search
menu

هتل Bodrum Beach Resort

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bodrum Beach Resort
امکانات عمومی هتل بودروم بیچ ریزورت
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بودروم بیچ ریزورت تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Bodrum Beach Resort


هتل بودروم بیچ ریزورت یکی از هتل‌های شهر بودروم ترکیه است که با داشتن ۴ ستاره یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت شما خواهد بود. این هتل امکانات بسیار متنوع و زیادی دارد که در ادامه به همه آن‌ها اشاره خواهد شد. این هتل در واقع یک هتل ساحلی است و برای علاقه‌مندان به شنا و سفر به یک شهر ساحلی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. هتل در منطقه Gumbet از شهر بودروم قرار گرفته‌است که فاصله اندکی نیز با ساحل دریا دارد. این منطقه ساحل و زیبایی‌های طبیعی بسیاری دارد. هتل Bodrum Beach Resort از بیرون یک ساختمان بزرگ با نمای سفید است که در این منطقه زیبا و در کنار آسمان آبی و جذاب جلوه‌ای بسیار زیبا را به خود اختصاص داده‌است. شما می‌توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیما به این شهر و منطقه بسیار جذاب و گردشگری سفر کنید و از سایر جاهای دیدنی بودروم مانند: موزه‌های بودروم، دروازه میندوس، آکوالند بودروم و ... نیز دیدن فرمایید.

امکانات عمومی هتل بودروم بیچ ریزورت


با توجه به موقعیت ساحلی این هتل و نوع ساختمان آن که تقریبا یک ساختمان ویلایی است، فضاهای روباز و باغ مانندی در اطراف هتل وجود دارد که می‌توانند برای استراحت شما مکان‌های بسیار آرامش بخشی باشند. در این هتل شما سرگرمی‌های متنوعی را می‌توانید تجربه کنید که شاخص‌ترین آن‌ها وجود پارک آبی است. این پارک آبی که در کنار استخر قرار دارد هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان جای مناسبی برای تفریح است. یک استخر روباز نیز وجود دارد که مناسب برای همه سنین است. اینترنت وای فایی که بصورت رایگان است برای رفاه حال هر چه بیشتر مسافران، در تمام بخش‌های هتل قابل دسترسی است. پارکینگ رایگان برای مسافران در نظر گرفته شده‌است که نیازی نیست آن را رزرو کنند. اجازه کشیدن سیگار در فضای عمومی هتل وجود ندارد ولی مکان‌هایی در نظر گرفته شده‌اند که مسافران سیگاری در این بخش‌ها بدون نگرانی برای ایجاد مزاحمت می‌توانند سیگار بکشند. تهویه مطبوع هتل به درستی انجام می‌گیرد تا فضای داخل هتل بسیار مطبوع و دلپذیر باشد. هتل بسیار تمیز است و نظافت روزانه به درستی در آن انجام می‌گیرد. شما در صورت داشتن پول کشور خودتان می‌توانید از صرافی موجود در هتل بخواهید تا پول رایج کشور شما را در اختیارتان قرار دهد. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید آن را در خود هتل Bodrum Beach Resort پیدا کنید البته برای استفاده از آن باید هزینه مجزای آن را پرداخت کنید. پذیرش هتل ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما است پس جای هیچ نگرانی از بابت محدودیت زمانی در برقراری ارتباط با هتل نخواهید داشت. ترکی و انگلیسی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند. در ادامه به امکانات اتاق‌های هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل همانند سایر بخش‌های هتل بسیار دلنشین و آرامش بخش هستند و رنگ غالب در دکوراسیون آن رنگ سفید و روشن است که سبب آرامش هر چه بیشتر شما خواهد بود. اتاق‌ها علاوه بر چیدمان زیبا و اصولی دارای پنجره‌های بزرگی نیز هستند که برای کنترل نور ورودی پرده‌های مناسبی روی آن‌ها کشیده شده‌است. تلویزیون ال سی دی مسطحی در داخل واحدها وجود دارد که می‌تواند برای سرگرمی مسافران لازم و ضروری باشد. هر اتاق بصورت خصوصی دارای سرویس بهداشتی و حمام است. اینترنت نیز در داخل واحدهای هتل Bodrum Beach Resort قابل دسترسی است. انواع اتاق‌های هتل به شرح زیر است:
• اتاق استاندارد دبل با یک تخت دو نفره
• اتاق خانوادگی برای دو بزرگسال و دو کودک
• اتاق تک نفره با یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل رستوران دارد و در منوی آن می‌توانید غذاهای بسیار لذیذی را انتخاب کنید تا در وعده‌های مختلف غذایی نیاز به خارج شدن از هتل را نداشته‌باشید.

فاصله هتل بودروم بیچ ریزورت تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه میندوس بودروم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیرآب بودروم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر زکی مورن بودروم: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا آکوالند بودروم: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است