search
menu

هتل Anatolian Houses Cave Hotel & SPA cappadocia

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anatolian Houses Cave Hotel & SPA Cappacodia
امکانات عمومی هتل آناتولیان هاوس کیو اند اسپا کاپادوکیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آناتولیایی هاوس اند اسپا کاپادوکیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Anatolian Houses Cave Hotel & SPA Cappacodia


هتل آناتولیان هاوس کیو اند اسپا هتلی ۵ طبقه در منطقه بسیار رویایی و زیبای کاپادوکیا در ترکیه واقع‌شده است. این منطقه به قدری زیباست که در طول سال از مسافران زیادی از مناطق مختلف جهان میزبان می‌کند و همگی از اقامت در این هتل لذت می‌برند. این هتل زیبا به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی جای نگرانی نیست و به راحتی می‌توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید و با خیال راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. همچنین موقعیت قرارگیری بسیار عالی این هتل باعث می‌شود تا از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بازدید کنید. در ساخت هتل Anatolian Houses Cave Hotel & SPA cappadocia از هنر بسیار زیبایی استفاده‌شده و به عنوان معماری بی‌نظیر یاد می‌شود. بیش از ۵۰۰ قسمت تاریخی در ساخت این هتل به چشم می‌خورد، با اقامت در این هتل به مرکز شهر دسترسی آسانی خواهید داشت و به دلیل قرارگیری در قلب منطقه گورمه می‌توانید از پارک ملی گروه بازدید کنید. فرودگاه کاپادوکیا از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اسپا، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، بخش پذیرش ۲۴ ساعته و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آناتولیان هاوس کیو اند اسپا کاپادوکیا


خدماتی نظیر باربیکیو در محوطه هتل دایر شده است. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید به بخش شستشو سر بزنید و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. درصورتی‌که سفرتان به شهر کاپادوکیا به دلیل کار و تجارت باشد، به راحتی می‌توانید به مرکز بیزینس رفته و جلساتتان را برگزار کنید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی استفاده کنید. تمامی پرسنل هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. اطراف هتل را باغ زیبایی فراگرفته و مسافران می‌توانند لحظات خوشی را در این قسمت تجربه کنند. پارکینگ اختصاصی هتل Anatolian Houses Cave Hotel & SPA Cappacodia رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده همراه با حمام‌های رومی ترکیه اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، در مرکز سلامتی این هتل می‌توانید از سونای بخار بهره‌مند شوید. همچنین باشگاه بدن‌سازی نیز در این هتل دایر شده و همراه با مربی اختصاصی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که به تناسب‌اندام خود فکر می‌کنند. انواع ماساژ تراپی نیز در این هتل ارائه می‌شود و مسافران بعد از گشت‌وگذار می‌توانند خودشان را به ماساژ بی‌نظیر مهمان کنند. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل که در منطقه باز آن انجام می‌شود عبارت‌اند از بالون‌های هوایی و اسب‌سواری. سفرهای مربوط به اسکی نیز در فصل زمستان در این منطقه انجام می‌گیرد. تماشای غروب گورمه در این هتل یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات برای مسافران به شمار می‌کرد. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل Anatolian Houses Cave Hotel & SPA Cappacodia عبارت‌اند از تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، گالری‌های هنری و صخره‌نوردی. همچنین در صورت داشتن فرزند خردسال می‌توانید به بخش مربوط بسپارید. علاوه بر این می‌توانید از جکوزی داغ، حمام عمومی و سونا بهره‌مند شوید و برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل آناتولیایی هاوس اند اسپا عبارت‌اند از سوئیت پرزیدنتال کیو، سوئيت کیو، سوئیت دلوکس کیو و سوئيت کینگ کیو. واحدهای اقامتی موجود در این هتل دکوراسیون بسیار شیکی دارند و سوئیت‌های هتل آناتولیایی از دیوارهای سنگی طبیعی همراه با شومینه و درهای چوبی تزیین‌شده‌اند. هر یک از سوئیت‌های موجود در هتل Anatolian Houses Cave Hotel & SPA Cappacodia خاص بوده و از زیباترین هنرها بهره‌مند شده‌اند. از امکانات موجود در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون و حمام‌هایی همراه با ماساژ اشاره کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های مجموعه عبارت‌اند از مینی بار کمد لباس امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار و فضای نشیمن. تمامی اتاق‌ها ضد سیگاری هستند، بدین‌جهت مسافران سیگاری باید به این امر توجه داشته باشند و از پنجره تمامی اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از باغ، شهر و حیاط‌خلوت را تماشا کنید.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل وعده صبحانه همه‌روزه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود که می‌توانید انواع غذاهای محلی را سفارش دهید و در اتاق و در بالکن میل کنید. دو رستوران در این هتل دایر شده‌اند که رستوران اول Anatolian House نام داشته و انواع غذاهای ترکی و محلی به صورت منویی سرو می‌شود. رستوران دوم نیز Indian Rasoi نام داشته و مخصوص غذاهای هندی بوده که به صورت منویی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

فاصله هتل آناتولیایی هاوس اند اسپا کاپادوکیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه روباز گورمه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای دارک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه اوچ حیصار: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه اورگوپ: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است