search
menu

ترسناک‌ترین جاده‌های جهان

[ پنهان کردن ]
جاده کلینتون
مسیر ۲ ای
جاده مونالیزا
جاده سایه های مرگ
جاده های ویلامین و شین
بزرگراه اورتقا
جاده زامبی
جاده کلی
تونل شیطان
جاده ای ۲۲۹
بوستون نک
جاده بوی اسکوت
خیابان آرچر
مسیر ۴۴
کوچه خونین
بی ۳۲۱۲
جاده برگ
جاده پراسپکتور
جاده آنی
تونل جیغ
جاده مارو
جاده تون مان
جاده ای ۲۱
میانبر استاک بریج
بعضی جاده ها هستند که رانندگی در آن ها آرامش بخش است، برخی کسل کننده و برخی هم وحشتناک! شاید جاده هایی که به نظر شما ترسناک هستند، برای افراد دیگر هیجان انگیز و پر از ماجراجویی باشند. حال تصور شما درباره یک جاده ترسناک چگونه و تا چه حد است، پس از آشنایی با ترسناک ترین جاده های جهان مشخص می شود. برخی جاده ها در دنیا وجود دارند که به هر دلیلی اعم از شرایط آب و هوایی نامناسب یا شرایط بد جاده ترسناک به نظر می آیند. حال اگر به تمام این شرایط "تسخیر ارواج و اجنه" را هم اضافه کنید، مفهوم واقعی جاده ترسناک را درک می کنید. در ترسناک ترین جاده های جهان از شنیدن صداهای عجیب و غریب گرفته تا مشاهده ارواح ثبت و گزارش شده اند. برخی از این جاده به قدری عجیب هستند که نظر بسیاری از خبرنگاران و حتی گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب کرده اند. اگر شما هم اهل هیجان و از این قبیل ماجراجویی ها هستید، احتمالا پس از مطالعه درباره جاده های ترسناک دنیا برای بازدید از آن ها وسوسه شده و اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنید!
ترسناک‌ترین جاده‌های جهان

جاده کلینتون


جاده کلینتون (Clinton Road)، در یکی از شهرستان های نیوجرسی به نام پاسایک واقع شده و گفته می شود به محل برگزاری مراسم های شیطانی و دورهمی های جادوگرانه معروف است. در این جاده پس از رد شدن از پیچ تند «پیچ مرد مرده» به «پل روح پسر» می رسید. طبق ادعاها اگر شما یک سکه از روی این پل به آب پرتاب کنید، روح پسر بچه سکه را از زیر پل دوباره به سمت شما پرتاب خواهد کرد.

مسیر ۲ ای


یک آهنگ به اسم «یک سنگ قبر در هر مایل» درباره پل تسخیر شده در ایالت مین نوشته شده است. درواقع ماشین های بسیاری تاکنون از جاده یخی مسیر 2 ای (2A) خارج شده و به سمت مرگ حرکت کرده اند. بسیاری از مسافرانی که از این جاده عبور کرده اند، ادعا می کنند در جاده روح زنی را به چشم دیده اند که فریاد می زند شوهرش در در ماشین به دام افتاده است.

جاده مونالیزا


داستانی که درباره جاده مونالیزا (Mona Lisa Drive) حکایت می شود، این است که در نیو اورلئان دختر جوانی هاشق یک ملوان می شود. اما پدرش با این عشق مخالف بوده و دخترش را به قتل می رساند. از زمان مرگ دختر، روح سرگردان او در جاده مونالیزا قدم می زند و عشاقی را که دست در دست هم داده اند، می ترساند.
ترسناک‌ترین جاده‌های جهان

جاده سایه های مرگ


علت اصلی نامگذاری این جاده به «جاده سایه های مرگ» (Shades of Death Road) معلوم نیست. این جاده در نیوجرسی قرار دارد و گفته می شود اوایل نام این جاده «جاده سایه ها» بود اما پس از آن که چندین قتل در آن اتفاق افتاد که به احتمال زیاد توسط راهزنان صورت می گرفت، مردم محلی آن را «جاده سایه های مرگ» نامیدند. برخی نیز باور دارند که این جاده به خودی خود خطرناک است و زمانی مملو از پشه های حامل مالاریا بوده و به همین علت چنین نامگذاری شده است. در هر صورت دلیل نامگذاری اش هر چه که باشد، کمتر کسی جرآت می کند در این جاده رانندگی کند.

جاده های ویلامین و شین


یک ریل قطار در تقاطع دو جاده ویلامین و شین (Villamain and Shane Roads) وجود دارد که گفته می شود توسط ارواح تسخیر شده است. طبق داستان هایی که بیان می شوند، زمانی یک سرویس مدرسه پر از دانش آموزان با قطار در حال عبور برخورد کرده و تمام دانش آموزان مرده اند. از آن پس روح بچه ها اتومبیل هایی که قصد عبور از روی ریل قطار را دارند، دور می کنند تا با قطار برخورد نکنند.

