search
menu

هتل Yunak Evleri Cappadocia

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yunak Evleri Cappadocia
امکانات و خدمات عمومی هتل یوناک اولری کاپادوکیا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یوناک اولری کاپادوکیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yunak Evleri Cappadocia


هتل یوناک اولری از هتل‌های زیبا و چشمگیر کاپادوکیا است. Yunak Evleri Cappadocia از هتل‌های با ساختار غارمانند در کاپادوکیا به شمار می‌رود. با اقامت در هتل یوناک اولری از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. یوناک اولری در منطقه تاریخی کاپادوکیا قرار دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان جاذبه‌های تاریخی است. هنگام اقامت در این هتل، بازدید از جاهای دیدنی کاپادوکیا را فراموش نکنید. شهر آوانوس و قلعه اوچ حیصار ازجمله‌ جاذبه‌هایی هستند که بازدیدشان را پیشنهاد می‌کنیم. با خرید آنلاین بلیط هواپیما کاپادوکیا می‌توانید به این شهر تاریخی سفر کرده و تعطیلات جذابی را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل یوناک اولری کاپادوکیا


در هتل یوناک اولری طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان مهیا می‌کند. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش هتل یوناک اولری ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، اتاق چمدان، کانسیرج و صرافی به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. Yunak Evleri Cappadocia پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل یوناک اولری را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات خانه‌داری در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری، اتو و پرس شلوار برخوردار شوید. لازم به ذکر است فرودگاه نوشهر کاپادوکیا در ۳۵ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل یوناک اولری کاپادوکیا دارای واحدهای اقامتی راحتی است. قدمت واحدهای اقامتی Yunak Evleri Cappadocia به قرن ۵ برمی‌گردد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس غار، اتاق کلاسیک غار، سوئیت غار، سوئیت تراس (با حمام اسپا و منظره استخر) و سوئیت (با استخر خصوصی) است. برخی از اتاق‌ها دارای تراس یا بالکن هستند و منظره زیبایی از شهر از آن‌ها دیده می‌شود. فرش‌های سنتی و مبلمان دست‌ساز، جلوه زیبایی به اتاق‌ها بخشیده‌اند. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، کتری برقی، کمد لباس، اتو، میز، تلفن و رادیو اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. ارائه‌ی گهواره رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در هتل Yunak Evleri در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. استفاده از استخر برای تمام مهمانان عزیز رایگان است و محدودیت سنی ندارد. برای رفاه حال مهمانان عزیز در کنار استخر، آفتاب‌گیر گنجانده شده و امکان سرو نوشیدنی نیز موجود است. دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، کوه‌نوردی، اسکی و دارت از دیگر فعالیت‌هایی است که برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. تور آشنایی با فرهنگ محلی و کلاس آشپزی از دیگر گزینه‌های موجود هستند. کودکان عزیز در زمین‌بازی، اوقات خوشی را سپری خواهند کرد. پس از گذراندن یک روز شلوغ با مراجعه به مرکز اسپا انرژی دوباره‌ای کسب کنید. این مرکز دارای سونا و حمام ترکی است و انواع ماساژ در آن به مهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


در هتل یوناک اولری روزتان با صرف صبحانه آمریکایی آغاز خواهد شد. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. انواع میوه، نوشیدنی، غذای کودک، غذاهای رژیمی و اسنک نیز موجود است. برای صرف دسر، سری به کافی‌شاپ دنج هتل Yunak Evleri بزنید. لازم به ذکر است این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل یوناک اولری کاپادوکیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اورگوپ: ۵۵۰ متر
فاصله تا پارک ملی گورمه: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه روباز گوریمی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا دره پاساباگ: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است