search
menu

هتل Hotel Centro Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Centro Bodrum
امکانات کلی هتل سنترو بدروم
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنترو بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Centro Bodrum


هتل ۳ ستاره سنترو بدروم در مرکز شهر و نزدیک ساحل واقع شده است. تئاتر باستانی بدروم و قلعه بدروم از نقاط دیدنی قابل توجه هستند و زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در ساحل بدروم مشاهده کرد. موزه باستان شناسی زیر آب بدروم و پارک آبی ددمن بدروم فرصتی برای کاوش در منطقه است. این هتل تنها ۸۰۰ متر تا مارینا بدروم فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه میلاس بدروم است که ۳۲.۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بدروم را داشته باشید، هتل Hotel Centro Bodrum با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل سنترو بدروم


هتل می‌تواند خدمات کرایه ماشین و میز تور ارائه دهد. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و نگهداری چمدان نیز در دسترس است. منطقه استخر برای استراحت ایده آل است. استخر روباز و استخر برای کودکان در این هتل وجود دارد. استخر توسط درختان لیمو، پرتقال و زیتون احاطه شده است. سکوی آفتاب‌گیر با صندلی‌های استراحت و چتر آفتاب نیز در این هتل وجود دارد. هتل سنترو بدروم به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی دارد. برای آسایش و راحتی میهمانان خدماتی مانند شاتل فرودگاهی ارائه می‌شود. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنند. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد است و هیچ گونه هزینه اضافی بابت آن دریافت نمی‌شود. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در صورت نیاز در دسترس هستند. کارکنان کارآزموده هتل Hotel Centro Bodrum به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. پرسنل مودب با خوشحالی به شما در مورد هرگونه سوال در مورد محل اقامتتان کمک خواهند کرد. تخت نوزاد و تخت اضافی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۷ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. اگر فرصت دارید غواصی را امتحان کنید. این فعالیت جذاب بسیاری از احساسات مثبت را در شما روشن می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل سنترو بدروم دارای انواع اتاق‌های دبل، اتاق توئین، اتاق سه تخته، سوئیت و اتاق خانوادگی لوکس است. گردشگران می‌توانند از بین انواع مختلف اتاق‌ها، اتاق دلخواه خود را انتخاب کرده و اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. تمام اتاق‌های هتل Hotel Centro Bodrum دارای تهویه مطبوع و دکوراسیون مدرن هستند. همه آن‌ها همچنین دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. سرویس بهداشتی فرنگی در هر واحد وجود دارد. تلویزیون‌ها دارای کانال‌های ماهواره‌ای هستند. یخچال، وای فای رایگان و کمد لباس نیز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند. همه ۴۰ اتاق دارای بالکن یا پاسیو هستند. این اقامتگاه دارای تعداد زیادی اتاق با نمای باغ، نمای استخر و نمای شهر است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. رستوران هتل سنترو بدروم غذاهای لذیذ سرو می‌کند که غذاهای مکزیکی تخصص آن است. بار هتل انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات را ارائه می‌دهد. غذای کودک نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل سنترو بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه میندوس‏‏‏: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر بدروم: ۲ کیلومتر
فاصله تا ‏قلعه سنت پیتر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر زکی مورن بودروم: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است