search
menu

هتل Jiva Beach Resort Fethiye

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jiva Beach Resort Fethiye
امکانات عمومی هتل جیوا بیچ ریزورت فتحیه
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل جیوا بیچ ریزورت فتحیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Jiva Beach Resort Fethiye


هتل جیوا بیچ ریزورت هتلی پنج ستاره در شهر فتحیه است. این هتل با موقعیت قرارگیری عالی خود در میان سایر هتل‌های این شهر محبوبیت زیادی دارد و در جذب توریست نقش زیادی دارد. در هتل جیوا بیچ ریزورت می‌توانید به ساحل اختصاصی بروید و لحظات خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه دالامان است که در فاصله ۴۵ کیلومتری از این هتل واقع‌شده است. به دلیل وجود شاتل فرودگاهی دیگر جای نگرانی نیست با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید. همچنین فاصله هتل تا ساحل کالیس نیز حدوداً ۲۰۰ متر است و در هتل Jiva Beach Resort Fethiye برای تفریح می‌توانید به این ساحل نیز بروید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل جیوا بیچ ریزورت فتحیه


پارکینگ این هتل زیبا اختصاصی و رایگان بوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشین خود را به این پارکینگ بسپارند. استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باغ و محوطه هتل اشاره کرد که موردتوجه مسافران و گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. در لابی خدماتی نظیر اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز، میز تور گردشگری و خدمات باربری ارائه می‌شود. آسانسور برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل تعبیه‌شده است. همچنین در لابی می‌توانید از مینی مارکت، سالن آرایشی و زیبایی بهره‌مند شوید. همچنین برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. کادر مجرب و کارآزموده هتل Jiva Beach Resort Fethiye به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


دو استخر شنا در هتل جیوا بیچ ریزورت روباز بوده و به صورت فصلی دایر می‌شوند. یکی از استخرها مخصوص بزرگسالان و دیگری برای کودکان تعبیه‌شده است. همچنین یک استخر سرپوشیده نیز در این هتل دایر شده است تا در طول سال دایر باشد و مسافرانی که در فصل‌های سرما راهی این خطه می‌شوند، از استخر بهره‌مند شوند. باشگاه بدنسازی با مجهزترین دستگاه‌ها در این هتل تعبیه‌شده است تا در صورت تمایل ورزش کنید. سرگرمی‌های عصرانه دیگری در هتل Jiva Beach Resort Fethiye برای مسافران در نظر گرفته‌شده است که عبارت‌اند از جکوزی و حمام ترکی، ایروبیک، تورهای گردشگری، پارک آبی، کلاب کودکان، ورزش‌های آبی، کلاب شبانه، دوچرخه‌سواری، مینی گلف، موج‌سواری و اتاق بازی. همچنین در این میان می‌توان به بیلیارد، میز تنیس و دارت اشاره کرد. در بخش سلامتی و اسپا نیز می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید که هرکدام شامل هزینه جداگانه است. همچنین سرسره‌های آبی لذت هیجان را چند برابر می‌کند. کلاس‌های یوگا و اتاق بخار نیز سایر امکانات مربوط به سلامتی هستند.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از سوئیت خانواده، اتاق توئین یا دوبل با دسترسی به استخر، سوئیت کینگ، اتاق تریپل، اتاق دوبل، اتاق ماه‌عسل، سوئیت کرنر و اتاق دوبل دلوکس. تمامی اتاق‌ها بالکن دارند و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کتری برقی، تلویزیون، گاوصندوق، اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. برخی از اتاق‌ها تراس دارند که از روی آن می‌توان چشم‌انداز زیبایی از دریا را تماشا کرد. همچنین در داخل همه اتاق‌ها سیستم تهویه هوا و میز کار تعبیه‌شده است. سایر امکانات در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، عایق دیوار و پنجره‌ها. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید این قانون را رعایت کنند.

رستوران هتل


رستوران‌های موجود در این هتل انواع غذاهای خوشمزه سرو می‌کنند که عبارت‌اند از رستوران Acacia غذاهای محلی و بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. رستوران Bubon نیز مخصوص غذاهای چینی و ژاپنی و تایلندی بوده و در وعده شام دایر می‌شود. رستوران آخر Paprika نام داشته و غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی در وعده شام سرو می‌کند.

فاصله هتل جیوا بیچ ریزورت فتحیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار هفتگی کالیس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل فتحیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه فتحیه: ۵ کیلومتر
فاصله تا قصر فتحیه: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است