search
menu

هتل Amazon EcoPark Jungle Lodge Manaus

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amazon EcoPark Jungle Lodge
امکانات هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج

درباره هتل Amazon EcoPark Jungle Lodge


هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج از برترین گزینه های اقامتی شرق برزیل و ناحیه آمازون بشمار می رود. این هتل خوش منظره که در فهرست برترین اقامتگاه های بومگردی برزیل جای گرفته، بهترین اقامتگاه برای گردشگرانی است که بلیط هواپیما برزیل را خریداری کردند و قصد دارند در مکانی دور از آلاینده های شهری و در دل طبیعت دل انگیز و روح بخش شهر مانائوس اقامت گزینند و به امکانات رفاهی متعددی نیز دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج


هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج اقامتگاهی سه ستاره بوده و امکانات متنوعی را در خود جای داده است. از تجهیزات تفریحی مختلفی نظیر میز بیلیارد و فوتبال دستی گرفته تا استخر و رستوران، کلیه امکانات رفاهی برای گذراندن تعطیلاتی بیادماندنی و خاطره انگیز در این هتل تعبیه شده است. گفتنی است که سه استخر وسیع و روباز در محوطه هتل Amazon EcoPark Jungle Lodge گنجانده شده تا گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت قادر باشند در آب هایی پاکیزه شنا کنند و از تک تک لحظات اقامت در این هتل لذت ببرند. وجود امکانات مختلفی نظیر محوطه استعمال دخانیات، انبار نگهداری از چمدان، اتاق اجلاس و گردهمایی و اسنک بار در این هتل بر رفاه و راحتی میهمانان افزوده و میزان آسایش گردشگران را به سطحی فراتر ارتقا داده است.

رستوران هتل


از آنجایی که وجود رستورانی باکیفیت در هر اقامتگاهی الزامی است، از هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج که در زمره برترین اقامتگاه های بومگردی برزیل قرار دارد، نیز انتظار می رود که محیطی مناسب را برای صرف غذای میهمانان در نظر گرفته باشد. خوشبختانه در حقیقت نیز همین طور است و این هتل از رستورانی بسیار مناسب با محیطی دلنشین و نمایی شگفت انگیز از مناظر سرسبز اطراف هتل تشکیل شده است. کارکنانی خوش برخورد، فضایی دلپسند و دوستانه و منوی پر و پیمانی که از غذاهایی رنگارنگ و لذیذ لبریز گشته، همگی دست به دست هم داده اند تا صرف غذا در رستوران هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج به تجربه ای ناب و بیادماندنی مبدل گردد.

خدمات هتل


گردشگرانی که هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج را برای اقامت انتخاب می کنند، نیازی نیست نگران چگونگی رفت و برگشت به فرودگاه باشند، چراکه این هتل سرویس ترانسفر فرودگاهی را در طول شبانه روز به میهمانان خود ارائه خواهد داد. خدماتی از قبیل: خانه داری، نظافت و گندزدایی و همچنین پذیرش شبانه روزی در این هتل صورت خواهد پذیرفت تا خیال میهمانان از بابت خدماتی باکیفیت نیز آسوده گردد. همچنین اینترنت وایفای پرسرعت نیز به تمامی میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا هیچ گردشگری از لذت گشت و گذار در فضای مجازی بی بهره نماند.

واحدهای اقامتی هتل


طرح های اقامتی هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج مشتمل بر ۷۰ ویلای دلباز و خوش نمایی است که به زیبایی نورپردازی و معماری شده و با کلیه تجهیزات رفاهی از قبیل: تلویزیون صفحه تخت، تخت خواب، صندوق امانات، آباژور، میز و صندلی، کمد لباس و دراور تزئین گردیده اند. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی هتل به تهویه مطبوع مجهز گردیده و از سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی بهره برده اند.

موقعیت مکانی هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج


همان گونه که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج در مکانی دور از هیاهوی زندگی شهری و در دل طبیعت خیره کننده آمازون قرار گرفته است. بنابراین صرفا برای کسانی مناسب است که دوست دارند مدتی را در طبیعت شگفت انگیز برزیل خلوت کنند و از فعالیت های مختلفی نظیر طبیعت گردی لذت ببرند. ناگفته نماند که این هتل در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی برزیل نظیر پارک آبی هوپ بی نیز واقع شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آمازون اکو پارک جانگل لاج


فاصله هتل تا پارک آبی هوپ بی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل پونتا نگرا:‌ ۲۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آمفی تئاتر پونتا نگرا: ۲۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه آمازون: ۲۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ وحش سیگو: ۲۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است