search
menu

هتل Dong Fang Hotel Guangzhou

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dong Fang Hotel Guangzhou
امکانات عمومی هتل دانگ فنگ گوانجو
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل دانگ فنگ گوانجو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dong Fang Hotel Guangzhou


هتل دانگ فنگ یکی از هتل‌های شیک و پنج ستاره در شهر گوانجو چین است. این هتل انتخاب مناسبی برای کسانی است که دوستدار تنوع و محیطی خاص هستند. با خیال راحت می‌توانند نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا اقدام کنند و از سفرشان نهایت لذت را ببرند. هتل دانگ فنگ در موقعیت خوبی از شهر واقع‌شده است و از این محل تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر دسترسی آسانی وجود دارد. در هتل دانگ فنگ برای مسافران امکانات رفاهی خوبی فراهم‌شده است و در واقع هر چیزی که یک مسافر از محل اقامت خود انتظار دارد، در هتل Dong Fang Hotel Guangzhou وجود دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر روباز، اینترنت وای فای رایگان، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، دو رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دانگ فنگ گوانجو


این هتل از سال ۱۹۶۱ فعالیت خود را آغاز کرده و تلفیقی از فرهنگ سنتی شرقی و فضای سبز خدمات تجاری و تفریحی لوکسی را به مسافران ارائه می‌دهد. پارکینگ اختصاصی در این هتل رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای بهره‌مندی از خدماتی نظیر باربری، اتاق چمدان، میز تور گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز می‌توانید به لابی هتل سر بزنید. در بخش لاندری نیز امکاناتی نظیر اتوکشی، لباسشویی و خشکشویی ارائه می‌شوند. مرکز بیزنیس نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که برای کار و تجارت راهی کشور چین شده‌اند، با خیال راحت می‌توانند جلسات کاری و کنفرانس‌هایشان را در این قسمت از هتل Dong Fang Hotel Guangzhou برگزار کنند و در صورت نیاز به فکس و فتوکپی به این بخش بروند. البته لازم به ذکر است که بهره‌مندی از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. اینترنت وای فای نیز رایگان بوده و در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. پرسنل در هتل علاوه بر زبان چینی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و با مسافران به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند. تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است. با کرایه اتومبیل از لابی هتل می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری شهر بازدید کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد. این استخر در طول سال دایر است و برای تمامی رده‌های سنی مناسب اعلام‌شده است. در کنار استخر نیز چترهای آفتاب‌گیری تعبیه‌شده است. همچنین برای کسانی که به فکر تناسب‌اندام خود هستند، باشگاه بدنسازی با مجهزترین دستگاه‌ها تعبیه‌شده است.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئین یا دوبل اکسکیوتیو، سوئیت سوپرییر، اتاق کینگ پریمیر، سوئیت دلوکس اکسکیوتیو، اتاق توئین پریمیر، اتاق توئین دلوکس، اتاق توئین سوپرییر، اتاق کوئین سوپرییر، اتاق الیت با دو تختخواب. از اتاق‌های این مجموعه چشم‌انداز زیبایی از استخر را می‌توانید تماشا کنید. با انتخاب این هتل برای اقامت در داخل اتاق‌ها از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، مینی بار، فضای نشیمن، کمد لباس، میز کار، گاوصندوق، یخچال، فرش، کتری برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کاناپه تخت شو، جکوزی ارائه می‌شود. در داخل اتاق‌های هتل Dong Fang Hotel Guangzhou به مسافران اجازه استعمال سیگار داده نمی‌شود.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل دانگ فنگ دایر شده‌اند. این رستوران‌ها انواع غذاهای چینی، ژاپنی، بین‌المللی و محلی را به صورت مدرن در هر سه وعده غذایی سرو می‌کنند. مطمئناً از تنوع غذایی در کشور چین هیجان‌زده خواهید شد و برایتان جالب خواهند بود.

فاصله هتل دانگ فنگ گوانجو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک دریاچه لیوهوآ: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه یاتسن: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه گوانگ دانگ: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا برج کانتون: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است