search
menu

هتل Rio Othon Palace Rio de Janeiro

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rio Othon Palace
امکانات رفاهی هتل ریو اوتون پالاس
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل ریو اوتون پالاس

درباره هتل Rio Othon Palace


هتل ریو اوتون پالاس از گزینه های اقامتی مجلل و ۵ ستاره شهر دیدنی رو دو ژانیرو برزیل است که از طراحی بسیار جذاب و امکانات رفاهی مدرنی نظیر استخر بام و مرکز تناسب اندام برخوردار بوده و از پرسنل خوش برخورد و مجربی که خدماتی بسیار رضایت بخش را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ریو دو ژانیرو ارائه می دهند، تشکیل شده است. موقعیت مکانی مناسب هتل و قرار گرفتن در ساحل کوپاکابانا، وجود طرح های اقامتی مختلف، ارائه امکاناتی باکیفیت و متنوع و نرخ اقامتی عادلانه همگی موجب شده که هتل Rio Othon Palace به انتخاب نخست بسیاری از گردشگرانی که برای اقامتی بیادماندنی در برزیل، بلیط هواپیما سفرمارکت را خریداری می کنند، مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل ریو اوتون پالاس


همان طور که در ابتدا نیز بدان اشاره شد، هتل ریو اوتون پالاس از امکانات رفاهی بسیاری تشکیل شده و قادر است گردشگران را در طول اقامت در این مکان از هر نیازی بی نیاز گرداند. وجود امکاناتی از قبیل: پارکینگ، اغذیه فروشی، کافی شاپ، کادوسرا، سالن آرایش و زیبایی، آسانسور، امکانات مختص به اشخاص مهم، اتاق چمدان، سالن برگزاری اجلاس، دستگاه خودپرداز، سولاریوم، امکانات برای افراد ناتوان، نوشگاه و اتاق خانواده در این هتل موجب شده که نیاز میهمانان به محیط خارج از هتل کاملا برطرف گردد.
خوب است بدانید که استخری بسیار مدرن در بام ساختمان بزرگ این هتل تعبیه شده تا میهمانان نه تنها از شنا و آرمیدن در آب های زلال آن لذت ببرند، بلکه چشم اندازی بسیار تماشایی و شگفت انگیز از شهر خوش منظره ریو دو ژانیرو را در حین استراحت در استخر هتل تماشاگر باشند. گفتنی است که برای تامین خورد و خوراک میهمانان، رستورانی باکیفیت به نام اسکای لب در طبقه سی‌ام هتل گنجانده شده تا هیچ کمبودی نیز از این بابت وجود نداشته باشد. طیف وسیعی از غذاهای رنگارنگ و لذیذ بین المللی هر روز در رستوران اسکای لب برای میهمانان هتل طبخ و سرو می گردد تا بر لذت اقامت در این هتل افزوده گردد.

خدمات هتل


همانند امکانات رفاهی، خدمات هتل نیز از کیفیت و تنوع بسیار بالایی برخوردار است و به بهترین شکل ممکن توسط کارکنانی کارکشته و متعهد به میهمانان ارائه می گردد. از خشکشویی گرفته تا پذیرش شبانه روزی و سرویس رفت و برگشت به هتل، هر نوع خدماتی که میهمانان برای اقامتی بیادماندنی در این هتل نیاز دارند، بدون معطلی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. خدمات اینترنت پرسرعت وایفای نیز به طور رایگان از همان بدو ورود به میهمانان عرضه خواهد شد تا از لذت گشت و گذار در فضای مجازی نیز بهره مند گردند.

واحدهای اقامتی هتل


برای وصف واحدهای اقامتی هتل ریو اوتون پالاس، این چند کلمه به ذهن می رسد: مدرن، مجلل، مجهز و خوش منظره. تمامی واحدهای اقامتی این هتل چنان زیبا و سنجیده طراحی و دکور شده اند که در همان نگاه اول هر گردشگری را مجذوب خود می سازند. استفاده از رنگ هایی دلنشین و هماهنگ در طراحی اتاق ها موجب شده که حس آرامش به هر فردی در این مکان تزریق گردد و چیدمان جذاب و هنرمندانه اسباب و وسایلی نظیر تلویزیون، تخت، مبلمان، میز و صندلی و غیره باعث شده که این مکان برای اقامتی طولانی نیز گزینه مناسبی باشد. اما هیچ کدام از این موارد به پای نمای شگفت انگیز بالکن واحدهای اقامتی هتل نخواهند رسید. تماشای چشم انداز آرامش بخش دریای نیلگون و ساحل رویایی کوپاکابانا در حین صرف صبحانه یا میان وعده ای لذیذ، خود به تنهایی می تواند دلیلی برای تهیه بلیط هواپیما خارجی ریو دو ژانیرو و اقامت در این هتل باشد.

موقعیت مکانی هتل ریو اوتون پالاس


هتل ریو اوتون پالاس از حیث موقعیت مکانی نیز گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده است، چراکه در مکانی چسبیده به ساحل و در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی ریو دو ژانیرو و برترین جاذبه های گردشگری برزیل نظیر قلعه کوپاکابانا و تندیس تماشایی مسیح ریو دو ژانیرو واقع گشته است.
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ریو اوتون پالاس
فاصله هتل تا ساحل کوپاکابانا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کاتاکومبا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک پیتر پان: ‌۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه کوپاکابانا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل ایپانما: ‌۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا تندیس مسیح:‌ ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است