search
menu

هتل Mivara Luxury Resort & Spa Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mivara Luxury Resort & Spa Bodrum
امکانات عمومی هتل میوارا لاکچری ریزورت اند اسپا بودروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میوارا لاکچری ریزورت اند اسپا بودروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mivara Luxury Resort & Spa Bodrum


هتل میوارا لاکچری ریزورت اند اسپا از هتل‌های بسیار لوکس و بی‌نظیر در شهر بدروم ترکیه است. این هتل پنج ستاره به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در طول سال مملو از مسافر می‌شود و اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران خلق می‌کنند. با توجه به اینکه هتل Mivara Luxury Resort & Spa Bodrum در یکی از بهترین نقاط شهر بدروم واقع‌شده است، همین امر سبب می‌شود تا موردتوجه مسافران زیادی قرار بگیرد. با اقامت در این هتل به‌راحتی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید، علاوه بر آن کاواک مارینا با ۹.۶ کیلومتر فاصله و تورک بوکو با ۵.۶ کیلومتر فاصله جزو جاذبه‌های دیدنی مشهور شهر بودروم به شمار می‌روند. سایر جاذبه‌های دیدنی در این شهر عبارت‌اند از قلعه بدروم، موزه‌های بدروم، پارک‌های آبی بدروم و چندین جای دیگر که بازدید از همه این‌ها به گردشگران توریست‌ها توصیه می‌شود. فرودگاه میلاس بدروم نیز با ۵۰ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. مطمئن باشید در هنگام خرید بلیط هواپیما با انتخاب این هتل به‌راحتی می‌توانید از این جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل میوارا لاکچری ریزورت اند اسپا بودروم


با اقامت در هتل میوارا لاکچری اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی بوده و برای مسافرانی در نظر گرفته‌شده است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. از خدمات دیگر می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش اشاره کرد. بخش بیزینس در این هتل شامل خدماتی برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها تعبیه‌شده و میز تور و گردشگری نیز برای معرفی جاذبه‌های دیدنی این هتل در نظر گرفته‌شده است. اتاق چمدان برای نگهداری از اسباب و وسایل دایر شده و برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در لابی هتل Mivara Luxury Resort & Spa Bodrum سر بزنید. در بخش پذیرش کارکنان با خوش‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. برای گشت‌وگذار در این شهر می‌توانید از هتل اتومبیل کرایه کنید و مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند نگران نباشند، زیرا در این هتل امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است. در قسمت آرایشی و زیبایی می‌توانید از انواع خدمات بهره‌مند شوید. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا به‌صورت روباز و سرپوشیده و کافی‌شاپ برای سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و خنک اشاره کرد. همچنین باشگاه بدن‌سازی موجود در این هتل نیز مجهز بوده و همراه با مربی اختصاصی می‌توانید با بروزترین دستگاه‌ها ورزش کنید. علاوه بر آن در هتل میوارا لاکچری مرکز سلامتی و اسپا دایر شده است که می‌توانید از خدمات مربوط به ماساژ، اتاق بخار و سونا بهره‌مند شوید. برای نوجوانان و بزرگ‌سالان اتاق بازی تعبیه‌شده است. علاوه بر آن خدماتی برای نگهداری از فرزندان کوچک در هتل Mivara Luxury Resort & Spa Bodrum فراهم گردیده شده است. از سایر امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به ایروبیک، کلاس‌های آشنایی با جاذبه‌های محلی، فیلم‌های شبانه اشاره کرد که با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. کلاب کودکان، بیلیارد و انواع ورزش‌های آبی نیز از سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با اقامت در هتل میوارا لاکچری ریزورت اند اسپا می‌توانید از انواع اتاق‌ها بهره‌مند شوید و بر اساس سلیقه و تعداد نفراتتان اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید. بدین‌صورت که انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق دلوکس سوپرییر با چشم‌انداز دریا، اتاق استاندارد، اتاق دلوکس، اتاق خانواده با چشم‌انداز دریا و اتاق خانواده با چشم‌انداز باغ، سوئیت کینگ و سوئیت سنیور. اتاق‌های موجود در داخل هتل Mivara Luxury Resort & Spa Bodrum شامل تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا و بالکن هستند. همچنین کتری برقی، حمام اختصاصی همراه با جکوزی، میز کار در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر و باغ را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندلی مخصوص کودکان، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. کف همه اتاق‌ها پاکت شده و دسترسی به‌تمامی اتاق‌ها از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان همه‌روزه در هنگام صبح در رستوران هتل Mivara Luxury Resort & Spa Bodrum ارائه می‌شود. مسافران می‌توانند انواع غذاهای بین‌المللی، دریایی، اسنک و سایر غذاها را به‌صورت تازه و تمیز نوش جان کنند. دو رستوران موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از رستوران Amanni مخصوص غذاهای بین‌المللی در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی و رستوران Breeze مخصوص غذاهای بین‌المللی و ترکی در وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل میوارا لاکچری ریزورت اند اسپا بودروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای آپوستول: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا آکوالند بودروم: ۹ کیلومتر
فاصله تا پلاژ یالی کایاک: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی پداسا: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است