search
menu

هتل پان پاسیفیک ملبورن

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پان پاسیفیك ملبورن
اماکن نزدیک هتل پان پاسیفیك ملبورن

درباره هتل پان پاسیفیك ملبورن


هتل پان پاسیفیک ملبورن از هتل‌های ۵ ستاره و مجلل شهر دیدنی ملبورن استرالیا است که با نرخ اقامتی نسبتا اندک، طیف وسیعی از امکانات و خدمات را به میهمانان خود عرضه می دارد. گفتنی است که قرار گرفتن در قلب ملبورن و در نزدیکی فرودگاه این شهر سبب شده که هتل پان پاسیفیك ملبورن به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های اقامتی در ملبورن مبدل شود.
ورزشگاه مارول، آکواریوم ملبورن، بازار کویین ویکتوریا، رودخانه یارا، بندر فیلیپ بی، مرکز تجاری دی فو (DFO) و... از جمله اماکن جذاب و دیدنی است که با پای پیاده نیز در طول اقامت در هتل Pan Pacific Melbourne می توان از آن‌ها بازدید کرد. اما درون واحدهای اقامتی هتل پان پاسیفیك ملبورن چه می‌گذرد؟ واحدهای اقامتی این هتل به سبک و سیاقی با وسایل شیک و مجلل دکور شده اند که حتی اگر هفته ها در آنجا اقامت کنید، از فضا و دکوراسیون آن ها خسته نخواهید شد.
چیزی که در همان ابتدا نظر هر میهمانی را به خود جلب می‌کند، استفاده از پنجره‌های وسیع و بزرگ در طراحی واحدهای اقامتی هتل پان پاسیفیك ملبورن است. همان طور که پیش تر نیز گفته شد، موقعیت مکانی این هتل یکی از بزرگ ترین مزایای آن است و سازندگان آن با قرار دادن پنجره هایی بزرگ که از کف تا سقف اتاق کشیده شده اند، به بهترین شکل از امتیاز نمای دیدنی آن بهره گرفته و چشم انداز شگفت انگیز سراسرنمایی (پانوراما) را از شهر دیدنی ملبورن به میهمانان هتل عرضه کرده‌اند.
با وجود اینکه اتاق‌های هتل پان پاسیفیك ملبورن از کلیه امکانات اقامتی برخوردارند اما به گونه ای طراحی شده اند که میهمانان از بیشترین فضا برای اقامت در هتل بهره‌مند باشند. استفاده از تجهیزاتی نظیر مبلمانی لوکس، قهوه جوش، چای ساز و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای در طراحی واحدهای اقامتی این هتل، حس حضور در هتلی ۵ ستاره را در هر لحظه به میهمانان هتل یادآوری می‌کند.
حال شاید بپرسید که هتل پان پاسیفیك ملبورن از چه امکاناتی برخوردار است. همان طور که می دانید، عنوان هتل ۵ ستاره به هر هتلی تعلق نمی‌گیرد. هتل باید از امکانات رفاهی بسیار باکیفیتی برخوردار باشد تا افتخار حضور در فهرست هتل های ۵ ستاره استرالیا را کسب کند. باید گفت که هتل پان پاسیفیك ملبورن، تک تک ستارگان خود را به شایستگی کسب کرده است زیرا این هتل قادر است کلیه امکاناتی را که از هتلی ۵ ستاره انتظار می رود، برای میهمانان خود فراهم آورد.
از باشگاه تناسب اندام گرفته تا سالن اجلاس، هر آنچه میهمانان برای اقامتی لذت بخش بدان نیاز دارند، در هتل ۵ ستاره پان پاسیفیك ملبورن یافت می شود. رستوران این هتل به تنهایی می تواند دلیلی برای اقامت در آن باشد زیرا از چنان تنوع غذایی برخوردار است که قصد صرف غذا در بهترین رستوران های ملبورن را از یاد گردشگران خواهد برد.
خوب است بدانید که حتی اگر تمایل به صرف صبحانه در فضای دلنشین رستوران هتل پان پاسیفیك ملبورن را نداشته باشید، می توانید صبحانه لذیذ و پرانرژی خود را در اتاق خود و در حین تماشای منظره شگفت انگیز شهر دیدنی ملبورن میل کنید. کافی شاپ هتل نیز آماده است تا در هر زمانی که اراده کنید، با نوشیدنی های گوارای خود از شما پذیرایی کند.
افزون بر امکانات فوق، هتل پان پاسیفیك ملبورن قادر است خدمات متنوعی نظیر خدمات پرستاری از کودک، اتوشویی، خشکشویی و روم سرویس را به میهمان هتل عرضه کرده و اقامتی خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای میهمانان و گردشگران به ارمغان آورد. با در نظر گرفتن مزایایی نظیر امکانات فراوان، خدمات باکیفیت، نمای دیدنی واحدهای اقامتی و موقعیت مکانی بسیار مناسب هتل باید گفت که هتل پان پاسیفیك ملبورن یکی از برترین هتل های شهر دیدنی ملبورن بشمار می رود و اقامت در آن می تواند سفر ما را به یکی از لذت بخش ترین سفرهای طول عمر ما مبدل سازد.

اماکن نزدیک هتل پان پاسیفیك ملبورن


فاصله هتل پان پاسیفیك ملبورن تا موسسه آموزشی کانگان: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل پان پاسیفیك ملبورن تا ورزشگاه مارول: ۱ کیلومتر
فاصله هتل پان پاسیفیك ملبورن تا آکواریوم ملبورن: ۱ کیلومتر
فاصله هتل پان پاسیفیك ملبورن تا کلیسای جامع سینت پائول: ۲ کیلومتر
فاصله هتل پان پاسیفیك ملبورن تا زمین بازی کریکت ملبورن: ۳ کیلومتر
فاصله هتل پان پاسیفیك ملبورن تا فرودگاه اسندون: ۱۲ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است