search
menu

هتل Legend Hotel Beirut

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Legend Beirut
امکانات عمومی هتل لجند بیروت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لجند بیروت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Legend Beirut


هتل لجند بیروت هتلی ۳ ستاره در مرکز شهر بیروت در کشور لبنان واقع شده است. این هتل با ارائه خدمات رفاهی خوب و پاسخگویی به میهمانان در این شهر مشهور گشته است و مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد که با خرید بلیط هواپیما به بیروت سفر می کنند. این هتل به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی خود در شهر و دسترسی آسان به جاذبه های دیدنی سالانه میزبانه گردشگران زیادی از سطح جهان است. با اقامت در Legend Hotel Beirut به خیابان حمرا نزدیک خواهید بود، فروشگاه ABC واقع در این خیابان جزو یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های این شهر است و به آسانی قابل دسترس است که برای دوستداران خرید یکی از بهترین گزینه ها در شهر بیروت همینجاست. از دیگر جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل می توان به موزه بیروت و مسجد خالد ابن الولید اشاره کرد که در فاصله بسیار اندکی از همدیگر قرار دارند.

امکانات عمومی هتل لجند بیروت


بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و پرسنل هتل نیز با تسلط بر زبان‌ های انگلیسی و عربی و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. این هتل زیبا دارای پارکینگ است و در اختیار آن دسته از مسافرانی قرار می گیرد که با ماشین شخصی سفر می کنند. مورد قابل توجه دیگری درباره Legend Hotel Beirut آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به داخل هتل است که با پرداخت هزینه مربوطه به راحتی می توانید حیوانات را به همراه خود ببرید. شاتل فرودگاهی در این هتل دایر نیست اما در فرودگاه بیروت به آسانی می توانید از تاکسی سرویس بهره مند شوید، زیرا فاصله هتل تا فرودگاه بسیار اندک است و به وسیله ماشین ۱۰ دقیقه طول می کشد.
در لابی هتل لجند می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز، خدمات بلیط و میز تور بهره مند شوید. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. همچنین در هتل لجند امکاناتی برای افراد ناتوان جسمانی و ولیچری فراهم گردیده است تا میهمانان در آرامش و رفاه کامل اقامتی خوش تجربه کنند. علاوه بر موارد گفته شده بهتر است بدانید که Legend Hotel Beirut برای افرادی که به دنبال هتلی ارزان و با کیفیت هستند، انتخاب این هتل بسیار مناسب است و با اقامت در این هتل خاطره‌ ای خوش برای خود و میهمانانتان رقم خواهید زد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل ۵۷ اتاق وجود دارد و در همه اتاق های هتل لجند امکاناتی نظیر گاو صندوق، اتو، مینی‌ بار، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، آب رایگان، یخچال، فضای نشیمن و کمدلباس و اینترنت وای فای رایگان دایر هستند. البته لازم به ذکر است اینترنت وای‌ فای رایگان در سراسر هتل به راحتی قابل دسترس است. در داخل اتاق ها نیز حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام ها شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. طبق قوانین این هتل، زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱ ظهر است. به یاد داشته باشید، در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه گردیده است. برای رفتن به طبقات مختلف و دسترسی به اتاق ها در Legend Hotel Beirut می توانید از آسانسور استفاده کنید. اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان، برای کودکان ۲ تا ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای بالای ۱۱ سال هزینه کامل دریافت می گردد. ظرفیت اضافی در داخل اتاق های این هتل حداکثر یک تختخواب امکان پذیر است.

رستوران هتل


رستوران این هتل نیز دارای منوی غذایی متنوع اعم از غذاهای محلی و بین المللی است و برای کودکان و افراد رژیمی نیز غذاهای مخصوصی ارائه می دهند. همچنین در کافی شاپ Legend Hotel Beirut می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم همراه با میوه سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل لجند بیروت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ صنایع: ۱۵۰ متر
فاصله تا مسجد خالد ابن الولید: ۵۵۰ متر
فاصله تا بانک مرکزی لبنان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا گالری هنری دار النمر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت جورج: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه بیروت: ۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است