search
menu

بهترین زمان سفر به هامبورگ

[ پنهان کردن ]
بهترین زمان سفر به هامبورگ
بهترین زمان سفر به هامبورگ بر اساس آب و هوا
بهترین زمان سفر به هامبورگ از نظر فصل
بهترین زمان سفر به هامبورگ از نظر هزینه
بهترین زمان سفر به هامبورگ بر اساس فستیوال‌ها و رویدادها
هزینه روزانه توریستی در هامبورگ
آلمان کشوری سرسبز، سردسیر و سرزنده است که با جاذبه‌های طبیعی، بناهای تاریخی، رستوران‌های لوکس، زندگی شهری مدرن، جشن‌ها و فستیوال‌های متنوع به یکی از مقاصد گردشگری جذاب برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما خارجی و سفر از سرتاسر جهان مبدل شده است. هامبورگ هم یکی از شهرهای بندری آلمان است که در شمال کشور آلمان واقعاً گردیده است. هامبورگ در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد گردشگری مورد علاقه در اروپا شناخته شده است. در ده سال گذشته هامبورگ بیشترین شاخص توسعه توریست در اروپا را دارا بوده است. در سال ۲۰۱۵ هامبورگ یکی از یازده مقصد مورد علاقه توریست‌ها در اروپا بوده ‌است، در این سال حدود ۱۲٫۶ میلیون نفر حداقل یک شب در هامبورگ اقامت داشته‌اند.
هامبورگ دارای آب و هوای اقیانوسی است که تحت تأثیر اقیانوس اطلس است. همچنین در شهر هامبورگ هتل‌های ۵ ستاره متنوعی مشغول به فعالیت هستند. انرژی شگفت‌انگیز هامبورگ در همه‌چیز از هافن سیتی در حال ظهور تا طراحی مدرن و شیک رستوران‌های قدیمی بازسازی‌شده همگی شما را دعوت به بازدید می‌نماید. لطفاً با ما همراه باشید تا بهترین زمان سفر به هامبورگ را باهم بررسی نماییم.
بهترین زمان سفر به هامبورگ

بهترین زمان سفر به هامبورگ


برای گردشگرانی که به یک تعطیلات آلمانی علاقه‌ دارند؛ ممکن است هامبورگ به علت وجود شهرهایی چون برلین، پایتخت آلمان و مونیخ، مرکز جشن اکتبر، اولین انتخاب نباشد. لازم به ذکر است که اگر بهترین زمان خرید بلیط هواپیما هامبورگ و سفر به این مقصد دیدنی را بدانید؛ می‌توانید بهترین لحظات را در شهر هامبورگ سپری نمایید. هامبورگ شهر بین‌المللی موزیکال، همچنین شامل کلوب‌های شبانه فوق‌العاده، مراکز خرید متعدد و بازارهای بی‌نظیر ماهی است. بدون شک از تمام زیبایی‌های شهر هامبورگ لذت خواهید برد. بر طبق گفته‌های بازدیدکنندگان بسیار، باید بدانید سفر به این بندرگاه پررونق، قطعاً شما را شگفت‌زده و راضی خواهد کرد.

بهترین زمان سفر به هامبورگ بر اساس آب و هوا


اگر شما از جمله افرادی هستید که به آب ‌و هوای گرم علاقه دارند؛ بهترین زمان سفر به هامبورگ، در ماه‌های می تا سپتامبر (۱۱ اردیبهشت تا ۸ مهر) است، زمانی که آب و هوای شهر هامبورگ، گرم و مطلوب است. ماه‌های می تا سپتامبر در شهر هامبورگ، فصل داغ گردشگری محسوب می‌شود. فصل داغ گردشگری همچنین به معنای افزایش قیمت هتل‌ها و پروازها هم است.
بالاترین دمای این فصل، ۲۱ درجه سانتی‌گراد است و همین امر سفر در این زمان از سال را برای گردشگران بسیار ایده‌آل می‌کند. همچنین باید بدانید احتمال بارش باران در این زمان، کمی بیشتر از تابستان است. اگر در ماه‌های می تا سپتامبر قصد سفر به هامبورگ را دارید؛ حتماً از دو یا سه ماه قبل از سفر، برای رزرو هتل خود اقدام نمایید.

