search
menu

هتل Monark Hotel Cappadocia

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Monark Hotel Cappadocia
امکانات کلی هتل مونارک کاپادوکیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مونارک کاپادوکیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Monark Hotel Cappadocia


هتل ۴ ستاره مونارک در منطقه کاپادوکیا واقع شده است. این هتل از زندگی شلوغ و پر دردسر شهر دور است و تمام جزئیات را برای یک اقامت تجاری راحت با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. موقعیت استراتژیک هتل در کنار جاده اصلی و بناهای تاریخی مانند موزه فضای باز گورمه، آن را به پایگاهی عالی برای کاوش در کاپادوکیا تبدیل کرده است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به موزه اورگوپ، صومعه نیکولوس و پارک ملی تاریخی گورمه اشاره کرد که مورد استقبال میهمانان گرامی قرار گرفته است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا است که ۲۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کاپادوکیا را داشته باشید، هتل Monark Hotel Cappadocia با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل مونارک کاپادوکیا


هتل مونارک کاپادوکیا با استخرهای سرپوشیده و روباز دارای اسپا، اتاق بخار، حمام ترکی، سونا و سالن بدنسازی است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهید. استخر کوکان و زمین بازی برای فرزندان دلبند شما نیز در این هتل تعبیه شده است. اتاق بازی دارای میزهای بیلیارد، تنیس روی میز و دارت است. روش‌های سرگرمی متعددی از جمله تورهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، اسب سواری و شرکت در کلاس‌های آشپزی در این هتل وجود دارد. یک فروشگاه هدیه و یک ایستگاه کامپیوتر نیز در این هتل تعبیه شده است. کرایه ماشین در پذیرش ۲۴ ساعته امکان‌پذیر است. بنا به درخواست میهمانان، هتل می‌تواند تورهای بالن هوای گرم، تورهای روزانه و ترانسفر فرودگاهی را ترتیب دهد. این هتل دارای یک تراس در فضای باز مشرف به باغ و یک منطقه سرپوشیده با موسیقی زنده است. بار و سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز در دسترس است. پارکینگ رایگان برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند در نظر گرفته شده است. وای فای رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است.
برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین مدیریت هتل برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای مانند ویلچر در نظر گرفته است. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. هتل Monark Hotel Cappadocia محیطی تمیز و پاکیزه دارد و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. علاوه ‌بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان با تجربه و اخلاق مدار هتل به زبان‌های انگلیسی، سوئدی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه ۱۴۱ اتاق هتل Monark Hotel Cappadocia دارای امکانات رفاهی مانند وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و حمام خصوصی با دمپایی است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند. تخت خواب تاشو با هزینه اضافی و تخت نوزاد با هزینه اضافی نیز در دسترس است.

رستوران هتل


در هتل Monark Hotel Cappadocia صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. رستوران‌های ساری و یشیل غذاهای ترکی و اروپایی را همراه با نوشیدنی سرو می‌کنند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید صبحانه را سفارش داده و در اتاق خود میل کنید.

فاصله هتل مونارک کاپادوکیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی توزلو: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه اوچ حیصار: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه فضای باز گورمه: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای تاریک: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه اورگوپ: ۱۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است