search
menu

هتل Ramada Plaza by Wyndham Raouche Beirut

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Plaza by Wyndham Beirut Raouche
امکانات هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت رائوش
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت رائوش

درباره هتل Ramada Plaza by Wyndham Beirut Raouche


هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت رائوش در بطن بیروت و در منطقه امن رائوش، جایی که به نیکنامی شهرت دارد، آشیانه کرده و با امکانات رفاهی بی شماری که در دست دارد، آماده است تا به بهترین شکل ممکن از گردشگران میزبانی کند و لحظات فراموش نشدنی و خاطره انگیزی را برای افرادی که با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت به پایتخت دیدنی لبنان سفر می کنند، رقم بزند.

امکانات هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت رائوش


امکانات رفاهی متعدد هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت موجب شده که هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت رائوش به انتخاب شماره یک گردشگران خوش نشین و خوش گذران مبدل گردد. امکاناتی از قبیل: استخر روباز، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت وایفای رایگان، سالن آرایش و زیبایی، آسانسور، اتاق برگزاری کنفرانس و ... موجب گردیده که هتل Ramada Plaza by Wyndham Beirut Raouche به اقامتگاهی ۵ ستاره مبدل گردد و در کلاس جهانی به رقابت با سایر هتل های باکیفیت لبنان بپردازد. وجود باشگاه تناسب اندام در این هتل از دیگر نقاط قوت آن محسوب می شود. این باشگاه مجهز که از محیطی دلپذیر و تجهیزاتی مدرن و پیشرفته تشکیل شده، انگیزه کافی سوزاندن کالری و ورزش را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی، حتی در تعطیلات نیز می دهد و آن ها را در حفظ سلامتی و تناسب اندامشان یاری می کند. ناگفته نماند که هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت رائوش برای خورد و خوراک میهمانان، رستوران باکیفیتی را در نظر گرفته که غذاهای لذیذ ایتالیایی را در محیطی پاکیزه و با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی طبخ و سرو می کند.

خدمات هتل


بی تردید برای سنجش میزان کیفیت هتلی ۵ ستاره، صرفا توجه به امکانات رفاهی آن کافی نیست، بلکه باید به خدماتی که اقامتگاه به میهمانان خود ارائه می کند، نیز توجه گردد. باید گفت که هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت رائوش در این زمینه نیز موفق عمل کرده چراکه توانسته بازخوردهای مثبتی را در سایت هایی معتبر از خریداران بلیت هواپیما بیروت کسب کند. داشتن پرسنل متعهد و کارآزموده و ارائه طیف وسیعی از خدمات رفاهی از قبیل: پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، صرافی، سرویس شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، تهیه بلیط هواپیما و ماساژ، دست به دست هم داده اند تا این هتل در این زمینه نیز دست پیشی را از رقبای سرسخت خود در این منطقه برباید و به یگانه انتخاب گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت مبدل گردد.

واحدهای اقامتی هتل


درست همان ذهنیتی را که از اقامت در هتلی ۵ ستاره انتظار دارید، در واحدهای اقامتی خود خواهید یافت: محیطی پاکیزه و دلنشین، دکوراسیونی شیک و مجلل و امکاناتی مدرن و باکیفیت. طراحی واحدهای اقامتی هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت رائوش به شکلی صورت گرفته که کلیه فضاهای اتاق در خدمت ساکنان باشد و هیچ محدودیتی از لحاظ فضا احساس نگردد. رنگ آمیزی جذاب و چیدمان دلپذیر تک تک اتاق ها باعث شده که این مکان برای اقامتی طولانی مدت نیز مناسب باشد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


کلیه امکانات اقامتی از جمله تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی، مبلمان و تخت خواب، آباژور، تلفن، سشوار، چای ساز و لوازم بهداشتی در تمامی واحدهای اقامتی هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت رائوش گنجانده شده تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این مکان احساس نگردد. ناگفته نماند که تجهیز واحدهای اقامتی هتل به سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق باعث شده که خیال میهمانان از بابت امنیت جانی نیز آسوده گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل رامادا پلازا بای ویندهام بیروت رائوش


فاصله هتل تا صخره های روشه بیروت: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا لونا پارک بیروت: ‌۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان حمرا بیروت: ۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان شهداء بیروت: ‌۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی بیروت: ۵.۶ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است