بزرگراه اورتقا


گفته می شود چند پسر جوان زمانی که در بزگراه اورتقا (Ortega Highway) پس از تاریک شدن هوا در حال حرکت بودند، ناگهان در وسط جاده دلقکی را مشاهده می کنند. آن ها ماشین را کنار می زنند و از ماشین پیاده می شوند تا به سمت دلقک حرکت کنند. اما دلقک آرام آرام عقب رفته و در تاریکی ناپدید می شود. پس از آن که پسرهای جوان سوار ماشین می شوند، صدای خنده های دلقک را می شنوند و هر چه سریع تر از آن محل دور می شوند.

جاده زامبی


درواقع نام اصلی این جاده «لاولر فورد» (Lawler Ford Road) است که در وایلدود ایالت میزوری واقع شده و در دهه ۵۰ پاتوق نوجوانان بوده است. پس از سالیان ادعا شد که در این جاده اتفاقات عجیب و غریب روی داده و نشانه های ماوراء طبیعی که به نور ساطع شده از ارواح شباهت داشتند، دیده شده اند. از آن پس نام این جاده را زامبی گذاشتند.

جاده کلی


جاده کلی (Kelly Road) در اوهایو ویل در پنسیلوانیا واقع شده و پس از پشت سر گذاشتن جنگل های انبوه و ترسناک قابل دسترس است. گفته می شود این جاده محل برگزاری مراسمات فرقه های عحیب و غریب است. زیرا که گاه صداهای عجیب از این جنگل به گوش ساکنان محلی می رسد و باعث وحشی شدن ناگهانی حیوانات ساکت و آرام می شوند. این حیوانات به قدری وحشی می شوند که به انسان ها و سایر حیوانات حمله می کنند.
ترسناک‌ترین جاده‌های جهان

تونل شیطان


تونل شیطان (Satan's Tunnel) که زمانی ریل راه آهن بوده، حال به صورت متروکه رها شده است. روی دیوارهایش نقاشی ها کشیده شده و گیاهان خودرو روییده اند. مردم داستان های عجیب زیادی درباره این تونل بیان می کنند که نشان می دهند این تونل به تسخیر ارواح درآمده است. طبق یکی از این داستان ها جسد یک مرده با چهره وحشتناک در این تونل پیدا شده بود که حال روح او این تونل را تسخیر کرده است.

جاده ای ۲۲۹


گفته می شود در روز نوزدهم نوامبر سال ۱۹۶۵ یک نوعروس که روز قبل از عروسی اش مشغول وقت گذرانی با دوستانش بود، در جاده ای 229 (A229) تصادف کرده و در کنت، انگلستان جانش را از دست داده است. پس از این ماجرا ۵۰ نفر ادعا کرده اند که روح این نوعروس را در این جاده دیده اند. خیلی ها باور دارند این جاده، ترسناک ترین جاده انگلستان است.

بوستون نک


در این بخش از جاده بوستون (Boston Neck)، مارگارت جونز به اتهام جادوگری توسط دادگاه پیورتان اعدام شد. گفته می شود پس از اعدام او روح انتقام چویش میان سایه ها کمین کرده و عابران شوربختی که از این جاده می گذرند را به دام انداخته و قربانی می کند.

جاده بوی اسکوت


بوی اسکوت (Boy Scouts)، به معنای پسر پیشاهنگ است. جاده خاکی بوی اسکوت در استیونس پوینت در ایالت ویسکانسین واقع شده و زمانی به سازمان پسران پیشاهنگ آمریکا تعلق داشته است. روزی گروهی از پیشاهنگان گروه در محل این جاده اردو می زنند و توسط رئیس اردوگاه خودشان به قتل می رسند. گفته می شود روح پسران از آن موقع نتوانسته به دنیای بعدی برود.

خیابان آرچر


خیابان آرچر (Archer Road)، در شیکاگو، ایلیونز واقع شده و در طول مسیرش یک دریاچه، یک قبرستان متروکه و چندین جنگل وجود دارند. درباره این خیابان داستان های ترسناک زیادی تعریف می شوند که میان آن ها چیزهایی درباره شبح راهبان سرگردان، داستان معروف «رستاخیز مری» و «کودک خاکستری» در قبرستان قلب مقدس بسیار گفته می شوند. طبق یکی از این داستان ها یک زن جوان سفید پوش از ماشینی که در حال عبور بود درخواست کرد تا او را به خانه برساند، اما در «قبرستان رستاخیز» از ماشین پیاده و ناپدید می شود. همین داستان مشابه را چندین نفر دیگر هم گزارش کرده اند. با وجود این که هویت این زن شناخته شده نیست و کسی نمی داند او واقعا چه کسی است، اما برخی می گویند این روح متعلق به «مری برگووی» است که در سال ۱۹۳۴ زمانی که از مهمانی برمی گشته تصادف کرده و والدینش او را در قبرستان رستاخیز دفن کرده اند.