بهترین زمان سفر به هامبورگ از نظر فصل


فصل پاییز ممکن است زمان مناسبی برای بازدید از هامبورگ باشد، اگرچه برای سفر در این زمان، باید حتماً لباس‌های گرم و مناسبی به همراه داشته باشید. میانگین دمای هوا در فصل پاییز حدود ۱۰ تا ۱۶ درجه سانتی‌گراد است. بنابراین سفر در فصل پاییز به هامبورگ، به خاطر آب و هوای خنک این فصل، مورد توجه بسیاری از گردشگران است. نکته مثبت فصل پاییز برای سفر، رویارویی با گردشگران کمتر در سطح شهر است. فقط شاید تعطیلات کریسمس یعنی زمانی که بازدیدکنندگان از نقاط مختلف برای بازدید از بازارهای جذاب کریسمس به هامبورگ می‌آیند کمی شلوغ‌تر از روزهای عادی باشد.
بهترین زمان سفر به هامبورگ

بهترین زمان سفر به هامبورگ از نظر هزینه


ماه‌های ژانویه تا آوریل یعنی ۱۱ دی تا ۱۰ اردیبهشت؛ میانگین دمای هوا منفی پنج تا منفی یک درجه سانتی‌گراد است. این بازه زمانی در شهر هامبورگ در واقع فصل یخبندان هامبورگ است. دما در ماه‌های مارس و آوریل (۱۰ اسفند تا ۱۰ اردیبهشت) کمی بالاتر می‌رود، اما کماکان برای گردش در شهر، نیاز به ژاکت و کاپشن دارید. این زمان از سال، فصل خلوت گردشگری در هامبورگ محسوب می‌شود. به همین دلیل ممکن است قیمت هتل‌ها نسبت به قبل کمی ارزان‌تر باشد.

بهترین زمان سفر به هامبورگ بر اساس فستیوال‌ها و رویدادها


فستیوال دوکشتاین: فستیوال دوکشتاین هر ساله، در اواخر ماه جولای و اوایل ماه آگوست در هامبورگ، با برنامه‌های مختلف سرگرمی برگزار می‌شود. فستیوال دوکشتاین بیش از ۲۰ سال است که پای ثابت فستیوال‌های تابستان بوده است. این رویداد کلاسیک هامبورگ هنوز هم همان روحیه‌ روزهای آغازین خود را دارد فقط کمی بزرگ‌تر شده است. فستیوال باشکوه دوکشتاین برای نه روز در فصل تابستان ادامه دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند انتظار سرگرمی‌های فراوانی را در این فستیوال تابستانی داشته باشند.
بد نیست بدانید که در فستیوال دوکشتاین نه فقط گروه‌های موسیقی، بلکه کمدین‌ها، رقصندگان، آکروبات‌ها و حتی یک متخصص یویو روی صحنه خواهند رفت. خیره‌کننده‌ترین ویژگی جشنواره موقعیت منحصربه‌فرد آن است. منطقه اسپچراستت یکی از مکان‌هایی است که ارزش بازدید بالایی دارد، چراکه در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و جزء جاهای دیدنی هامبورگ بشمار می‌رود. همچنین غرفه‌های غذا و نوشیدنی فراوان برای تمام ذائقه‌ها آماده و مهیا است. صنعتگران محلی هم کالاهای خود را در این فستیوال بفروش می‌رسانند.

