search
menu

هتل Royal Cave Hotel Cappadocia

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Cave Hotel Cappadocia
امکانات عمومی هتل رویال کیو کاپادوکیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رویال کیو کاپادوکیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Cave Hotel Cappadocia


هتل رویال کیو یکی از هتل‌های سنتی و تاریخی در منطقه کاپادوکیا ترکیه است. این هتل در منطقه تاریخی زیبایی واقع‌شده و مسافران زیادی را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می‌کند. همچنین محل قرارگیری این هتل طوری است که چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای به محیط اطراف دارد. همان‌طور که اشاره شد این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی واقع‌شده و تا موزه اورگوپ ۶۰۰ متر و تا موزه روباز زلوه نیز ۱۲ کیلومتر و تا قلعه اوچ حیصار ۱۴ کیلومتر فاصله دارد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل رویال کیو فرودگاه نووشهیر کاپادوکیا است که با ۴۶ کیلومتر فاصله واقع‌شده و برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی هتل Royal Cave Hotel Cappadocia بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، اتاق‌های خانواده، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رویال کیو کاپادوکیا


پارکینگ این مجموعه اختصاصی بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در بخش پذیرش ۲۴ ساعته فعالیت دارند و خدمات دیگر مانند باربری و تمیز کردن اتاق‌ها همه‌روزه انجام می‌گیرد. برای بهره‌مندی از اینترنت وای فای می‌توانید در تمامی نقاط هتل بهره‌مند شوید. استفاده از اینترنت این هتل رایگان است. در لابی می‌توانید به صرافی موجود سرزده و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. همچنین چمدان و وسایلتان را می‌توانید به اتاق چمدان موجود بسپارید. با استفاده از تورهای گردشگری به گشت‌وگذار در محوطه و جاذبه‌های دیدنی بپردازید. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در لابی هتل Royal Cave Hotel Cappadocia انجام می‌گیرند. برای بهره‌مندی از خدمات بیزینسی نیز می‌توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید و جلسات و کنفرانس‌هایتان را در این قسمت برگزار کنید. همچنین توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از خدمات بیزینس باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. یکی دیگر از نکات قابل‌توجه در این هتل این است که طبقات بالایی فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، باید به این موردتوجه کرده و در اتاق‌های طبقات پایین نسبت به رزرو اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل


از میان امکانات سرگرم‌کننده و تفریحی در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که به صورت فصلی دایر می‌شود و با توجه به زمانی که شما با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوید، در فصل‌های گرم می‌توانید از این استخر نیز بهره‌مند شوید. استخر این هتل فقط مخصوص بزرگ‌سالان است که همه‌روزه از ۱۰ صبح تا ۷ عصر دایر می‌شود. با کرایه دوچرخه و ماشین می‌توانید از محوطه و شهر کاپادوکیا بازدید کنید که مطمئناً لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. مسافرانی که به همراه خود کودکان خردسال دارند، با خیال راحت می‌توانند به بخش مربوط بسپارند. سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در هتل Royal Cave Hotel Cappadocia عبارت‌اند از کلاس‌های آشپزی، تورهای معرفی جاذبه‌های دیدنی، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب های شبانه، صخره‌نوردی و اسب‌سواری. همه این امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده شامل هزینه جداگانه هستند. یکی دیگر از امکانات مربوط به سلامتی نیز ارائه انواع ماساژ که با هزینه مجزا انجام می‌گیرد و به مسافران آرامش می‌بخشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کیو، سوئیت ماه‌عسل با حمام ترکی، سوئيت دلوکس با حمام ترکی، سوئیت کینگ با حمام ترکی، اتاق دوبل بزرگ با یک تختخواب‌های دو نفره یا دو تخت خواب تک نفره. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از محوطه، حیاط‌خلوت و باغ را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Royal Cave Hotel Cappadocia بهتر است مسافران به این موردتوجه داشته باشند. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری برقی، حمام اختصاصی و کمد لباس هستند.

رستوران هتل


همه‌روزه در هنگام صبح وعده صبحانه در رستوران موجود در داخل این هتل ارائه می‌شود که می‌توانید انواع غذاهای محلی و آمریکایی را به صورت منویی سفارش دهید. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران رفته و انواع غذاهای ترکی، گیاهخواری و حلال را درخواست داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل رویال کیو کاپادوکیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اورگوپ: ۴۰۰ متر
فاصله تا کلیسای دارک: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه روباز گورمه: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه روباز زلوه: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه اوچ حیصار: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است