search
menu

هتل Design Cappadocia Hotel

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Design Cappadocia Hotel
امکانات کلی هتل دیزاین کاپادوکیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیزاین کاپادوکیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Design Cappadocia Hotel


هتل یک ستاره دیزاین کاپادوکیا واقع در گورمه ۳.۵ کیلومتر تا قلعه اوچ حیصار فاصله دارد. مناظر ماورایی کاپادوکیا که به دلیل صخره‌های منحصربه ‌فرد و بالون‌های هوای گرم مشهور است، یکی از محبوب‌ترین شگفتی‌های طبیعی ترکیه است. موقعیت عالی هتل در مرکز پارک ملی گورمه با مناظر خیره کننده از دره‌ها و البته بالن‌های هوای گرم، آن را به یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت نه تنها در گورمه، بلکه در تمام کاپادوکیا تبدیل کرده است. کاپادوکیا از هزینه زندگی نسبتاً پایینی برخوردار است و این یکی از ارزان ترین مقاصدی است که می‌توانیم به آن سفر کنیم. موزه اورگوپ، موزه فضای باز و صومعه نیکولوس از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. شهر زیرزمینی Özkonak در ۲۴.۱ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا است که ۳۸.۶ کیلومتر از هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Design Cappadocia Hotel اقامت خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل دیزاین کاپادوکیا


این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، سرویس دربان و وای فای رایگان در سراسر هتل است. این منطقه برای اسکی و دوچرخه سواری محبوب است، علاوه بر این، کرایه دوچرخه و کرایه ماشین در این هتل موجود است. همچنین برای سرگرمی و سپری کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشپزی، تورهای پیاده‌روی و آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. همچنین مدتی را به کاوش در فعالیت‌های منطقه از جمله اسکی می‌توانید اختصاص دهید. هتل دارای یک باغ زیبا و تراس نیز است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل دیزاین کاپادوکیا به صورت رایگان استفاده کنند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان میز تور هتل درخواست کمک کنید. در این هتل این اجازه به شما داده شده است که حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. هتل فاقد آسانسور است و دسترسی به طبقات بالاتر فقط از طریق پله‌ها صورت می‌گیرد بنابراین برای افرادی که دارای مشکلات جسمانی و مفصلی هستند گزینه خوبی به شمار نمی‌آید. خدماتی مانند اتوکشی نیز در این هتل ارائه می‌شود. پرسنل مجرب هتل Design Cappadocia Hotel به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی و ترکی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ورود به هتل تا ساعت ۲ نیمه شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد. کودکان بالای ۶ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. تخت اضافی نیز با هزینه اضافی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دیزاین کاپادوکیا دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل استاندارد، سوئیت جونیور، سوئیت کینگ و سوئیت است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، چای خوری برقی، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. در هتل Design Cappadocia Hotel هر اتاق دارای ملحفه و حوله است. وای فای رایگان نیز در هر یک از اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


هتل Design Cappadocia Hotel فاقد رستوران است. این اقامتگاه صبحانه حلال ارائه می‌دهد.

فاصله هتل دیزاین کاپادوکیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه فضای باز گورمه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای تاریک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه اوچ حیصار: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی تاریخی گورمه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک توزلو سو: ۸ کیلومتر
فاصله تا موزه اورگوپ: ۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیب: ۱۶ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است