search
menu

هتل Garcia Resort & Spa Fethiye

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Garcia Resort & Spa Fethiye
امکانات عمومی هتل گارسیا ریزورت اند اسپا فتحیه
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل گارسیا ریزورت اند اسپا فتحیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Garcia Resort & Spa Fethiye


هتل گارسیا ریزورت اند اسپا جزو هتل‌های مشهور و پنج ستاره در شهر فتحیه ترکیه است. این هتل به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در طول سال مخصوصاً در تابستان موردتوجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. مسافران از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما راهی این منطقه می‌شوند و با اقامت در این هتل زیبا سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را تجربه می‌کنند. این هتل بی‌نظیر موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و به دلیل شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه خواهید داشت. البته لازم است بدانید که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین از این هتل تا ساحل اولو دنیز حدوداً ۳ کیلومتر فاصله وجود دارد و همه‌روزه برای رفتن به این ساحل شاتل رفت‌وبرگشت دایر شده است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Garcia Resort & Spa Fethiye می‌توان به ۷ استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها، ساحل اختصاصی و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گارسیا ریزورت اند اسپا فتحیه


خدمات مربوط به لاندری در لابی این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به مرکز بیزینس این هتل سر زده و جلسات کاری‌تان را نیز در سالن‌های مشخص‌شده برگزار کنید. دسترسی به تمامی طبقات نیز از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. برای مسافران سیگاری محل مخصوصی برای استعمال سیگار تعبیه‌شده است. برای آن دسته از افرادی که مشکلات جسمانی دارند و به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است. اینترنت وای فای نیز رایگان بوده و در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ هتل Garcia Resort & Spa Fethiye رایگان دایر شده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. صرافی موجود در لابی برای تبدیل ارز دایر شده است. همچنین خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری و پذیرش شبانه‌روزی نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرند. پرسنل در هتل گارسیا ریزورت اند اسپا به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل گارسیا ریزورت اند اسپا ۴ استخر روباز وجود دارد، همچنین برای کودکان نیز استخر مخصوص تعبیه‌شده است. ساعت کاری این استخرها از ۸ صبح تا ۶ عصر هستند و برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. علاوه بر این‌ها، سه استخر سرپوشیده نیز در این هتل برای رفاه مسافران در فصل‌های سرد سال دایر شده است و در طول سال دایر هستند و ساعت کاری این استخرها نیز از ۹ صبح تا ۷ عصر است. همچنین خدمات مربوط به اسپا نیز در بخش سلامتی این هتل زیبا انجام می‌گیرد، برخی از امکانات تفریحی این بخش نیز عبارت‌اند از سونا، انواع ماساژ، باشگاه بدنسازی، حمام عمومی ترکی، جکوزی، اتاق بخار و خدمات مربوط به پوست و مو. همچنین برای کودکان زمین‌بازی روباز و سرپوشیده فراهم‌شده است. سایر امکانات تفریحی در هتل Garcia Resort & Spa Fethiye به قدری زیاد است که متوجه گذر زمان نخواهید شد و لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد، برخی از این امکانات عبارت‌اند از کرایه دوچرخه، موسیقی زنده، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب شبانه، میز تنیس، دارت، بیلیارد و اتاق بازی و غیره.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از سوئیت خانواده برای چهار نفر، اتاق استاندارد، اتاق با دسترسی استخر، اتاق دوبل استاندارد، اتاق سوپرییر با حمام اسپا، اتاق خانواده استاندارد، اتاق سینگل استاندارد. اتاق‌های موجود در این هتل با دکوراسیون و طراحی مدرن خود وسایل شیک و زیبایی دارند. هریک از اتاق‌ها شامل امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا و اینترنت وای فای رایگان هستند. سایر امکانات در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از حمام اختصاصی مجهز، مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، کتری برقی، کاناپه تخت شو، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فضای نشیمن، تلفن. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران اصلی موجود در ین هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهند. اگر به غذاهای ترکی و ماهی علاقه داشته باشید، در این رستوران می‌توانید از منو غذای موردنظرتان را سفارش دهید. برای انواع نوشیدنی نیز می‌توانید به بخش مربوطه به صورت ۲۴ ساعته سر بزنید.

فاصله هتل گارسیا ریزورت اند اسپا فتحیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک طبیعت اولو دنیز: ۴ کیلومتر
فاصله تا شهر روح کایاکوی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه فتحیه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه فتحیه: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است