search
menu

هتل Hula Hula Resort Ao Nang Krabi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hula Hula Resort Ao Nang Krabi
امکانات و خدمات عمومی هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ کرابی
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ کرابی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hula Hula Resort Ao Nang Krabi


هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ بر روی تپه‌ای آرام مشرف به دریای آندامان ساخته شده است. Hula Hula Resort, Ao Nang با ارائه‌ی امکانات مدرن و باکیفیت یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت به شمار می‌رود. هولا هولا ریزورت آو نانگ از هتل‌های ۴ ستاره شهر کرابی است. این هتل لوکس دسترسی خوبی به جاهای دیدنی کرابی دارد. با اقامت در این هتل تنها ۷۰۰ متر تا ساحل نوپارات تارا فاصله خواهید داشت، ساحل آو نانگ نیز در ۱ کیلومتری هتل قرار دارد. شهر کرابی مقصدی ایده‌آل برای سفرهای تفریحی است و خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای سفر به این شهر زیبا محسوب می‌شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ کرابی


در هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحتی را فراهم می‌کند. استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان بوده و نیازی به رزرو ندارد. پذیرش هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، اتاق چمدان، کانسیرج و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای Hula Hula Resort, Ao Nang مسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. برای خرید وسایل سری به مینی‌مارکت داخل هتل بزنید. با استفاده از سرویس کرایه خودرو به راحتی می‌توانید در شهر گردش کرده و از جاهای دیدنی کرابی بازدید نمایید. از خدمات دیگر هتل می‌توان نظافت روزانه، خشک‌شویی، اتو و لاندری را نام برد. ناگفته نماند هتل هولا هولا ریزورت برای استفاده مهمان معلول بهینه‌سازی شده است. امکاناتی نظیر مرکز تجاری و اتاق همایش هتل هولا هولا را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. آسانسور، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، دوربین مداربسته، کپسول آتش‌نشانی، دزدگیر، فکس و فتوکپی از امکانات دیگر هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ به شمار می‌روند. فرودگاه بین‌المللی کرابی در ۱۸ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ دارای ۷۶ واحد اقامتی شیک و دل‎باز است. استفاده از وسایل چوبی و رنگ‌های استوایی فضای گرمی به اتاق‎ها بخشیده است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس دوبل یا تویین، اتاق پریمیر (با دسترسی به استخر)، ویلای پریمیر، اتاق دلوکس کینگ (با منظره استخر)، سوئیت خانواده (با منظره دریا) و اتاق دلوکس (با منظره دریا) است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. هر واحد دارای بالکن جداگانه‌ای است و ویو زیبایی از باغ یا استخر دارد. نشیمن، مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز، تلفن، میز، صندوق امانات، کمد لباس و رخت‌آویز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های هتل Hula Hula Resort, Ao Nang به شمار می‌روند. لازم به ذکر است هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. گهواره به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود و سرویس اضافی شامل هزینه است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل Hula Hula Resort, Ao Nang سفر تفریحی تمام‌عیاری خواهید داشت. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کرده یا در صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب بگیرید. برای کودکان عزیز نیز استخر مجزایی در نظر گرفته شده است. هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ دارای باغ زیبایی مناسب برای پیک‌نیک به همراه خانواده است. هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ برای مهمانان علاقه‌مند، تورهای پیاده‌روی، آشنایی با فرهنگ محلی و آشپزی برگزار می‌کند. اگر اهل تفریحات آبی هستید، پیشنهاد ما یکی از ورزش‌های غواصی، قایق‌سواری یا ماهیگیری است. پس از گذراندن یک روز هیجان‌انگیز هیچ‌جایی بهتر از یک مرکز اسپای مجهز نیست. این مرکز دارای جکوزی و باشگاه ورزشی است و خدمات ماساژ ارائه می‌کند.

رستوران هتل


با اقامت در Hula Hula Resort, Ao Nang نگرانی از بابت صرف غذا نخواهید داشت. رستوران هتل هولا هولا برای هر سه وعده غذایی آماده پذیرایی از مهمانان است. انواع غذاهای خوشمزه محلی در فضایی مدرن و رمانتیک سرو می‌شود. انواع غذاهای رژیمی، میوه، اسنک و نوشیدنی نیز موجود است. ناگفته نماند هتل هولا هولا دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل هولا هولا ریزورت آو نانگ کرابی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل نوپارات تارا: ۷۰۰ متر
فاصله تا ساحل آو نانگ: ۱ کیلومتر
فاصله تا استخر زمردین کرابی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل پای پلانگ: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل تون سای: ۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل ریلی: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است