search
menu

هتل WH Beirut

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل WH Beirut
امکانات هتل دبلیو اچ بیروت
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل دبلیو اچ بیروت

درباره هتل WH Beirut


هتل دبلیو اچ بیروت برای اقامت در پایتخت دیدنی لبنان، گزینه بسیار مناسبی برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت است، چراکه این هتل نه تنها در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی برخی از جاذبه های گردشگری بیروت جای گرفته، بلکه از امکانات رفاهی فراوانی برخوردار بوده و گزینه های اقامتی متعددی را در خود جای داده است.

امکانات هتل دبلیو اچ بیروت


اگر امکانات رفاهی را در اولویت قرار می دهید؛ از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد، زیرا هتل WH Hotel کلیه امکانات رفاهی، از پارکینگ رایگان گرفته تا سالن آرایش و زیبایی را در خود جای داده است. برای رفاه حال میهمانان، فروشگاه و کادوسرایی در محوطه هتل قرار دارد تا از نیاز میهمانان به محیط خارج از هتل به میزان زیادی کاسته شود. گفتنی است که هتل دبلیو اچ بیروت از رستوران باصفا و دلپذیری برخوردار بوده که قادر است نیاز خورد و خوراک گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی بیروت را تامین کند و لذت اقامت در این شهر دیدنی را با غذاهایی لذیذ محلی و بین المللی منوی بلند بالای خود، دو چندان سازد.

خدمات هتل


همانند امکانات رفاهی، خدماتی که کارکنان هتل دبلیو اچ بیروت به گردشگران ارائه می کنند، متنوع بوده و با بالاترین کیفیت ممکن به میهمانان عرضه می گردند. خدماتی از قبیل: خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، تورهای شهرگردی، تهیه بلیط هواپیما، کرایه تاکسی، پرستاری از کودک، خدمات آرایشی، نگهداری از بار و بنه، پذیرش شبانه روزی و خانه داری در هر ساعت از روز، در صورت درخواست میهمانان صورت خواهد گرفت. ناگفته نماند که سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و شهرگردی با هزینه نه چندان زیادی به میهمانان هتل ارائه می شود تا میهمانان قادر باشند بدون هیچ دغدغه ای از هر جای شهر بازدید کنند و در امنیت کامل به هتل خود بازگردند. لازم است ذکر گردد که اینترنت پرسرعت وایفای نیز در همان بدو ورود در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت تا هیچ فردی از گشت و گذار در فضای مجازی در طول اقامت در این مکان بی بهره نماند.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۶۲ واحد اقامتی مبله و دلباز موجب شده که مشکل پسندترین گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت نیز قادر باشند اتاقی متناسب با سلایق و علایق خود بیابند. طراحی ساده اما زیبای واحدهای اقامتی هتل دبلیو اچ بیروت از دیگر ویژگی های خاص این هتل به حساب می آید؛ ویژگی که باعث شده دکوارسیون هتل با سلیقه اکثر گردشگران سازگار باشد و اقامت طولانی مدت در آن امکان پذیر گردد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


کلیه اسباب و وسایل اقامتی اعم از تلویزیون، مبلمان، میز و صندلی، کنسول بازی کامپیوتری، چای ساز، قهوه جوش و وسایل بهداشتی و استحمام در تک تک واحدهای اقامتی هتل دبلیو اچ بیروت گنجانده شده تا هیچ کم و کاستی در طول اقامت در این مکان احساس نگردد. میهمانان هتل در صورت تمایل می توانند با درخواست میز اتو و یخچال، این وسایل را نیز به اقلام ذکر شده اضافه کنند تا پکیج کاملی از تجهیزات رفاهی را در طول اقامت در این هتل در اختیار داشته باشند.

موقعیت مکانی هتل


همان گونه که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل دبلیو اچ بیروت در مکانی مناسب واقع در نزدیکی برخی از محبوب ترین اماکن دیدنی بیروت و مراکز تجاری این شهر تماشایی قرار گرفته است. تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید در خیابان محبوب حمرا گشت و گذار کنید و از جاذبه های گردشگری بیروت نظیر باغ رنه معوض و تفرجگاه ساحلی کورنیچه بازدید کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل دبلیو اچ بیروت


فاصله هتل تا خیابان حمرا: ۵۵۰ متر
فاصله هتل تا باغ رنه معوض: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کورنیچه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسای سیده لبنان: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی بیروت: ۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است