search
menu

هتل جهانگردی سبزوار

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی سبزوار
امکانات عمومی هتل جهانگردی سبزوار
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل جهانگردی سبزوار تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی سبزوار


هتل جهانگردی سبزوار یکی از هتل های دو ستاره و با سابقه در صنعت گردشگری این شهر شناخته می شود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل جهانگردی در میدان مادر قرار دارد و به صورت بنایی دو طبقه یعنی طبقه همکف و طبقه اول است. این هتل با ۲۱ واحد اقامتی در سال ۱۳۵۶ افتتاح گردیده و برای بهبود و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در سال ۱۳۹۵ مورد مرمت و بازسازی اساسی قرار گرفته است، برخی قسمت ها نوسازی شده و برخی دیگر اضافه گردیدند.
با توجه به موقعیت مکانی این هتل حدودا ۱۰ کیلومتر تا فرودگاه سبزوار فاصله دارد و همین امر یکی از مزیت های اقامت در این هتل به شمار می رود، به طوری که مسافران زیادی در طی سال با خرید بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل می نمایند. این هتل به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی عالی در شهر دسترسی آسانی به جابه های دیدنی دارد و به دلیل نزدیکی به بلوار شهدا امکان دسترسی به وسایل نقلیه نیز آسان است. پس با رزرو هتل جهانگردی سبزوار به پارک باغ ملی نزدیک خواهید بود و دسترسی به این پارک صورت پیاده امکان پذیر است. پس اگر با بلیط ارزان مشهد به مرکز استان خراسان رضوی سفر کردید، زمانی را هم برای سفر به سبزوار و بازدید از آن اختصاص دهید.

امکانات عمومی هتل جهانگردی سبزوار


در همین ابتدا بهتر است در جریان باشید که این هتل به دلیل دو طبقه بودن نیازی به آسانسور ندارد، همچنین قابل توجه میهمانان گرامی در بخش ورودی هتل نیز چندین پله وجود دارد. پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده میزبانی از میهمانان گرامی از سراسر کشور هستند. این مرکز اقامت با تجربه در شهر زیبای سبزوار با امکانات رفاهی‌ مناسب خود برایتان اقامتی بی نظیر رقم می زند، زیرا بافت نوستالژی هتل حفظ شده است و همین امر به نوبه خود در جذب گردشگر نقش اساسی دارد.
از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره کرد، همچنین پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند و رستوران و کافی شاپ با ظرفیت ۱۲۰ نفر نیز برای سرو وعده های غذایی مختلف در این هتل دایر هستند که باید برای هر وعده غذایی باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.
علاوه بر اینها لازم به ذکر است در لابی هتل نیز تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اتاق چمدان وجود دارند. در قسمت ورودی هتل دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. محوطه هتل جهانگردی فضای سبز است که حال و هوای آرامبخشی به میهمانان منتقل می کند. در هنگام رزرو هتل جهانگردی سبزوار دقت داشته باشید که براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل و توئين، اتاق سه تخته، اتاق پنج تخته، سوئیت تکخوابه پنج تخته، سوئيت دوخوابه چهارنفره. در صورت نیاز به سرویس اضافی به صورت کف خواب بوده و باید تشک درخواست کنید. همه اتاق ها روزانه نظافت می شوند و امکانات اتاق های هتل جهانگردی سبزوار نیز عبارتند از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون‌، تلفن، کمد لباس، اسپیلت، یخچال و مینی بار با هزینه.
همچنین اتاق ها شامل حمام های اختصاصی با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان بوده و برای بالای ۷ سال نیز به صورت کامل دریافت می گردد.

فاصله هتل جهانگردی سبزوار تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک باغ ملی سبزوار: ۹۰۰ متر
فاصله تا بقعه امامزاده یحیی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع سبزوار: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه بقراط: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک سبزوار: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی سبزوار: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا یخدان های سبزوار: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مصلی تاریخی سبزوار: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است