search
menu

هتل Liberty Fabay Hotel Fethiye

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Liberty Fabay Hotel Fethiye
امکانات کلی هتل لیبرتی فابای فتحیه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیبرتی فابای فتحیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Liberty Fabay Hotel Fethiye


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس لیبرتی فابای فتحیه در ۸۰۰ متری ساحل اکماز واقع شده است. ساحل کالیس ۱.۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. شهر ارواح کایاکوی، قلعه فتحیه، موزه فتحیه و پارک اوغور مومکو از جاذبه‌های دیدنی نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که ۴۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت کمک بگیرید و با رزرو هتل زیبای Liberty Fabay Hotel Fethiye اقامت بی‌نظیری را در فتحیه تجربه کنید.

امکانات کلی هتل لیبرتی فابای فتحیه


هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته است. هتل لیبرتی فابای فتحیه محل اقامتی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و باغ ارائه می‌دهد. هتل با یک سالن استراحت مشترک، رستوران، پارک آبی و تراس از میهمانان استقبال می‌کند. این هتل دارای استخر سرپوشیده، سونا، کلوپ شبانه و باشگاه کودکان است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در همه قسمت‌های هتل امکان‌پذیر است. برای آسایش هر چه بیشتر، میهمانان می‌توانند از شاتل فرودگاهی هتل با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. برای راحتی فکر و خیال خود می‌توانید به هنگام گردش و تفریح پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. همچنین در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای دسترسی به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی معلول هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی داشته باشند. در این هتل میهمانان می‌توانند از حمام ترکی استفاده کنند. در این هتل ۵ ستاره می‌توانید تنیس روی میز و دارت بازی کنید. همچنین این منطقه برای دوچرخه سواری پرطرفدار است. از دیگر خدماتی که در هتل Liberty Fabay Hotel Fethiye ارائه می‌شود می‌توان به فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. کارکنان پذیرش که به زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و روسی صحبت می‌کنند، می‌توانند به شما در برنامه ریزی اقامت خود کمک کنند. از کوکان در هر سنی استقبال می‌شود. کودکان بالای ۱۲ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانانی قرار می‌گیرد که دارای فرزند کوچک هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Liberty Fabay Hotel Fethiye عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد با چشم‌انداز دریا
• اتاق دبل استاندارد با چشم‌انداز باغ
• اتاق خانوادگی
• ویلا
• اتاق استاندارد
• سوئیت دارای استخر خصوصی
• سوئیت خانوادگی دارای استخر خصوصی
این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. همه اتاق‌ها در هتل لیبرتی فابای فتحیه دارای ملحفه و حوله هستند.

رستوران هتل


غذاها، نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های خوشمزه در رستوران و بار هتل Liberty Fabay Hotel Fethiye ارائه می‌شود. منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. صبحانه را می‌توانید درخواست کرده و در اتاق خود نوش جان کنید.

فاصله هتل لیبرتی فابای فتحیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل اکماز: ۸۰۰ متر
فاصله تا پناهگاه پرنده: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه فتحیه: ۷ کیلومتر
فاصله تا مقبره‌های صخره‌ای باستانی: ۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه فتحیه: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا شهر ارواح کایاکوی: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است