search
menu

هتل Titania Athens

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Titania Athens
امکانات و خدمات عمومی هتل تیتانیا آتن
اتاق های و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تیتانیا آتن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Titania Athens


سفر به شهر تاریخی و زیبای آتن در کشور یونان را اقامت در هتلی ۵ ستاره مانند هتل تیتانیا تکمیل می کند. این هتل با شکوه در مرکز شهر آتن قرار گرفته است و به مهمترین جاذبه ها و اماکن دیدنی این شهر دسترسی عالی دارد. فاصله این اقامتگاه با ایستگاه مترو تنها ۴ دقیقه است. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده اید، بدون نگرانی هتل تیتانیا آتن را انتخاب کنید؛ زیرا با فرودگاه بین المللی الفتریوس ونیزلوس شهر آتن حدود ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. تنها با ۱۵ دقیقه پیاده روی می توان از هتل به میدان سینتاگما آتن رفت که میدان تاریخی، اصلی و مهم شهر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل تیتانیا آتن


این اقامتگاه لوکس به نحوی طراحی شده است تا مسافران کمبودی را حس نکنند و از اقامت خود تصویری خوب و به یادماندنی به یادگار داشته باشند. این امکانات و خدمات شامل این موارد هستند: لابی شیک و دنج، رستوران و کافه رستوران داخل هتل و یک رستوران سرباز در پشت بام هتل همراه با فضای سبز و چشم اندازی عالی، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان در تمامی فضاهای هتل، یک باشگاه یا مرکز ورزشی مناسب علاقه مندان به ورزش روزانه، تجهیزات برای مسافرین دارای معلولیت، نظافت روزانه، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اطفا حریق، امکان نگهداری از کودک، مرکز بیزینس مجهز به کامپیوتر و فکس مخصوص مسافران تجاری و اتاق جلسات. می توانید از هتل تور خریداری کنید و ارزهای خود را تبدیل کنید. اگر مایل باشید که خودتان با ماشین گشتی در شهر بی نظیر آتن بزنید، هتل امکان اجاره خودرو دارد. باید گفت که کارکنان مجرب و مهمان نواز هتل تیتانیا آتن که علاوه بر زبان یونانی به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی مسلط هستند، با استقبالی گرم مشتاق پذیرایی از مسافران محترم هستند.

اتاق های و امکانات اتاق های هتل


هتل تیتانیا آتن دارای ۳۸۵ اتاق است که برای اقامتی راحت و آسوده بسیار مناسب هستند. این اتاق ها در انواع مختلف استاندارد، سوپریور،کانکت، خانوادگی با ظرفیت ۵ نفر اما حداکثر ۴ بزرگسال، اکسکیوتیو با بالکن و با ظرفیت ۳ نفر، جونیور سوییت ۴ نفره، دلوکس سوییت ۲ نفره و یا ۴ نفره. برخی از اتاق ها دارای نمای فوق العاده زیبای آکروپلیس هستند که همین می تواند باعث شود گردشگران از هر نقطه ی جهان بلیط هواپیما آتن را رزرو کنند و برای اقامت هتل تیتانیا را انتخاب کنند. امکانات هتل تیتانیا آتن شامل این موارد است: یخچال، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، مبلمان، میز، آیینه، حمام با وان، دوش، لوازم بهداشتی مخصوص حمام و حوله، سشوار، تلفن، تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش، پرده بلک اوت، میز ناهارخوری، میز مطالعه، گاو صندوق و کمد لباس. تمامی اتاق ها عایق صدا دارند و امکان سیگار کشیدن در آنها وجود ندارد؛ تسهیلات و تجهیزات اتاق VIP هم موجود است. هر یک از امکانات و تجهیزاتی که در اتاق های این هتل عالی تعبیه شده اند برای آن هستند که مسافران در طول مدت اقامت خود با کمبودی مواجه نشوند و متناسب با نیازشان باشد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در رستوران روف تاپ این هتل می توانید اوقات خوشی را در هوای آزاد در کنار خانواده، دوستان و یا همکاران خود داشته باشید؛ امکان برگزاری مراسم ازدواج و عروسی هم در آنجا وجود دارد که می تواند جشنی مفرح و خاطره ای شیرین باشد.

رستوران هتل


در هتل تیتانیا آتن سه نوع رستوران قرار دارد. رستوران Vergina و کافه رستوران La Brasserie در داخل هتل با منویی متنوع و فضایی دلپذیر و مطبوع؛ و همچنین رستوران Olive Garden در پشت بام هتل که خوراک های مدیترانه ای و یونانی سرو می کند و با چشم اندازی نفس گیر و گیرا از بنای باستانی آکروپلیس که در مقابل چشمان شما می درخشد و در روز یا حتی در شب زیر نور ماه و ستارگان نمایی خیره کننده دارد؛ نشستن و وقت گذراندن در این رستوران به شما حسی ترکیبی از نوستالژیک و مدرنیته را اهدا می کند.

فاصله هتل تیتانیا آتن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا تئاتر ملی یونان: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا محله آنافیوتیکا: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکروپلیس: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه ملی باستان شناسی آتن: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا معبد هفائستوس: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا سازه زئوس (Olympian Zeus): ۸ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است