search
menu

هتل Elite Spa Beirut

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elite Spa
امکانات هتل الیت هتل اند اسپا بیروت
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل الیت هتل اند اسپا بیروت

درباره هتل Elite Spa


هتل الیت هتل اند اسپا بیروت اقامتگاهی است چهار ستاره واقع در پایتخت کشور دیدنی که بدلیل موقعیت مکانی مطلوب و نرخ اقامتی مناسبی که دارد، چندین سال است به یکی از محبوب ترین گزینه های اقامتی لبنان برای خریداران بلیط هواپیما بیروت مبدل گردیده است.

امکانات هتل الیت هتل اند اسپا بیروت


برای افرادی که قصد دارند اقامتی طولانی مدت را در بیروت تجربه کنند، هتل Elite Hotel & Spa درست همان جایی است که باید در آن اقامت کنند. این هتل با داشتن محدوده وسیعی از امکانات رفاهی قادر است گردشگران را از هر نیازی بی نیاز سازد و اقامتی دلپذیر و خاطره انگیز را برایشان رقم بزند. از استخر روباز گرفته تا پارکینگ و سالن زیبایی، هرآنچه برای اقامتی بیادماندنی بدان نیاز دارید، در این اقامتگاه گنجانده شده است. گفتنی است که این هتل از رستوران باکیفیتی تشکیل شده که قادر است غذاهایی لذیذ را در اندک زمانی برای میهمانان مهیا کند و فضای دل انگیز و خوشایندی را برای صرف غذا در اختیارشان قرار دهد. خوب است بدانید که کافی شاپ این هتل نیز از محیطی دنج و دوستانه بهره مند بوده و از منویی سرشار از طیف وسیعی از نوشیدنی های ویتامینه و گوارا برخوردار گشته است. از دیگر امکانات هتل الیت هتل اند اسپا بیروت می‌توان به تجهیزات اسکی و ماهی گیری، میز پینگ پنگ، مرکز تناسب اندام، حمام بخار، سونا، جکوزی و سالن اجلاس اشاره کرد.

خدمات هتل


افزون بر موارد ذکر شده در بخش امکانات، خدمات رفاهی بی شماری نیز توسط پرسنل مجرب و کارآزموده هتل الیت هتل اند اسپا بیروت به خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت ارائه می گردد. پرستاری از کودک، خانه داری، اینترنت پرسرعت وایفای، لباسشویی، خشکشویی، اتوشویی، تفریحات عصرگاهی، تور طبیعت گردی، خرید بلیط هواپیما، کرایه تاکسی و ماساژ از جمله خدماتی است که در این هتل به خریداران بلیت هواپیما بیروت ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


وجود پلان های اقامتی متنوع در هتل الیت هتل اند اسپا بیروت موجب گردیده که هر گردشگری با هر سلیقه ای قادر باشد مکانی مناسب را برای اقامتی طولانی مدت برگزیند و لحظاتی شیرین و خوش را در این اقامتگاه تجربه کند. نورپردازی مناسب، استفاده از رنگ هایی دل انگیز، طراحی زیبا، چیدمانی تماشایی و معماری جذاب واحدهای اقامتی هتل الیت هتل اند اسپا بیروت باعث شده که اقامت در این هتل به لذتی زاید الوصف مبدل گشته و لحظات خوش حضور در این مکان برای همیشه در خاطر گردشگران ماندگار گردد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


بر هیچ کس پوشیده نیست که اقامتی دلپذیر در گروی اسباب و وسایل رفاهی مناسب و مکفی است و کمبود تجهیزات رفاهی برای هتلی چهار ستاره، ضعفی نابخشودنی به حساب می آید. مدیریت هتل الیت هتل اند اسپا بیروت که بر این امر کاملا واقفند، تجهیزات رفاهی فراوانی را در هر واحد اقامتی هتل گنجانده اند تا هیچ کم و کاستی در طول اقامت در این هتل احساس نگردد. از تلویزیون صفحه تخت گرفته تا مبلمانی شیک و راحت و تخت خواب هایی پاکیزه، کلیه تجهیزات اقامتی در این هتل قرار داده شده تا میهمانان حس حضور در خانه را در طول اقامت در هتل الیت هتل اند اسپا بیروت احساس کنند.

موقعیت مکانی هتل


به لطف قرار گرفتن در بطن شهر بیروت، دسترسی میهمانان هتل الیت هتل اند اسپا بیروت به برخی از اماکن دیدنی بیروت نظیر خیابان حمرا و موزه ملی بیروت، سهل و سریع گردیده است. ناگفته نماند که بازدید از دیگر جاذبه های گردشگری بیروت نیز از طریق وسایل حمل و نقل عمومی این شهر در اندک زمانی صورت می پذیرد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل الیت هتل اند اسپا بیروت


فاصله هتل تا خیابان حمرا: ۱.۲۷ کیلومتر
فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کورنیچه: ۱.۸۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسای جامع ارتودکس یونانی سنت جورج: ۲.۹۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد محمد الامین: ۳.۰۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی بیروت: ۳.۷۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است