search
menu

هتل Tebriz Hotel Nakhchivan

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tebriz Hotel Nakhchivan
امکانات عمومی هتل تبریز نخجوان
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تبریز نخجوان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tebriz Hotel Nakhchivan


هتل تبریز هتلی ۵ ستاره در شهر نخجوان است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی بوده و همین امر سبب می‌شود تا به جاهای دیدنی شهر نخجوان دسترسی آسانی داشته باشید و به دلیل نزدیکی این شهر به کشورمان جزو پرطرفدارترین شهرهای منطقه به شمار می‌رود و مسافران زیادی را در طول سال به‌سوی خود جذب می‌کند. این هتل پنج ستاره دارای شاتل فرودگاهی بوده و مسیر هفت کیلومتری تا فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است که میهمانان به‌راحتی می‌توانند با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خودشان را برای سفری بی‌نظیر و رویایی آماده کنند. با توجه به محل قرارگیری هتل Tebriz Hotel Nakhchivan در مرکز شهر نخجوان به‌عنوان هتل مدرن و بی‌نظیر شناخته می‌شود. همچنین دریاچه آراز با ۱۵ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است که بازدید از این جاذبه دیدنی و طبیعی به همه مسافران توصیه می‌شود. علاوه بر این‌ها، نخجوان چندین جاذبه دیدنی و گردشگری دارد که عبارت‌اند از برج ساعت نخجوان، مقبره مؤمنه خاتون، مقبره نوح نبی، موزه فرش نخجوان و غیره. یکی از امکانات مشهور و قابل‌توجه در این هتل استخر شنا است که موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد.

امکانات عمومی هتل تبریز نخجوان


ازجمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت اشاره کرد که به‌صورت وای فای بوده و در تمامی نقاط قابل‌دسترس است. با توجه به قوانین ارائه‌شده در این هتل به حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود ولی باید بابت این کار درخواست ارائه دهید. توجه داشته باشید که نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. در هنگام ورود به هتل تبریز در لابی با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. اتاق چمدان موجود در داخل این هتل نیز مخصوص نگهداری از وسایل و چمدان‌هایتان است. در قسمت صرافی نیز می‌توانید تبدیل ارز کنید. خدماتی مانند اتوکشی و لباسشویی در هتل Tebriz Hotel Nakhchivan دایر کرده‌اند که باید بابت این خدمات هزینه جداگانه پرداخت کنید. همچنین در مرکز بیزینس می‌توانید جلسات کاریتان را برگزار کرده و باید بابت این کار هزینه پرداخت کنید. پارکینگ این مجموعه به‌صورت اختصاصی دایر شده و بدون نیاز به رزرو قبلی و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. با توجه به اینکه پرسنل در این هتل به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، در برقراری ارتباط با مسافران نیز مشکلی نداشته و به‌راحتی می‌توانند نیازهای مسافران را برطرف کنند.

امکانات تفریحی هتل


یکی از اصلی‌ترین امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل استخر شنای سرپوشیده است که به‌صورت رایگان در طول سال دایر می‌شود. در کنار استخر نیز می‌توانید از استخر گرم بهره‌مند شود. در قسمت سلامتی می‌توانید به باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها سر بزنید. همچنین در این باشگاه می‌توانید از کمک‌های مربی اختصاصی بهره‌مند شوید. تراس آفتاب‌گیری برای ریلکس کردن و به آرامش رسیدن در این هتل دایر شده است. در بخش اسپای هتل Tebriz Hotel Nakhchivan صندلی ماساژ همراه با خدمات پکیج‌های مربوط به اسپا در نظر گرفته‌شده است. حمام عمومی همراه با سونا و ماساژ جزو خدمات ارائه‌شده در قسمت سلامتی و اسپای هتل تبریز هستند. علاوه بر موارد ذکرشده فعالیت‌های دیگر در این هتل می‌توان به ایروبیک، موسیقی و اجرای زنده اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل تبریز عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، سوئیت جونیور مخصوص دو بزرگ‌سال و سوئیت مخصوص سه بزرگ‌سال. در داخل این سوئیت می‌توانید علاوه بر تختخواب از کاناپه تخت شو بهره‌مند شوید. اتاق‌های موجود در داخل هتل تبریز شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و همچنین امکانات دیگر در داخل اتاق‌های هتل Tebriz Hotel Nakhchivan عبارت‌اند از مینی بار، کتری برقی، فضای نشیمن، حمام اختصاصی. در داخل اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از دریاچه و کوه‌ها را تماشا کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل PANORAMA نام داشته و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام و میان وعده ارائه می‌دهند.

فاصله هتل تبریز نخجوان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه حیدر علی‌اف: ۶۰۰ متر
فاصله تا مقبره مؤمنه خاتون: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت نخجوان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مقبره نوح نبی: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است