search
menu

هتل ریماس کربلا

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ریماس کربلا
امکانات عمومی هتل ریماس کربلا
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ریماس کربلا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ریماس کربلا


هتل ریماس از هتل‌های شیک و چهار ستاره در شهر مقدس کربلاست. این هتل در میان هتل‌های کربلا جزو هتل‌های لوکس بوده و در میان زائران نیز محبوبیت دارد. هتل ریماس در نزدیکی بین‌الحرمین قرار دارد و در عرض چند دقیقه می‌توانید به این مکان مقدس دسترسی داشته باشید. در این هتل اقامتی خوش و خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد. با انتخاب این هتل زیبا در هنگام رزرو بلیط هواپیما می‌توانید خودتان را برای سفری به یاد ماندنی آماده کنید. مطمئن باشید از اقامت در چنین هتل خوب و زیبایی لذت خواهید کرد.

امکانات عمومی هتل ریماس کربلا


از جمله خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. در این بخش از میهمانان استقبال کرده و در فراهم شدن اقامتی خوب تلاش می‌کنند. در هنگام اقامت در این هتل با آسانسور می‌توانید به تمامی طبقات این هتل بروید. در میان مسافران ممکن است فردی دچار مشکلات جسمانی باشد یا اینکه به وسیله ویلچر حرکت کند که در این صورت با خیال راحت می‌تواند در هر طبقه از Rimas Hotel Karbala مایل باشد اتاق مورد نظر خود را رزرو کند. در این هتل پرسنل به زبان عربی صحبت می‌کنند ولی به دلیل سفر زیاد ایرانی‌ها فارسی را بلد هستند و هموطنان ایرانی در این هتل دچار مشکل زبان نخواهند شد. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات به مسافران داده نمی‌شود.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در هتل ریماس کربلا ۴۵ اتاق وجود دارد. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق یک نفره، اتاق دو نفره، اتاق سه نفره و اتاق چهار نفره. در میان اتاق‌های این مجموعه اتاق خانواده طرفداران زیادی دارد، زیرا در هنگام سفر به کربلا سفرهای دسته جمعی و خانوادگی صورت می‌گیرد. از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید گنبدهای طلایی حرم را تماشا کنید. تمامی واحدهای اقامتی در این هتل راحت و تمیز هستند و از وسایل خوب و با کیفیت در چیدمان اتاق‌ها استفاده‌شده است. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، کولرگازی، تلویزیون، تلفن، یخچال، چای‌ساز و قهوه ساز، کمد لباس، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


در رستوران این هتل نیز می‌توانید انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سفارش داده و میل کنید. تنوع منوی این رستوران بالاست و برای هر نوع سلیقه‌ای غذا پیدا می‌شود.

فاصله هتل ریماس کربلا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم حضرت عباس: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه اسلام: ۹۵۰ متر
فاصله تا حرم امام حسین: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا تل زینبیه: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است