search
menu

هتل Pearl River International Hotel Guangzhou

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pearl River International Hotel Guangzhou
امکانات عمومی هتل پرل ریور اینترنشنال گوانجو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرل ریور اینترنشنال گوانجو تا جاهای نزدیک

درباره هتل Pearl River International Hotel Guangzhou


هتل پرل ریور اینترنشنال گوانجو دارای چهار ستاره است و یکی از هتل‌های خوب برای اقامت مسافران معرفی شده‌است. این هتل یک ساختمان چند طبقه و شیک دارد. تمام امکانات هتل Pearl River International Guangzhou Hotel در بهترین کیفیت آماده ارائه به مسافران هستند. در ادامه متن به ذکر ویژگیهای هتل با جزئیات بیشتر خواهیم پرداخت. از نظر مسافت نیز هتل با جاهای دیدنی و معروف فاصله چندانی ندارد بعنوان مثال با رودخانه مروارید گوانجو حدود ۹.۱ کیلومتر، ۸.۸ کیلومتر با جزیره شامیان، مسجد هیوشنگ ۸.۱ کیلومتر با این هتل فاصله دارند. در مورد سایر جاهای دیدنی گوانجو نیز می‌توانید از پذیرش هتل اطلاعات کافی را بگیرید. نزدیکترین فرودگاه حدود ۲۷ کیلومتر با این فرودگاه فاصله دارد و در صورت خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل نیز استفاده کنید. بر طبق نظر سنجی‌های انجام شده هتل Pearl River International Guangzhou مورد رضایت مسافرانی بوده‌است که تجربه اقامت در آن را داشته‌اند.

امکانات عمومی هتل پرل ریور اینترنشنال گوانجو


این هتل دارای امکانات فوق العاده و تجهیزات درجه یک است. چیدمان هتل نیز بصورت بسیار مدرن و شیک انجام شده‌است تا هم کیفیت و هم زیبایی بصری هتل در حد بسیار خوبی باشد. مسافران می‌توانند با خرید بلیط اینترنتی بلیط هواپیما و با هواپیما به چین سفر کنند و از طریق شاتل‌های فرودگاهی تعبیه شده توسط هتل Pearl River International Guangzhou به محل اقامتشان می‌روند. افراد معلول به راحتی می‌توانند از خدمات این هتل استفاده کنند و توسط آسانسور به طبقات مختلف بروند. در تمام بخش‌های هتل اینترنت رایگان وجود دارد و حتی در اتاق‌ها نیز می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. می‌توانید از خدماتی همچون فکس، فتوکپی و اتاق کنفرانس نیز استفاده کنید. از لحاظ بهداشت نیز هتل در سطح خوبی قرار دارد و نظافت بصورت روزانه انجام می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید از خشکشویی و اتو موجود در هتل برای نظافت لباس‌هایتان استفاده کنید، گرچه استفاده از این امکانات هزینه مجزایی دارد. کارکنان هتل بسیار مجرب هستند و می‌توانند به دو زبان چینی و انگلیسی صحبت کنند. دوربین‌های مدار بسته و آلارم‌های دود در جای جای هتل نصب شده‌است تا بتوانید در امنیت خاطر کامل در هتل استراحت کنید. هتل دارای استخر رو باز است که همه افراد در تمام فصول سال می‌توانند از آن استفاده کنند. پذیرش هتل نیز بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران محترم است. مسافران می‌توانند از انبار چمدان موجود در هتل نیز برای قرار دادن بارها و چمدانهایشان استفاده کنند. در ادامه امکانات اتاق‌های هتل بیان شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Pearl River International Guangzhou بسیار مجهز هستند و تمام لوازم برای اقامت راحت شما در آن‌ها تعبیه شده‌است. شما می‌توانید در واحد خودتان از چایساز و قهوه ساز استفاده کنید. در ضمن هر واحد دارای مینی بار است. اینترنت همانند سایر بخش‌های هتل در اتاق‌ها نیز وجود دارد و می‌توانید در فضای آرام موجود در واحد خودتان بصورت اینترنتی به کارهایتان رسیدگی کنید. علاوه بر اینترنت، تلویزیون نیز در تمام واحدهای هتل وجود دارد. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ هستند و نورگیری خوبی دارند، علاوه بر این هر اتاق بصورت مجزا دارای حمام و سرویس بهداشتی است. انواع واحدهایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• واحد بیزینس توئین
• اتاق تک نفره
• واحد توئین با منظره طبیعت
• واحد توئین
• واحد کویین سوپریور

رستوران هتل


هتل Pearl River International Guangzhou دارای یک رستوران مجهز است که غذاهای متنوعی دارد که می‌توانید هر سه وعده را بصورت سلف سرویس میل کنید.

فاصله هتل پرل ریور اینترنشنال گوانجو تا جاهای نزدیک


فاصله با برج کانتون: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید خیابان شانگژو: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد درخت شش بانیان: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک حیات وحش چیملونگ: ۱۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است