاز خواهید داشت اما نگران نباشید چون می‌توانید با مراجعه به بحش مرکز تجاری هتل به این امکانات دسترسی داشته باشید. هتل اینترکانتیننتال كئوکس سئول خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را بعلاوه خدمات تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی سئول ارائه می‌دهد.
برای مهمانان سالمند و توان‌یاب هتل رمپ ویژه ورودی، زنگ هشدار اورژانس در حمام و دستگیره در سرویس‌های بهداشتی ایجاد شده است. سیگار کشیدن در هتل ممنوع است به همین دلیل هتل راهروها و اتاق‌های بدون سیگار دارد اما فضای مخصوص سیگار نیز برای مهمانان سیگاری در نظر گرفته شده است. کرایه خودرو، پارکینگ رایگان خدمات کانسیرج و دستگاه خودپرداز بانکی از دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل اینترکانتیننتال كئوکس سئول به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. خدمات نگه‌داری از کودک (باهزینه) نیز در هتل به خانواده‌های دارای کودک/ نوزاد ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل


این هتل لوکس اتاق‌هایی وسیع با پنجره‌های بزرگی دارد که صرفا برای آسایش و آرامش مهمانان ایجاد شده‌اند. چشم‌انداز پیش روی اتاق‌ها نمای زیبایی از سئول است که در شب جلوه خاص و حیرت‌انگیزی دارد. اتاق‌های سینگل و سوییت‌ها از جمله اتاق‌های هتلند که می‌توانید مطابق با نیاز خود در این هتل رزرو کنید.

امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌ها مبله و دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش هستند. برای سرگرمی و تفریح در اتاق‌ها نیز تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای/ کابلی وجود دارد تا مهمانان اوقات فراغتشان در اتاق را به تماشای برنامه‌های متنوع تلویزیونی بنشینند. مینی‌بار و میزکار دیگر امکانات موجود در این اتاق‌ها هستند. تمامی اتاق‌ها مجهز به دوش و سرویس بهداشتی آن‌ها مجهز به امکاناتی مانند حوله، سشوار و دیگر لوازم بهداشتی است. مهمانان در اتاق‌های خود امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. خدمات روم سرویس نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


این هتل ۵ ستاره برای مهمانان خود باشگاه مجهزی به همراه مربی اختصاصی ایجاد کرده تا مهمانان ورزشکار، در سفر هم از برنامه ورزشی خود جا نمانند. در صورت تمایل نیز می‌توانید در کلاس‌های یوگا هتل شرکت کنید. بخش اسپا و سونای هتل به همراه ماساژ در اختیار مهمانان هستند تا خستگی گشت و گذار در جاهای دیدنی سئول را از تن‌شان به در کنند.

رستوران هتل


هتل InterContinental Seoul COEX, an IHG چهار رستوران به صورت بوفه و لاکارته (منو دار) دارد. مهمانان در این رستوران‌ها به غذاهای ایتالیایی، آمریکایی، ژاپنی، آسیایی و غذاهای محلی کره دسترسی خواهند داشت.

فاصله هتل اینترکانتیننتال كئوکس سئول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله هتل تا آکواریوم کئوکس: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد بونگانسا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا برج تجارت: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه گانگام: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک المپیک: ۵.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی کره: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است