search
menu

هتل ثمین خوی

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ثمین خوی
امکانات هتل ثمین خوی
خدمات هتل ثمین خوی
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل ثمین خوی تا اماکن مهم و گردشگری با ماشین

درباره هتل ثمین خوی


هتل ثمین خوی یک هتل سه ستاره است که در شهرستان خوی واقع شده است و با امکانات و خدمات گسترده و متنوعی که دارد محیطی سرشار از امنیت و آرامش را برای اقامت مهمانان فراهم می کند. شهرستان خوی بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر استان آذربایجان غربی است که به دلیل پیشینه تاریخی که دارد آثار باستانی زیادی را در خود جای داده است که همین مسئله این شهر را به یکی از مناطق جذاب گردشگری کشور تبدیل می کند.
قرارگیری این شهر در مسیر اصلی جاده ابریشم به اهمیت تاریخی آن می افزاید و باعث شده است آثار و بناهای قدیمی و شگفت انگیزی در این شهر وجود داشته باشد که بدون شک از تماشای آن ها پشیمان نخواهید شد. پل خاتون، مقبره علمدار، برج شمس تبریزی، بازار تاریخی خوی، دروازه سنگی خوی، مسجد مطلب خان و... تنها گوشه ای از دیدنی های این شهر جذاب هستند که خاطراتی به یادماندنی و فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می آورند.
هتل ثمین خوی برای اقامت در این شهر یک گزینه ایده آل است که تمامی امکانات رفاهی برای یک اقامت بی نظیر را دارد و اقامت در آن سفر را برای مهمانان دلپذیرتر و لذت بخش تر خواهد کرد. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به این شهر تاریخی جذاب در هتل ثمین اقامت داشته باشید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل ثمین خوی


امکانات رفاهی موجود در هتل ثمین خوی به گونه ای است که هرسلیقه ای را خشنود خواهد ساخت. رستوران هتل با ظرفیت روزانه ۱۸۰ نفر انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم را به مهمانان ارائه می دهد تا مسافران در طول اقامت لحظات خوبی را سپری کنند و از سفر خود لذت ببرند. پارکینگ هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو از جمله امکاناتی است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. علاوه بر آن استفاده از وای فای نیز برای تمامی افراد ساکن هتل رایگان است.
فضای سبزی که در محوطه هتل قرار دارد این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا در زمان اوقات فراغت در آن قدم بزنند و لحظات خوشی را در خاطرات خود ثبت کنند. این هتل مجهز به استخر و جکوزی نیز است که مهمانان می توانند در زمان های استراحت یا برای رفع خستگی از آن استفاده کنند. از جمله امکانات دیگر هتل می توان به داشتن سالن ورزشی، پله اضطراری، آسانسور، نمازخانه و... اشاره کرد.

خدمات هتل ثمین خوی


هتل ثمین علاوه بر امکانات رفاهی بسیار خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. پرسنل هتل صمیمانه و محترمانه از مسافران استقبال می کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. صندوق امانات هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند و نگران گم شدن و از دست دادن آن ها نباشند.
همچنین هتل دارای خدمات تور است و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا به راحتی از تمام جاذبه های شهر بازدید کنند و از سفر خود بیشترین بهره برداری را داشته باشند. هتل ثمین خوی دارای خدمات خانه داری نیز است و خیال مسافران را از بابت تمیزی و نظافت واحدها راحت می کند. از دیگر خدمات موجود در هتل می توان به خدمات باربری، خدمات بیدار باش، فتوکوپی، فکس و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل ثمین خوی در ۸ طبقه بنا شده و دارای ۴۲ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۱۲۴ تخت می رسد. واحدهای اقامتی این هتل همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند که باعث می شود مهمانان در طول اقامت احساس خوشی را تجربه کنند و از سفر لذت ببرند. انواع واحدهای اقامتی هتل ثمین شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت شش نفره است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل ثمین خوی تمامی امکانات لازم برای یک سفر چند روزه به یادماندنی را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به یخچال، تلویزیون، روم سرویس، مینی بار، آب رایگان، مبلمان، حمام، دمپائی، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس و... اشاره کرد.

فاصله هتل ثمین خوی تا اماکن مهم و گردشگری با ماشین


فاصله تا خانه کبیری: ۱۰ دقیقه
فاصله تا دروازه سنگی: ۱۲ دقیقه
فاصله تا موزه خوی: ۱۳ دقیقه
فاصله تا برج شمس تبریزی: ۱۵ دقیقه
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است