search
menu

هتل Aja Cappadocia Cave Hotel

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aja Cappadocia Cave Hotel
امکانات کلی هتل آجا کاپادوکیا کیو
اتاق‌ها و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آجا کاپادوکیا کیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aja Cappadocia Cave Hotel


هتل آجا کاپادوکیا کیو یکی از هتل‌های زیبا و یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از شهر کاپادوکیه بازدید می‌کنند. این هتل محیطی رمانتیک را در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت شما طراحی شده‌اند، ارائه می‌دهد. این هتل با بازسازی یک عمارت قدیمی در اورگوپ در قلب کاپادوکیا به زندگی بازگشته است. تمامی مبلمان، تزئینات سقف و فرش‌های سرتاسر عمارت دست ساز هستند و با عتیقه‌های سنتی تزئین شده‌اند. طراحی ویژه در اختیار زوج‌هایی که می‌خواهند ماه عسل فراموش نشدنی را در کاپادوکیا بگذرانند، قرار می‌گیرد. این هتل به چندین جاذبه مشهور نزدیک است. حدود ۶ دقیقه پیاده تا موزه اورگوپ و حدود یک کیلومتر تا صومعه نیکولوس فاصله دارد. زیبایی‌های طبیعی این منطقه را می‌توان در پارک ملی گورمه و پاساباگ مشاهده کرد، در حالی که موزه هنر و تاریخ کاپادوکیا و موزه فضای باز گورمه از نقاط برجسته فرهنگی هستند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کاپادوکیای ترکیه را داشته باشید، هتل Aja Cappadocia Cave Hotel با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل آجا کاپادوکیا کیو


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. هتل آجا کاپادوکیا کیو دارای باغ، سالن استراحت مشترک، تراس و وای فای رایگان در سراسر هتل است. هتل همچنین دارای آشپزخانه مشترک، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان است. اجاره دوچرخه و ماشین کرایه در اقامتگاه موجود است و این منطقه برای اسکی و دوچرخه‌سواری محبوب است. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی، پیاده‌روی و اسب سواری شرکت کنید. پارکینگ رایگان برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، در دسترس است. ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی برای راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است. هتل Aja Cappadocia Cave Hotel دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. قبل از رزرو هتل دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای استراحت و آرامش، می‌توانید از چشمه‌های آب گرم یا سونا دیدن کنید و از ماساژ لذت ببرید. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات آنها


انواع اتاق‌های هتل Aja Cappadocia Cave Hotel عبارتند از:
• اتاق دبل با چشم‌انداز باغ
• اتاق میهمان استاندارد
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق توئین با چشم‌انداز شهر
• اتاق کیگ با چشم‌انداز باغ
• سوئیت با استخر اختصاصی
• اتاق سه تخته دارای حمام
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق لوکس
این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، میز، چای خوری برقی، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. وای فای رایگان نیز در همه اتاق‌ها در دسترس است. در هتل آجا کاپادوکیا کیو همه اتاق‌ها شامل ملحفه و حوله است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هتل Aja Cappadocia Cave Hotel فاقد رستوران است. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌های اطراف هتل بروید. هر روز صبح یک صبحانه آمریکایی، گیاهی یا وگان در این هتل موجود است. بوفه کودک نیز موجود است.

فاصله هتل آجا کاپادوکیا کیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تمنی تپسی: ۷۵۰ متر
فاصله تا پاراگلایدر کاپادوکیا: ۹۰۰ متر
فاصله تا صومعه نیکولوس: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی تاریخی گورمه: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه اورگوپ: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است