search
menu

هتل iH Hotels Milano ApartHotel Argonne Park

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل iH Hotels Milano ApartHotel Argonne Park
امکانات کلی آی اچ آپارت هتل میلانو آرگون پارک
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله آی اچ آپارت هتل میلانو آرگون پارک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل iH Hotels Milano ApartHotel Argonne Park


هتل ۳ ستاره آی اچ آپارت هتل میلانو آرگون پارک در منطقه دانشگاهی دانشگاه پلی‌تکنیک دی میلانو واقع شده است. این هتل به مرکز تاریخی میلان نزدیک بوده و در ۴ کیلومتری فرودگاه میلان لینیت واقع شده است. موزه دل نوسنتو، قلعه اسفورزسکو و میدان دومو از جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل iH Hotels Milano ApartHotel Argonne Park هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. این هتل در ۲۰۰ متری ایستگاه تراموا قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به میلان ایتالیا را داشته باشید، این هتل با داشتن قیمت مناسب و موقعیت مکانی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی آی اچ آپارت هتل میلانو آرگون پارک


هر آنچه که برای یک اقامت راحت و آسوده نیاز باشد در این هتل برای شما فراهم شده است. هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته و یک باغ بسیار زیبا است که بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت به شمار می‌آید. پارکینگ اختصاصی هتل با هزینه اضافی در اختیار میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند قرار می‌گیرد. با در دسترس بودن وای فای رایگان می‌توانید همیشه به روز بمانید و از دنیای مجازی اطراف خود باخبر شوید. هتل iH Hotels Milano ApartHotel Argonne Park دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری روزانه در آن انجام می‌گیرد. میز تور، انبار چمدان و محل نگهداری از کودکان از دیگر خدماتی هستند که در این هتل زیبا ارائه می‌شوند. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. رفتن به طبقات فوقانی از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. در این هتل همچنین برای میهمانانی که دارای معلولیت و ناتوانی جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایران مسافران اقامت راحتی را تجربه کنند. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد است و این خود یکی از مزایای اقامت در آی اچ آپارت هتل میلانو آرگون پارک به شمار می‌آید. ابته ممکن است هزینه اضافی از این بابت دریافت شود. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های ویژ‌ه‌ای برای افراد سیگاری تعبیه شده تا برای سایر مسافران مزاحمتی ایجاد نشود. برای برگشت می‌توانید از کارکنان هتل که به زبان انگلیسی مسلط هستند، درخواست تماس گرفتن با تاکسی کنید تا به آسانی به فرودگاه برسید. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۳ سال همانند افراد بزرگسال محاسبه می‌شود. سیستم اعلام و اطفا حریق، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند. تحویل اتاق از ساعت ۱۷ الی ۲۰ و تخلیه اتاق ۸ تا ۱۱ صبح صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل iH Hotels Milano ApartHotel Argonne Park عبارتند از:
• اتاق یک نفره دارای آشپزخانه
• اتاق دبل دارای آشپزخانه
• اتاق توئین دارای آشپزخانه
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های مدرن آی اچ آپارت هتل میلانو آرگون پارک مجهز به سیستم تهویه مطبوع، کمد، تلفن، تلویزیون، میز، وای فای رایگان و مینی‌بار هستند. برای راحتی میهمانان همه اتاق‌ها به حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز شده‌اند. سرویس اتاق نیز در دسترس است.

رستوران هتل


برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به غذاخوری هتل مراجعه کنید.

فاصله آی اچ آپارت هتل میلانو آرگون پارک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پورتا ونیزیا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا دومو میلان: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا لا اسکالا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه اسفورزسکو: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا انجمن دی آساگو: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است