search
menu

هتل Baobab Holiday Resort Bamburi Kenya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baobab Holiday Resort Bamburi Kenya
امکانات کلی هتل باوباب هالیدی ریزورت
امکانات تفریحی هتل باوباب هالیدی ریزورت
اتاق های هتل باوباب هالیدی ریزورت
امکانات اتاق های هتل باوباب هالیدی ریزورت
رستوران هتل باوباب هالیدی ریزورت
فاصله هتل باوباب هالیدی ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Baobab Holiday Resort Bamburi Kenya


هتل باوباب هالیدی ریزورت به عنوان هتلی ۳ ستاره در شهر بامبوری در ممباسا کنیا واقع شده است. این هتل زیبا در نزدیکی ساحل قرار دارد که به راحتی می توانید در عرض ۵ دقیقه به ساحل دسترسی داشته باشید و خودتان را به صرف چای با تماشای منظره ای از ساحل مهمان کنید. با انتخاب هتل Baobab Holiday Resort Bamburi Kenya برای اقامت بی شک یکی از خاطره انگیزترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد. نزدیک ترین فرودگاه به هتل باوباب هالیدی ریزورت موآی نام دارد که در فاصله ۱۹ کیلومتری از هتل واقع شده است.

امکانات کلی هتل باوباب هالیدی ریزورت


در هتل باوباب می توانید جلسات کاری و کنفرانس هایتان را برگزار کنید، پس این هتل به عنوان هتلی مناسب در هنگام سفرهای کاری تان خواهد بود، با خیال راحت به فکر رزرو بلیط هواپیما و سپس رزرو هتل بی نظیر باوباب باشید. برای رزرو هتل Baobab Holiday Resort Bamburi Kenya می توانید از سایت بوکینگ استفاده کنید که از سال ۲۰۱۵ امکانات رزرو فراهم گردیده است. همچنین ترانسفر فرودگاهی نیز شامل این هتل می شود که به راحتی می توانید بعد از پیاده شدن از هواپیما به هتل بروید. حال نوبت این رسیده که با امکانات مشهور هتل باوباب آشنا شوید، این امکانات عبارتند از یک استخر شنا، اینترنت و پارکینگ رایگان، رستوران، شاتل فرودگاهی و بار. در فضای بیرونی هتل باوباب هالیدی ریزورت نیز امکانات باربیکیو در محوطه باغ دایر است. توجه داشته باشید در هنگام اقامت در هتل Baobab Holiday Resort Bamburi Kenya اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. در بخش پذیرش این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در هر ساعتی از شبانه روز به این هتل رسیدید جای نگرانی نیست، همچنین قسمتی نیز برای نگهداری چمدان ها در نظر گرفته شده است تا در مواقع ضروری استفاده کنید. خدمات دیگری نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه در هتل باوباب انجام می گیرد. لازم به ذکر است کارکنان این مجموعه به چندین زبان دنیا مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل باوباب هالیدی ریزورت


از جمله تفریحات هتل باوباب هالیدی ریزورت می توان به میز تنیس و دارت اشاره کرد. همچنین بیلیارد نیز در Baobab Holiday Resort Bamburi Kenya وجود دارد که استفاده از آن با پرداخت هزینه اضافی همراه است. استخر روباز هتل باوباب رایگان بوده و در طی سال دایر است. همچنین در کنار استخر دوش و حوله و بار برای سفارش نوشیدنی وجود دارند. باشگاه بدنسازی نیز با مجهزترین دستگاه های روز دنیا در اختیارتان قرار می گیرد.

اتاق های هتل باوباب هالیدی ریزورت


در هتل باوبات هالیدی ریزورت ۸۵ اتاق و سوئیت وجود دارند که در ادامه به معرفی هرکدام می پردازیم: اتاق دوبل سوپرییر با یک تختخواب تکنفره، اتاق دوبل استاندارد با یک تختخواب دونفره، اتاق دوبل دولوکس با یک تختخواب تکنفره، سوئیت آپارتمان سه خوابه شامل اتاق خواب ۱ با یک تختخواب دونفره، اتاق خواب ۲ با دو تختخواب تکنفره، اتاق خواب ۳ با دو تختخواب تکنفره و یک پذیرایی با ۶ کاناپه تختشو، سوئیت آپارتمان دوخوابه شامل اتاق خواب ۱ با یک تختخواب دونفره، اتاق خواب ۲ با دو تختخواب تکنفره و یک پذیرایی با ۴ کاناپه تختشو و در نهایت سوئیت آپارتمان تکخوابه شامل یک اتاق خواب با تختخواب دونفره و یک پذیرایی با ۲ کاناپه تختشو.

امکانات اتاق های هتل باوباب هالیدی ریزورت


اتاق های مجهز با چیدمانی بی نظیر همراه با تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت در اختیار گردشگران و مسافران این منطقه قرار می گیرد. تختخواب ها مجهز به پشه بند هستند و خوابی آسوده در انتظار شماست. همه اتاق های هتل باوباب هالیدی ریزورت همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند. برای نگهداری وسایل باارزش نیز در اتاق ها گاوصندوق تعبیه شده که با خیال راحت می توانید استفاده کنید. به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق ها محل های مشخصی در نقاط دیگری از هتل Baobab Holiday Resort Bamburi Kenya تعبیه شده تا افراد سیگاری راحت باشند. خدماتی مانند روم سرویس نیز در این هتل دایر است، همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در اتاق های هتل باوباب وجود دارند. در سوئیت ها بخشی به عنوان آشپزخانه با تجهیزات کامل دایر است. همچنین حمام های اختصاصی در اتاق ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی حمام هستند.

رستوران هتل باوباب هالیدی ریزورت


در رستوران هتل Baobab Holiday Resort Bamburi Kenya می توانید غذاهای چینی، آمریکایی و بین قاره ای خوشمزه به صورت بوفه ای و منویی در وعده های صبحانه، ناهار و شام می توانید سفارش دهید.

فاصله هتل باوباب هالیدی ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل باوباب هالیدی ریزورت تا پارک هالر: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل باوباب هالیدی ریزورت تا پارک خانوادگی وایلد واترز: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله هتل باوباب هالیدی ریزورت تا کلوب گلف ممباسا: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل باوباب هالیدی ریزورت تا ساحل نیالی کنیا: ۶٫۴ کیلومتر
فاصله هتل باوباب هالیدی ریزورت تا باغ برهانی: ۱۰٫۶ کیلومتر
فاصله هتل باوباب هالیدی ریزورت تا قلعه مسیح: ۱۰٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است