search
menu

هتل Radisson Blu Plaza Sydney

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Plaza Sydney
انواع اتاق های هتل رادیسون بلو پلازا سیدنی و امکانات آن ها
رستوران های هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل رادیسون بلو پلازا سیدنی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Blu Plaza Sydney


هتل رادیسون بلو پلازا سیدنی از هتل های رده بالای سیدنی است که کمی دورتر از تالار اپرای سیدنی قرار دارد. این هتل ۵ ستاره اوایل دهه ۹۰ میلادی ساخته شده و امروزه با استخر، رستوران و امکانات به روز خود توانسته جزو محبوب ترین هتل های گردشگران برای اقامت در سیدنی تبدیل شود. به جز امکانات عالی و خوب هتل، موقعیت جغرافیایی آن نیز در این محبوبیت تاثیر داشته است. موقعیت مکانی هتل رادیسون بلو پلازا به گونه ای است که به بسیاری از جاهای دیدنی سیدنی نزدیک بوده و مهمانان تنها با ۱۵ دقیقه پیاده روی به این جاذبه ها دسترسی خواهند داشت.

انواع اتاق های هتل رادیسون بلو پلازا سیدنی و امکانات آن ها


رادیسون ۳۳۸ اتاق و ۲۶ سوئیت مختلف برای تجربه اقامتی متفاوت در سیدنی ایجاد کرده است. اتاق های بیزنیس کلاس هتل دسترسی اختصاصی به سالن بیزنس کلاس خواهند داشت. اگر برای ماه عسل خود قصد خرید بلیط هواپیما سیدنی دارید با اقامت در رادیسون بلو می توانید از سوئیت های اختصاصی آن که دارای جکوزی و وان عمیق هستند استفاده کرده و خاطره فراموش نشدنی ای را رقم بزنید. هر یک از اتاق ها دارای دوش، حوله تن پوش ها و لوازم بهداشتی مانند شامپو، صابون و غیره هستند. برخی اتاق ها وان جداگانه هم دارند. همه اتاق های دارای دکوراسیونی مدرن و زیبا و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند.

رستوران های هتل


در طول مدت اقامتتان در Radisson Blu Plaza Sydney می توانید خودتان را به غذایی خوشمزه و نوشیدنی ای گوارا در یکی از سه رستوان هتل مهمان کنید." کافه بار فاکس" با مجموعه از نوشیدنی ها و فضای دنج خود آماده کمک است تا خستگی یک روز فعال را پشت سر بگذارید." لیدی فیرفاکس روم" هر صبح صبحانه مقوی هتل را تامین کرده و عصرها با انواع نوشیدنی ها انرژی لازم برای ادامه فعالیت هایتان را تامین می کند. رستوران و بار بنتلی به خاطر خلاقیتی که در ترکیب طعم ها به کار می برد شناخته شده و خاص ترین غذاها را برای مهمانان هتل سرو می کند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


رادیسون بلو برای مهمانانش استخری روبازی ایجاد کرده که در طول سال فعال و برای مهمانان رایگان است. برای کودکان شبکه تلویزیونی مخصوص کودکان وجود دارد و اگر تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت کمی هزینه اضافه از خدمات پرستاری کودک هتل هم استفاده کنید. برای مهمانان ورزشکار هتل باشگاه ورزشی مجهزی در نظر گرفته شده است. جکوزی، اسپا و خدمات ماساژ برای ایجاد آرامش بیشتر مهمانان ارائه می شود. برای اینکه در عکس های سفرتان بتوانید همچون الماس بدرخشید خدمات زیبایی و پدیکور و مانیکور ارائه می شود.

خدمات و امکانات هتل


هتل Radisson Blu Plaza Sydney خدماتی به روز و مطابق با استانداردهای بین المللی را به مهمانانش ارائه می دهد. مهمانان لا اقامت در این هتل علاوه بر دسترسی به اینترنت رایگان به خدماتی مانند خدمات نظافت روزانه، خدمات خشکشویی و لباسشویی، خدمات کانسیرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز، اتاق های بدون آلرژی، اتاق های بدون سیگار و اتاق چمدان دسترسی خواهند داشت. کارکنان این هتل به چندین زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، عربی، فرانسوی و ژاپنی آشنا هستند و کادر پذیرش آن به صورت ۲۴ فعال و آماده خدمات رسانی به مهمانان است.

فاصله هتل رادیسون بلو پلازا سیدنی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج استرالیا اسکوئر: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا شعبه مرکزی اپل استرالیا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو وین یارد: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا اسکله سرکیولار: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی سلطنتی: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی دریایی استرالیا: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است