search
menu

هتل Duzdag Hotel Nakhchivan

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Duzdag Hotel Nakhchivan
امکانات کلی هتل دوزداغ نخجوان
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دوزداغ نخجوان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Duzdag Hotel Nakhchivan


هتل لوکس و ۵ ستاره دوزداغ واقع در دوزداغ، ۱۸ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی نخجوان، ۱۰ کیلومتر تا مرکز شهر نخجوان و ۲ کیلومتر تا مرکز فیزیوتراپی دوزداغ فاصله دارد. این هتل زیبایی اسرارآمیزی دارد که نشان دهنده غنای تاریخ و تاریخ کهن نخجوان است. میهمانان با اقامت در این هتل احساس می‌کنند که به غنی‌ترین مکان‌های تاریخ رفته‌اند. هتل دوزداغ در سال ۲۰۰۸ ساخته شد و دارای ۶ طبقه و در مجموع ۱۵۱ اتاق است. مقبره حسین جاوید، مقبره مومنه خاتون و موزه تاریخ و مردم‌شناسی نخجوان از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به نخجوان را داشته باشید، هتل Duzdag Hotel Nakhchivan با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل دوزداغ نخجوان


این هتل دارای سرویس اتاق، میز پذیرش ۲۴ ساعته و صبحانه رایگان است. پارکینگ ۲۴ ساعته برای پارک خودروها وجود دارد. میهمانان می‌توانند در مرکز اسپای هتل که خدمات کامل دارد، از یک درمان دلپذیر لذت ببرند. خدمات شامل ماساژ است. اسپا مجهز به سونا و وان آبگرم است. فضای آبی وسیع برای تجهیزات جادار و فوق مدرن، تلویزیون، خط تلفن، خط اینترنت سریع WI-FI، مینی بار، گاوصندوق امن، پارک و استخر روباز و سرپوشیده ارائه می‌شود. برای آسایش و راحتی میهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی وجود دارد. برای میهمانانی که دارای کم‌توانی یا ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. گشت شهری، بازدید از اماکن دیدنی شهر، آثار تاریخی و مذهبی و راهنمای سفر به میهمانان ارائه می‌شود. هتل دوزداغ دارای تمامی امکانات برای کودکان بوده و تجهیزات لازم برای اوقات فراغت کودکان را نیز در اختیار دارد. علاوه بر این، شرایط گسترده‌ای برای بیماران متقاضی درمان در مرکز فیزیوتراپی در هتل دوزداغ وجود دارد، جایی که درمان بر اساس تشخیص پزشک حرفه‌ای انجام می‌شود. مرکز فیزیوتراپی به طور مستقیم به هتل خدمات ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل Duzdag Hotel Nakhchivan به زبان‌های انگلیسی و آذربایجانی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل دوزداغ می‌توانید از مناظر دیدنی برای کنسرت‌های فضای باز، رویدادهای سرگرم کننده و رویدادهایی که برای فصل تابستان در منطقه پارک آبی طراحی شده است، لذت ببرید. زیبایی کنسرت‌ها، خوانندگان داخلی و خارجی و اجراهای رنگارنگ در آرامش و روحیه مردم اهمیت زیادی دارد. بازی‌های رومیزی، مینی فوتبال، تنیس، بیلیارد و زمین بسکتبال برای سرگرمی میهمانان در هتل Duzdag Hotel Nakhchivan در نظر گرفته شده است. علاقمندان به مطالعه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه هتل ساعاتی را صرف مطالعه کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دوزداغ نخجوان ۱۰۰ سوئیت استاندارد، ۸ سوئیت، ۳۵ سوئیت کوچک، ۱ سوئیت کینگ و ۷ ویلا با بالاترین درجه راحتی را برای میهمانان ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار، میز آرایش، مبلمان، تلفن، وای فای رایگان، کتری برقی و تلویزیون پلاسما با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. گاوصندوق و لوازم بهداشتی رایگان نیز در دسترس میهمانان است. حمام‌ها شامل وان یا دوش، حوله، سشوار و دمپایی هستند. خانه داری روزانه ارائه می‌شود.

رستوران هتل


منوی غنی، بوفه باز با خدمات بالا، در کنار غذاهای لذیذ اروپایی و غذاهای آذربایجانی در رستوران هتل Duzdag Hotel Nakhchivan ارائه می‌شود. رستوران دوزداغ با ظرفیت بیش از ۳۰۰ نفر در برگزاری جشن‌های عروسی و تولد، روزهای خاطره انگیز، مناسبت‌ها و شب‌های سرگرم کننده به مقصدی عالی برای مردم و میهمانان تبدیل شده است. در بار هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به صورت ۲۴ ساعته در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل دوزداغ نخجوان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مقبره حسین جاوید: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ و مردم ‌شناسی نخجوان: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مقبره مومنه خاتون: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش نخجوان: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا مقبره نوح نبی: ۱۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است