search
menu

هتل Papillon Belvil Hotel Belek Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Papillon Belvil Hotel Belek
امکانات کلی هتل پاپیلون بلویل بلک
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پاپیلون بلویل بلک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Papillon Belvil Hotel Belek


هتل ۴ ستاره پاپیلون بلویل در میان بهترین هتل‌های خانوادگی در ترکیه رتبه‌بندی می‌شود و جایزه «بهترین هتل خانوادگی در ترکیه» در سال ۲۰۱۵ و پنجمین هتل خانوادگی بهتر در ترکیه در سال ۲۰۱۹ را دریافت کرده است. این هتل در میان درختان سرسبز کاج، درست در قلب طبیعت واقع شده است. مسجد شهر بلک واقع در نزدیکی هتل آن را به مکانی عالی برای اقامت برای کسانی که علاقه مند به بازدید از این مکان دیدنی محبوب هستند تبدیل می‌کند. پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها، باغ تولرانس و تئاتر آسپندوس از دیگر جاذبه‌های محلی نزدیک هتل Papillon Belvil Hotel Belek هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که ۲۹.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی را داشته باشید می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام به خرید کنید.

امکانات کلی هتل پاپیلون بلویل بلک


امکانات متنوعی برای کسانی که در دهکده تعطیلات Papillon Belvil Hotel Belek اقامت دارند در دسترس است، از جمله Wi-Fi رایگان، برنامه غذایی متنوع و سونا. این هتل همچنین امکان چک این و چک‌ اوت سریع، کلوپ کودکان و حمام بخار ترکی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. اگر نمی‌توانید بدون ورزش زندگی کنید، می‌توانید در طول تعطیلات خود نیز به ورزش ادامه دهید. مرکز تناسب اندام هتل با تمام گرایش‌های جدید و تجهیزات مدرن آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. همچنین برای استراحت دادن به بدن خود می‌توانید به مرکز اسپا هتل پاپیلون بلویل بلک بروید. امکانات ممتاز هتل پاپیلون بلویل بلک شامل یک بار دنج و رستوران در محل است. برای راحتی میهمانان، پارکینگ نیز ارائه شده است. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید خودرو کرایه کنید. میهمانان هنگام اقامت در این هتل به دربان، سرویس اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی دارند. علاوه بر این، هتل ساحل خصوصی، پارک آبی، یک استخر روباز، یک استخر سرپوشیده و یک استخر برای کودکان دارد. برای میهمانان کم توان و ناتوان امکانات ویژه ای از قبیل ویلچر و سطوح شیبدار در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. هتل دارای محیطی بسیار پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. کارکنان مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، روسی، عربی، آلمانی و ترکی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی متعددی از جمله ایروبیک، فوتبال، بسکتبال، دارت، تنیس، پینگ پونگ و ژیمناستیک برای سپری کردن اوقات فراغت میهمانان در هتل Papillon Belvil Hotel Belek در نظر گرفته شده است. همچنین میهمانان می‌توانند از فعالیت‌های تفریحی ارائه شده مانند زمین بازی، سرسره آبی و بیلیارد استفاده کنند. کودکان نیز می‌توانند با هم سالان خود در کلوپ کودکان مشغول بازی شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل پاپیلون بلویل بلک عبارتند از:
• اتاق سوپریور با چشم انداز باغ
• اتاق سوپریور با چشم انداز دریا
• اتاق با چشم انداز اقیانوس
• سوئیت
• اتاق‌های خانوادگی
• اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری
اتاق‌های هتل Papillon Belvil Hotel Belek تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و یخچال ارائه می‌دهند. آنلاین شدن آسان است و وای‌فای رایگان در دسترس است. اتاق‌ها دارای گاوصندوق، تلفن و مینی بار هستند. برای راحتی میهمانان نیز در هر اتاق حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است. برای تهیه چای و قهوه نیز می‌توانید از امکانات موجود در اتاق خود استفاده کنید.

رستوران هتل


هتل به صورت روزانه صبحانه ارائه می‌دهد که به لذت بخشیدن به سفر بلک شما کمک می‌کند. یک بوفه آزاد غنی همراه با ۲ رستوران آلاکارت برای ذائقه های مختلف دنیا در هتل پاپیلون بلویل وجود دارد. مسافرانی که به دنبال لذت بردن از میگو هستند می‌توانند به رستوران دنیز مراجعه کنند. در غیر این صورت، ممکن است بخواهند از رستوران‌های مدیترانه‌ای مانند Al Abir Live Lebanon، Deniz Fish & Steak House، یا Cafe Monaco دیدن کنید.

فاصله هتل پاپیلون بلویل بلک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تالرنس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد شهر بلک: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است