search
menu

هتل The Capuchin Hotel Ao Nang Beach Krabi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Capuchin Hotel Ao Nang Beach Krabi
امکانات کلی هتل د کاپوچین ساحل آو نانگ کرابی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل د کاپوچین ساحل آو نانگ کرابی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Capuchin Hotel Ao Nang Beach Krabi


هتل ۳ ستاره د کاپوچین ساحل آو نانگ کرابی در فاصله کوتاهی از سواحل Aonang و Nopparat Thara قرار گرفته است. این هتل در مجاورت جاذبه‌های محبوب شهر قرار دارد و در موقعیت مناسبی برای بازدید مسافران قرار گرفته است. جاذبه‌های گردشگری معروف جهان از جمله جزیره فی فی، رای لای و خلیج مایا کرابی در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند. هتل فقط ۱.۴ کیلومتر از ساحل آو نانگ فاصله دارد و می‌توانید از اوقات فراغت ساحلی لذت ببرید. با یک سفر یک روزه به جزیره پودا که در ۷.۲ کیلومتری آن قرار دارد، می‌توانید به ماجراجویی کامل اقیانوسی بپردازید. از هتل تا فرودگاه کرابی ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله وجود دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به کرابی تایلند را داشته باشید، برای رزرو هتل The Capuchin Hotel Krabi, Ao Nang Beach می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت درخواست کمک کرده و سفر بی‌نظیری تجربه کنید.

امکانات کلی هتل د کاپوچین ساحل آو نانگ کرابی


هتل د کاپوچین ساحل آو نانگ کرابی امکانات متعددی را ارائه می‌دهد تا میهمانان را راضی نگه دارد. با Wi-Fi رایگان که در طول اقامت شما ارائه می‌شود، هرگز با مخاطبین خود بی ارتباط نخواهید بود. اگر نیاز به سفر از فرودگاه یا رسیدن به آن را دارید، هتل The Capuchin Hotel Krabi, Ao Nang Beach می‌تواند آن را قبل از تاریخ ورود شما ترتیب دهد. تاکسی، کرایه ماشین و خدمات شاتل ارائه شده توسط هتل، برنامه ریزی سفرهای روزانه، گشت و گذار و موارد دیگر در اطراف کرابی را آسان می‌کند. اگر قصد دارید با ماشین شخصی سفر کنید، از پارکینگ رایگان هتل قدردانی خواهید کرد. این هتل خدمات میز پذیرش مانند خدمات دربان و صندوق امانات را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. در صورت نیاز، خدمات بلیط و تورها حتی می‌توانند به شما در رزرو بلیط و رزرو در بهترین نمایش‌ها و برنامه‌های اطراف کمک کنند. در روزها و شب های سرد، شومینه هتل در محل شما را گرم نگه می‌دارد. خدمات خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی ارائه شده در هتل، لباس‌های سفر مورد علاقه شما را تمیز و در دسترس نگه می دارد. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری به طور روزانه در آن انجام می‌گیرد. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در هتل ممنوع است تا هوای تمیزتر برای همه میهمانان فراهم شود. برای سلامتی و رفاه همه میهمانان و کارکنان، سیگار فقط به مناطق تعیین شده محدود می‌شود. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل نیز ممنوع است. هتل د کاپوچین ساحل آو نانگ کرابی فرصت‌های تفریحی بی‌نظیری را برای همه میهمانان ارائه می‌دهد. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از باشگاه تناسب اندام هتل استفاده کنند. می‌توانید تعطیلات خود را با شیرجه زدن در استخر شروع کنید. همچنین می‌توانید در روزهای آفتابی با پیوستن به فعالیت‌های دنیای آب مانند ماهیگیری و غواصی، به بهترین شکل لذت ببرید. ورزش‌های آبی با قایق‌های ارائه شده توسط هتل د کاپوچین بسیار راحت است. باشگاه کودکان، زمین گلف و امکان کرایه دوچرخه نیز در این هتل فراهم شده است. کارکنان مجرب هتل The Capuchin Hotel Krabi, Ao Nang Beach به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل د کاپوچین ساحل آو نانگ کرابی عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس دارای بالکن
• اتاق توئین لوکس دارای بالکن
اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای و بالکن هستند. یخچال و کتری برقی نیز موجود است. حمام اختصاصی شامل دوش، لوازم آرایشی رایگان و سشوار است.

رستوران هتل


غذا و انواع میان وعده و نوشیدنی را می‌توان در رستوران هتل The Capuchin Hotel Krabi, Ao Nang Beach سفارش داد.

فاصله هتل د کاپوچین ساحل آو نانگ کرابی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آو نانگ: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا جزیره پودا: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است