مسیر ۴۴


داستان مسیر ۴۴ (Route44) نیز مانند بسیاری از جاده های ترسناک درباره یک دختر هیچ هایکر است که موهای قرمز رنگ داشته و در یک تصادف جانش را از دست داده است. حال سی سال است که روح او در این مسیر سرگردان بوده و مدام دنبال کسی می گردد تا او را به خانه ببرد. طبق داستانی دیگر هم، در این مسیر یک مرد دیوانه با ریش های بلند در صندلی عقب ماشین ظاهر می شود و شروع به قهقهه می کند.

کوچه خونین


در شال غرب مرز نوادا، «بزرگراه ۹۳» واقع شده که آن را کوچه خونین (Blood Alley) می نامند. این نام پس از اتفاق افتادن چندین حادثه خونین در جاده انتخاب شده است. گفته می شود یک روح که متعلق به یک راهزن است، شب ها فانوس به دست در جاده قدم می زند، ناگهان در میان تاریکی ظاهر شده و سپس به همان سرعت ناپدید می شود.

بی ۳۲۱۲


در دارت مور انگلیس یک جاده به نام بی ۳۲۱۲ (B3212) وجود دارد که گفته می شود در این جاده ناگهان دست های شبح مانند روی فرمان ظاهر شده و ماشین را به خارج از جاده هدایت می کنند. طبق برخی افسانه ها نیز، دست های شبح مانند روی شیشه ماشین ظاهر شده و جلوی دید را می گیرند. در هر صورت بهتر است از رانندگی در این جاده نفرین شده اجتناب کنید.

جاده برگ


جاده برگ (Bragg Road)، به جاده ارواح معروف است. کسانی که شب هنگام در این جاده رانندگی می کنند، با روشن کردن چراغ های ماشین یک نور آبی رنگ از دور دست ها مشاهده می کنند. گفته می شود این نور آبی کمرنگ متعلق به فانوس مردی است که دنبال زنش می گردد.

جاده پراسپکتور


جاده پراسپکتور (Prospector's Road)، محل مرگ و تصادف های خطرناک زیادی است. گفته می شود علت تمام این اتفاق ها روح انتقام جویی است که لباس ژنده بر تن داشته و به حالت شناور روی زمین قرار دارد و هر کسی که به او نزدیک شود، فریاد زده و او را از قلمروی خود می راند.

جاده آنی


طبق داستان های تعریف شده، در جاده آنی (Annie's Road)، دختری به نام آنی وقتی در حال عبور بود ماشینی او را زیر می گیرد و فرار می کند. گفته می شود روح آنی جاده را تسخیر کرده و مدام مقابل مسافران ظاهر می گردد.

تونل جیغ


کسانی که در تونل جیغ (Screaming Tunnel) رانندگی کرده اند، صدای جیغ زنی را از داخل تونل شنیده اند. می گویند اگر در وسط این تونل کبریت روشن کنید، سریعا خاموش شده و به دنبال آن صدای جیغ دختری در حال مرگ به گوشتان می رسد.
ترسناک‌ترین جاده‌های جهان

جاده مارو


در میشیگان یک جاده به نام (Morrow Road) وجود دارد که داستان هایی راجع به یک مادر و پسر درباره آن بیان می کنند. می گویند در این جاده شبح زنی سرگردان به دنبال پسرش می گردد. همچنین، برخی ادعا می کنند هنگام رانندگی در این جاده صدای گریه کودکی را می شنوند که به همین سبب جاده را «جاده گریان» نامگذاری کرده اند.

جاده تون مان


جاده تون مان (Tuen Mun Road) را انگلیسی ها زمانی که هنگ کنگ را تحت کنترل داشتند، در سال ۱۹۷۷ ساخته اند. گفته می شود گاه گاهی در این جاده اشباح ظاهر شده و باعث برخورد کردن ماشین ها به یکدیگر و تصادف های مرگبار می شوند.

جاده ای ۲۱


در جاده ای 21 (A21) چندین حادثه عجیب و غریب تا به امروز اتفاق افتاده که آن را جاده ترسناک می نامند. گفته می شود در این جاده روح یک پیرزن با موهای سفید ظاهر می گردد.

میانبر استاک بریج


میانبر استاک بریج (Stockbridge Bypass) را جاده مرگ می نامند، چرا که جان بسیاری را گرفته است. ادعا می شود در این میانبر از زمان ساخت جاده اشباح راهبان ظاهر می شوند. همچنین، گفته می شود گاه روح کودکان کوچک کنار جاده دیده می شود که لالاهایی ترسناک و عجیب می خوانند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است