شب‌های رمانتیک: یکی دیگر از فستیوال‌های جالب هامبورگ، شب‌های رومانتیک است که در ماه‌های جولای و آگوست در هامبورگ، در فصل تابستان برگزار می‌شود. جشنواره شب‌های رمانتیک در بهترین زمان سفر به هامبورگ یعنی فصل تابستان که در آن عصرگاه سه روز متوالی، از جای جای شهر، نوای موسیقی کلاسیک و عاشقانه از نوازندگان خارق‌العاده به گوش می‌رسد، برگزار می‌شود.

هامبورگ دوم: هامبورگ دوم، بزرگ‌ترین فستیوال عمومی در شمال کشور آلمان است و شما می‌توانید در آنجا، نوستالژی، تفریح و هیجان را تجربه کنید. در واقع هامبوگ دوم؛ نمایشگاه بزرگی است که در گالری مرکزی هامبورگ آلمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه با برگزاری سه نمایشگاه در سال بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین نمایشگاه در سراسر آلمان است و جذابیت خاصی دارد.
هامبورگ دوم، در ماه‌های جولای و آگوست برگزار می‌شود. با وجود برقرار بودن سه شهربازی در فصول بهار، پاییز (نوامبر تا دسامبر) و زمستان (مارچ تا آوریل)، هامبورگ دوم، بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین شهربازی در سراسر آلمان است. در جشنواره هامبوگ دوم به مدت ۲۲ ساعت آتش‌بازی‌های خیره‌کننده انجام می‌شود که از تمام شهر قابل مشاهده است. آتش‌بازی چشم بینندگان را محو تماشا می‌کند.
بهترین زمان سفر به هامبورگ

فستیوال ریپربان: فستیوال موسیقی ریپربان در اواخر ماه سپتامبر به مدت ۴ روز در هامبورگ برگزار می‌شود. در فستیوال ریپربان؛ جامعه بین‌المللی موسیقی در منطقه سنت پائولی گردهم می‌آیند. این جشنواره به همین نام در نوار ریپربان و اطراف آن برگزار می‌شود. انتخاب مکان‌ها و هنرمندان بین‌المللی به همان اندازه رنگارنگ و متنوع است: کنسرت‌ها در مکان‌هایی مانند کلوپ موسیقی مولوتو و کلیسای سنت پائولی برگزار می‌شوند.
با بیش از ۳۶۰ کنسرت مختلف، خوانش، اتفاقات هنری و نمایش فیلم، این جشنواره مملو از نکات برجسته برای هر عاشق موسیقی است. از هوی متال و پانک گرفته تا ایندی، هیپ هاپ، جاز و سول: بازدیدکنندگان فرصت زیادی خواهند داشت تا ذهن موسیقی خود را فراتر از مرزهای ژانر گسترش دهند. برای اینکه هنرمندان مورد علاقه خود را در انبوهی از رویدادهای مختلف از دست ندهید، حتماً سعی کنید در این فستیوال شرکت نمایید. این فستیوال با میزبانی از بیش از ۴۰۰ گروه و هنرمند از سراسر جهان، تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای موسیقی را به شما پیشنهاد می‌کند.

هزینه روزانه توریستی در هامبورگ


هزینه یک روز اقامت در هامبورگ آلمان حدود ۱۳۳۰۰۰۰ تومان برای یک نفر در یک روز حساب شده است. هزینه‌های تخمین زده شده برای یک نفر در یک روز شامل موارد زیر است:
۱) برانچ (وعده صبحانه که دیر خورده می‌شود و جای دو وعده ناهار و صبحانه است) در رستوران سه ستاره
۲) شام در رستوران سه ستاره
۳) یک شب اقامت در هتل سه ستاره
بسته به این که در ماه‌های پر بازدید سال یا آرام‌تر توریستی به هامبورگ سفر می‌کنید، این هزینه‌ها تغییر می‌کند. تخمین هزینه بالا در ماه‌های شلوغ در هامبورگ انجام شده است تا برای برنامه‌ریزی در سفر، کمکی هرچند کوچک برای شما باشد.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است